אאא

מה שעונה על השקפותיהם של 'המבקרים' בעיתונות החרדית על כל גווניה, לא עולה, מסתבר, בקנה אחד עם השקפותיו של 'מבקר' היומון הוותיק 'המודיע'.

מדובר בקמפיין חדש של EXIT - משקה אנרגיה, שעלה באחרונה בעיתונות החרדית המודפסת. כותרת הפרסומת היא: "יש EXIT, יש חתונה".

הכל עבר חלק בעיתונות החרדית, למעט 'המודיע'. שם, 'המבקר' טען שהמילה 'חתונה' אינה במקומה והורה להחליפה במילה 'שמחה'.

לא נגענו.

המודעה כפי שנכנסה בעיתונים החרדיים

המודעה המיוחדת שהוכנה עבור 'המודיע' (שימו-לב: הכלה נעלמה)

(המודעות באדיבות פשקוויל)