הרב ברלנד מעיד על עצמו: אני רשע נורא וגדול ביותר

מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד עדיין מסתתר מפני החשדות החמורים נגדו. לידי "כיכר השבת" הגיעה תחינה שכתב הרב בכתב ידו בטרם התפוצצה הפרשה בו הוא כותב: "רבונו של עולם, רחם נא על הרשע הגדול ביותר בעולם אליעזר בן עטיא" • בלעדי (חרדים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הרב ברלנד (צילום ארכיון: אלי קובין)

הסערה הפוקדת בחודשים האחרונים את קהילת "שובו בנים" בעקבות החשדות החמורים כלפי מנהיג הקהילה, הרב הצדיק אליעזר ברלנד, לא שוככת.

בעוד הרב ברלנד שוהה עדיין במקום מסתור בחוץ לארץ, ככל-הנראה במרוקו, לאחר שנמלט מהארץ בעת שהחלו התלונות נגדו, חסידיו עדיין לא ידעים כיצד יחגגו את ל"ג בעומר ללא רבם הנערץ.

לידי "כיכר השבת" הגיעה תחינה, אשר כתב הרב ברלנד בכתב ידו, בטרם התפוצצה הפרשה, בו הוא מגדיר את עצמו כ"רשע הגדול" ומבקש רחמים מבורא עולם.

להלן הנוסח המלא:

"רבונו של עולם כל יכול אשר לא יבצר ממך מזימה

"רחם נא על הרשע הגדול ביותר בעולם אליעזר בן עטיא

"אשר נגזרה עליו גזירת גירוש איומה מארץ הקודש מירושלים, מאבן שתיה מרוב החטאים האין סופיים, אשר הוא עושה יומם ולילה ללא הרף וללא הפסק שניה לא יתנונו השב את רוחו

"אנא רחום וחנון, כל יכול, אשר לא יבצר ממך מזימה, חוס וחמול נא על הרשע הנורא הזה ואל תגרשו מן האבן שתיה מן ירושלים.

"ומן ארץ הקודש ותן בליבו לשוב בתשובה שלימה אמיתית והפוך את ליבו מרע לטוב ואת גופו הפגום והעכור לגוף קדוש מגן עדן", לשון המכתב.

אחד ממעריציו של הרב ברלנד, אומר ל"כיכר השבת" כי הדברים המבהילים שהרב כותב על עצמו מעידים עד כמה הוא פרוש מן העולם הזה ועד כמה הוא צדיק ונשגב מבינתנו.

מכתבו של הרב ברלנד. צילום בלעדי: כיכר השבת
צילום בלעדי: כיכר השבת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר