פוליטיקה חדשה? חבר הכנסת הצטלם לפייסבוק ועורר זעם

ח"כ בועז טופורובסקי מ'יש עתיד', הצטלם בשעת לילה שרוע על הספה בלשכתו בכנסת, לאחר הפיליבסטר שערכו הח"כים החרדים. התמונה עוררה את זעמם של הגולשים (דיגיטל)

קובי רוזן | כיכר השבת |
התמונה המסעירה (צילומסך: דף הפייסבוק של ח"כ בועז טופורובסקי)

הפיליבסטר שערכו חברי-הכנסת החרדיים במשך שש שעות במליאת הכנסת בדיון על 'חוק הדיינים' הוציא משלוותם לא מעט ח"כים שנאלצו ללכת לישון בשעה לילה מאוחרת.

אחד מהם, חבר-הכנסת בועז טופורובסקי ממפלגת 'יש עתיד', עלה לישון סמוך לשעה 5:00 בבוקר, בלשכתו בכנסת. אך תמונה שהעלה, עוררה את זעם הגולשים.

"4:51 לפנות בוקר הולך לישון בלשכה בכנסת", כתב ח"כ טופורובסקי, "אחרי שחברי האופוזיציה החרדים ניסו לעשות לנו תרגיל בכדי לסכל את הצעת החוק של חה"כ עליזה לביא ושולי מועלם רפאלי, שמטרתה לאפשר (לראשונה!) למנות נשים לועדה לבחירת דיינים. הם דיברו ומשכו זמן עד 4:17 לפנות בוקר".

"הם לא הצליחו והחוק ההיסטורי עבר קריאה שלישית ברוב של 33-12", עדכן חבר-הכנסת את גולשיו, "ועכשיו- פעם ראשונה שישן בכנסת, אך אין טעם לחזור הביתה כי היום הבא כבר מתחיל. מקווה שלא יכאב יותר מידי... מזל שיש מקלחת בלשכה".

לצד הכיתוב, העלה הח"כ את תמונתו שרוע על הספה בלשכה ולגופו צמודה חולצתו. התמונה, עוררה את זעמם של הגולשים שמיהרו למחות לצד גולשים שדווקא התחברו ופירגנו לעבודת 'יש עתיד'.

התמונה והסטטוס (צילומסך: דף הפייסבוק של ח"כ בועז טופורובסקי)

"אתה חולה בראש. בנאדם, אתה חבר כנסת, אתה אמור לייצג אותנו ציבור האזרחים הישראלי ואתה מצטלם ככה כמו איזו ילדה בת שש-עשרה? אני מקווה שאתה שיכור או שיש לך תירוץ טוב לזה", כתב לו אחד הגולשים.

גולש נוסף הוסיף וכתב: "אתה חייב למצוא עוזר פרלמנטרי או יועץ יותר טוב, התמונה הזו פשוט מביכה. פשוט רואים שאתה מ'יש עתיד' חבר כנסת טרנדי ממפלגה טרנדית. בעע".

אחת הגולשות כתב לח"כ: "תודה באמת, אתם שם במפלגה מנהלים תחרות סודית מי ייצא יותר מביך ופאתטי, נכון? זמן להתוודות".

"תמונה מזעזעת!!!! זה מה שקורה כשמצביעים לאינפנטילים ולכלומניקים!!!! מגיע לנו", הגיב גולש נוסף. "מעורר רחמים", כתב גולש אחר.

"יש עתיד ממשיכים להתעלות על עצמם. אתה חבר כנסת שמכבד את עצמו? או דוגמן? פשוט בושה לאן עוד אתם יכולים להגיע. חבורה של גאוותנים יהירים שסוגדים לעצמם", הוסיפה אחת הגולשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר