בעקבות המצב הקשה: השם "חיים" נוסף לשמו של הרב עובדיה יוסף

לשמו של מרן הרב עובדיה יוסף המצוי במצב קריטי, נוסף השם 'חיים', וזאת כסגולה לאריכות ימים. סביב מיטתו של הרב נמצאים כעת בניו המעתירים וזועקים לרפואתו השלמה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב חיים עובדיה יוסף (צילום: פלאש 90)

לקיים בנו חכמי ישראל: בשעה האחרונה החליטו גדולי הרבנים להוסיף לשמו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף את השם חיים, כסגולה לאריכות ימים. מעתה, שמו של הרב לתפילות: הרב חיים עובדיה יוסף בן גורג'יה.

בניו של הגר"ע יוסף ובראשם הראשון לציון הרב יצחק יוסף, נמצאים כל העת בסמוך למיטתו, ומקיימים תפילה מיוחדת שבמהלכה נוסף לרב השם החדש.

כזכור, בשעות האחרונות (שני) חלה הידרדרות חמורה במצבו של פוסק הדור מרן הגר"ע יוסף, זאת לאחר טיפול הדיאליזה שעבר הבוקר.

הרב מתקשה בשעות האחרונות לנשום בכוחות עצמו, ובעקבות כך, צוות הרופאים הבכירים המטפלים בו, החליטו להכניסו לחדר הניתוח ולחברו למכונת הנשמה, זאת בכדי לסייע לו בנשימה. טרם ברור האם מדובר בחיבור זמני או קבוע. יצויין, כי הטיפול ברב מתבצע תחת הרדמה.

אחד מבני משפחתו של הרב עובדיה יוסף אמר בשיחה עם 'כיכר השבת': "בשעות האחרונות יש הידרדרות חמורה מאוד, אנחנו מתחננים לציבור להזעיק רחמי שמים מרובים, להתפלל על מורנו ורבנו".

"המצב לא פשוט, המצב של הרב מאוד קשה, יש הידרדרות שלא ציפינו לה, אנחנו מתחננים; תתפללו לרפואת גדול הדור שימשיך להנהיג אותנו, רק תפילות יכולות לעזור" מסיים קרוב המשפחה.

כזכור, בעקבות ההחמרה במצבו של מרן הגר"ע יוסף, השיק רדיו 'קול ברמה' בשיתוף אתר 'כיכר השבת' מוקד לרישום קבלות טובות וחלוקת ספרי תהילים לרפואתו של הגר"ע יוסף.

המוקד מופעל על ידי רדיו 'קול ברמה', ובשיתוף אתר 'כיכר השבת', להצטרפות למיזם, יש לחייג: 1800-888-444.

הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף בן גורג'יה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר