הלברטל: ש"ס כפוית טובה

עורך-הדין החרדי תקף בתוכניתו של מרדכי לביא: המנהיגות של ש"ס כפוית טובה. מי הקים את המדינה? אלי ישי? הם באו ממדינות נחשלות. מי גידל אותם במדינה? לדברי הלברטל, "היו טעויות, נעשו טעויות, קיבלו אותם לא יפה. כל אחד הוא צלם אדם וצריך לקבל כל אדם כצלם אלוקים, לא קיבלו אותם יפה אבל קיבלו אותם וקידמו אותם ונתנו להם"

יוני גבאי | כיכר השבת |
עו"ד דב הלברטל. התבטאות מסעירה (צילום: יעקב אריה)

עו"ד דב הלברטל התארח אתמול בתוכנית הבוקר של מוטי לביא, "שמונה עד עשר" ברדיו קול ברמה, והתבטא בחריפות נגד ש"ס, תוך שהוא טוען כי הם יורקים על פניהם של הציבור האשכנזי אשר "רומם אותם" ו"קידם אותם".

במהלך דיון בין דב הלברטל ואיציק סודרי. בין היתר, אמר הלברטל: "אני אומר שאתם חבורה, "אתם" ולא "אתה" אלא המנהיגות של ש"ס, של כפויי טובה. פשוט של כפויי טובה. הרי מי הקים את המדינה? הקים את המדינה הזאת לא אלי ישי ולא סודרי. הם לא הקימו את הכור האטומי, הם לא ייצרו את האייפונים, הם לא הקימו את חייל האוויר, הם באו ממדינות נכשלות מבחינה טכנולוגית למדינה".

לדברי הלברטל, "היו טעויות, נעשו טעויות, קיבלו אותם לא יפה. כל אחד הוא צלם אדם וצריך לקבל כל אדם כצלם אלוקים, לא קיבלו אותם יפה אבל קיבלו אותם וקידמו אותם ונתנו להם. ומה התשובה שלהם? הם יורקים על הפנים שלהם וצועקים עליהם 'גזענים'! מי גידל אותם? מי רומם אותם במדינה?..."

מי הקים את התקשורת? מי הקים את שדה התעופה?... במקום להגיד תודה לציבור האשכנזי ולהודות לו הם יורקים וזורקים לו כל הזמן 'גזענים'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר