עת צרה היא ליעקב

מרן הרב עובדיה יוסף שמע על מחלת בנו - והפסיק לקבל קהל

לקיים בנו חכמי ישראל: רבי יעקב יוסף, בנו בכורו של מרן הגאון הרב עובדיה יוסף חלה במחלה קשה. בניגוד לשמועות, הרב לא מאושפז בבית חולים וממשיך בסדר יומו הרגיל - במסירת שיעורים במהלך היום כולו. בבית הרב סיפרו: "הרב עובדיה שמע את הבשורה הקשה והפסיק לקבל קהל" (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הגר"ע יוסף ובנו הגר"י (צילום: עוזי ברק וסטודיו צילומי)

לקיים בו חכמי ישראל: הגאון רבי יעקב יוסף, בנו בכורו של מרן הראשון-לציון, הגאון רבי עובדיה יוסף חלה בחודש האחרון במחלה קשה.

הרב יעקב יוסף (66) מוסר מדי יום שיעורים רבים בכל רחבי הארץ, ומשמש כראש ישיבת 'חזון יעקב' ורבה של שכונת 'גבעת משה' בירושלים.

השבוע, עם היוודע תוצאות הבדיוקת, לאחר התייעצות, הוסיף המקובל הרב בניהו שמואלי לרב יעקב יוסף את השם "חי" וערך פדיון נפש מיוחד לרפואתו.

ל'כיכר השבת' נודע כי אביו של הרב יעקב, מרן הגאון רבי עובדיה יוסף עודכן על מצבו של בנו בכורו והגיב בצער רב. "הוא מתפלל כל העת לרפואת בנו", סיפרו בבית הרב.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי בשל הבשורה הקשה, מרן הרב עובדיה נכנס לצער עמוק והפסיק לקבל קהל.

בניגוד לשמועות ולפרסומים, הרב לא מאושפז בבית חולים וממשיך בסדר יומו הרגיל ובמסירת שיעורים במהלך היום כולו, וכבר הערב ימסור הרב את שיעורו השבועי בבית הכנסת 'בורכוב' בירושלים, שיועבר הלילה בשידור חי ברשת מורשת של קול ישראל בשעה 20:15.

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור הרב יעקב חי בן מרגלית לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר