אאא

לאחר תקופה ארוכה של שמועות וההערכות: מראיון שנערך עם מנהלת התפעול של אינסטגרם, אמילי וויט, עולה כי הרשת החברתית שנרכשה על ידי פייסבוק ומבוססת על תמונות שעברו עיבוד פילטר, תחל בקרוב למכור פרסומות. 

וויט, מונתה לאחרונה לתפקיד מנהלת התפעול של החברה על ידי פייסבוק, שכאמור רכשה בעבר את הרשת החברתית. 

באתרים ובלוגים טכנולוגים שדיווחו על הפרסומות הצפויות להופיע באינסטגרם, דווח גם על הרחבה במספר עובדי החברה מאז הרכישה על ידי פייסבוק. 

 (צילום: ניסים פרץ)
היכן ימוקמו הפרסומות? אינסטגרם (צילום מסך)
הגדלה

לפני הרכישה על ידי פייסבוק, לאינסטגרם היו כ-30 עובדים בלבד, כיום, עומד המספר על כ-50. על פי הנתונים אגב, לאינסטגרם יש כ-150 מיליון משתמשים פעילים. 

בראיון שהעניקה וויט, היא לא הרחיבה לגבי מודלי הפרסום העתידיים של אינסטגרם, והאם מודעות יופיעו בזרם התמונות של המשתמשים. אולם ציינה כי בין היתר נבדקת אפשרות להציב מודעות באיזורי החיפוש באפליקציה.