הסדר טיעון: חיים פרלשטיין הורשע על תקיפת נתי גרוסמן

חיים פרלשטיין, תלמיד ישיבת פוניבז', הורשע במסגרת הסדר טיעון בתקיפה בנסיבות מחמירות של נתי גרוסמן עורך 'הפלס'. התביעה דורשת עשרה חודשי מאסר (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתי גרוסמן (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, יעקב צבן, קיבל הבוקר (שני) את הסדר הטיעון שנחתם בין הפרקליטות לבין סנגוריו של הבחור חיים פרלשטיין מישיבת פוניבז' שהודה בתקיפתו של עורך עיתון 'הפלס' נתי גרוסמן לפני מספר חודשים.

על פי ההסדר, הורשע פרלשטיין בעבירה של תקיפה בנסיבות מחמירות, כשבמהלך הדיון הודה פרלשטיין בעובדות המופיעות בכתב האישום המתוקן.

במסגרת ההסדר הפרקליטות בראשות עו"ד דפנה אברמוביץ מבקשת להטיל על הנאשם 10 חודשי מאסר בפועל ואילו בא כוחו של פרלשטיין יבקש להמיר את העונש בעבודות שירות בלבד, במאסר על תנאי ופיצוי כספי לגרוסמן.

בהתאם לכך ייערך תסקיר לגבי כשירותו של פרלשטיין, כשבתקופה הקרובה יקבל בית המשפט הכרעה סופית לגבי העונש שיוטל בסופו של דבר על הנאשם פרלשטיין. הטיעונים לעונש ייערכו בעוד חודשיים וחצי.

כזכור, לפני כחצי שנה, באישון לילה, הותקף נתי גרוסמן מתחת לביתו, ופונה לבית החולים לקבלת טיפול שם שוחרר כעבור מספר שעות.

מספר ימים לאחר התקיפה, עצרה המשטרה את חיים פרלשטיין, וכעבור מספר שבועות הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של חבלה וקשירת קשר לביצוע פשע. כתב אישום שתוקן במסגרת הסדר הטיעון בין הצדדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר