אולפן הבחירות

אלי אבידר: "אני רץ עד הסוף; חרדים יצביעו לי" • צפו

ההחלטה לרוץ בנפרד והסקרים שלא חוזים שיעבור את אחוז החסימה; ההתחייבות לרוץ עד הסוף והציפייה גם מצעירים חרדים להצביע עבורו; למה לפיד יותר טוב מבנט והאם הוא פוסל ישיבה לצד סיעות חרדיות? • ח"כ אלי אבידר בריאיון לישי כהן (אולפן כיכר)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

לאחר שהחליט לפרוש מהכנסת ולהודיע על ריצה עצמאית בבחירות הקרובות, יו"ר 'ישראל דמוקרטית', ח"כ אלי אבידר, התארח באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' והסביר את ההחלטה, הסיכוי שיעבור את אחוז החסימה, האם יסכים להצטרף למפלגה אחרת, מדוע נתניהו לא ישיג 61 ומה דעתו על ראש הממשלה יאיר לפיד? צפו בריאיון המלא.

כותרות מהריאיון

רץ עד הסוף: "לא היינו יוצאים לדרך הזאת אם לא היינו חושבים שאנחנו רצים עד הסוף, למדנו את הלקחים מכל ארבעת המפלגות שלא עברו את אחוז החסימה בפעם האחרונה. להיות בכנסת זאת לא תוכנית עבודה שלי, אני רוצה להיות בכנסת כדי לשנות".

מצפה למצביעים חרדים: "יש לי הרבה מצביעים מ'העדה החרדית', עשרות אלפי תלמידים הגיעו לבלפור כל מוצאי שבת, עמדו איתנו, דיברו איתנו במשך שעה וחצי ואף אחד מהם לא יצביע לנו? תבדוק אותי, אני לא אומר סתם, במשך שנה וחצי עשרות אלפי בחורי ישיבה הגיעו כל מוצ"ש, אתה חושב שהם לא יצביעו לנו. הם הגיעו וניהלו דיאלוג עם המפגינים אתה חושב שלא נמצא שם מצביעים?.

ח"כ אלי אבידר בריאיון לישי כהן

"יש חלק מהחסידויות שהזדהו איתנו מהרגע הראשון, אני התנגדתי בתקופת הקורונה לסגור את מוסדות התורה, אני אמרתי שאסור לסגור, יש דורות שלמים של תלמידים שנפלטו והפכו להיות שבבניקים ואנחנו אומרים את הדבר הפשוט - התנגדנו לזה. עכשיו יש חסידיויות שהיו איתנו לאורך כל הדרך, לא נקבל מהם מצביעים? אני אופטימי שכן נקבל מהם, לא אומר לך מנדטים אבל בהחלט מצביעים".

יאיר לפיד כראש ממשלה: "הוא לא הצליח לעשות טעויות כמו שנפתלי בנט עשה כל שני וחמישי. בנט היה לו תסביך להוכיח שהוא יותר טוב מנתניהו, התסביך הזה גרר אותו למטה. לפיד הרבה יותר מיושב, הרבה יותר רציני".

ממשלה הנשענת על 'המשותפת': "אי אפשר להקים ממשלה מבלי להסתמך על 'המשותפת', גם אם יהיו לנו 61 - צריך להישען עליהם. ההתבטאויות של 'המשותפת' (במבצע. י"כ) הפריעו לצה"ל? לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר