הרב אמנון יצחק נגד הגר"ש כהן: "ממתי החלטת שאתה פוסק הדור?"

הגר"ש כהן, בכיר חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס, תקף לאחרונה את הח"כים שהולכים להיוועץ ברבנים אחרים. בתגובה, הרב אמנון יצחק תוקף אותו בחריפות גדולה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק (צילום: חדשות 24)

לפני כשבועיים חשף "כיכר השבת" כי הגאון חכם שלום כהן ראש ישיבת 'פורת יוסף' ובכיר חברי מועצת חכמי התורה יצא במתקפה נגד חברי כנסת שהולכים להיוועץ עם רבנים שאינם ממועצת חכמי התורה.

הרב אמנון יצחק, יריבה המר של תנועת ש"ס, ששמע את דבריו של הגר"ש כהן יצא במתקפה נגד חבר מועצת חכמי התורה: "ממתי החלטת שאתה פוסק הדור?".

הגר"ש כהן: ח"כ שנועץ עם רבנים אחרים - כופר בתורה

בשיעור שמסר הרב יצחק בימים האחרונים הוא תקף: "שמעתי את הרב שלום כהן בזמן האחרון שאמר שמי שלא שומע מרבני ש"ס הוא כופר, איפה יש הלכה כזו בשולחן ערוך שמי שלא שומע לו הוא כופר, מי חייב איזה יהודי לשמוע למאן דהוא, אחד בחר לו - זה הרב שלי".

"מה אתה כופה על אנשים שהם יעשו את רצונך, ואם הם לא מסכימים לגישה שלך? ממתי החלטת שאתה פוסק הדור? שאתה תחליט לכולם מה הם צריכים לשמוע ומה הם צריכים לעשות, לא היה דבר כזה מעולם", תקף הרב אמנון.

בש"ס ששמעו את הדברים בחרו שלא להגיב.

אחד מאנשי התנועה אמר ל"כיכר השבת": "שאמנון יצחק ילמד ללמוד את דברי גדולי ישראל, דבריו של חכם שלום כהן נאמרו לחברי הכנסת של ש"ס, חברי הכנסת הם שליחים של מועצת חכמי התורה וחייבים לשמוע רק להם, כך זה בכל מפלגה. חבל שהרב יצחק נואם לאנשים תמימים ומסלף את דבריו של הגר"ש כהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר