אאא

לפעמים יוצא לפייסבוק גם לבצע מהלכים צודקים, אשר מועילים לשם שינוי למשתמשיה. ולא, אל תחשבו שהחברה התחילה לדאוג לרווחתם של המשתמשים, אחרי הכל מדובר בחברה שמוכרת לכל דורש את הגלישה שלכם , ומבצעת ניסויים נפשיים על המשתמשים. בסך הכל החברה רוצה לדעת מה אתם באמת אוהבים, ומה מכריחים אתכם לאהוב.

בעדכון שיצא לתנאי הפרטיות בשבוע האחרון, הודיעה פייסבוק כי היא אוסרת על משתמשי פייסבוק והמפתחים להתנות גישה לתוכן בתנאי לסימון לייק על הדף או המוצר המבוקשים. התקנות החדשות מיועדות בעיקר למפתחי האפליקציות והמשחקים לפייסבוק, אשר עד היום, רבים מהם התנו את השימוש, בסימון האפליקציה כאהובה. מה שעיקר מתוכן את כפתור הלייק.

למרות שההוראות החדשות של פייסבוק מיועדות בעיקר למפתחי האפליקציות, גם בעלי הדפים בפייסבוק ישפעו ממנו. ומעתה לא יוכלו לחסום תוכן כל שהוא, ולפתוח אותו רק בתמורה לסימון לייק לדף או לתוכן שהמשתמש מבקש.

פייסבוק גם אוסרת על המפתחים לתת גישה לאפליקציות או דפים אחרים, בתמורה ללייק בדף אחר. אך למרות זאת, לא יאסרו שיטות קידום פחות אגרסיביות, ואשר אינם כופים על המשתמשים תנאים לשימוש באפליקציה או צפייה בדף.

מטרתה של פייסבוק, הוא כאמור לקבל אינדיקציה אמתית מהמשתמשים, ולדעת מה הם באמת אוהבים. וכך יוכלו לאפשר למפרסמים לפרסם את מוצריהם לפי מה שהמשתמש באמת אוהב.

בנוסף, הודיעה הרשת החברתית, כי תחייב את המפתחים לסמן את אפליקציות הפייסבוק החינמיות, שגובות תשלומים מהמשתמש במהלך התקדמות השימוש באפליקציה. ובכך היא מצטרפת לגוגל שכבר הודיעה שתחדל מלסמן את אפליקציות אלו כאפליקציות חינמיות.