עמוד ענן: קיצוני סאטמר מזדהים עם עזה

בעוד יישובי ישראל מופגזים, חסידי סאטמר בניו יורק חוגגים בקריעת דגל ישראל כאות הזדהות עם הפלסטינים בעזה. חמאס ניצל את האירוע ורתם לתעמולת ההסתה שלו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חסיד סאטמר קוראים קריאות בגנות ישראל (צילומים: זוהר לינדנבאום)

בעוד ברחבי העולם היהודי בארץ ובתפוצות נישאות תפילות ופרקי תהילים לשלומם של חיילי צה״ל ותושבי ארץ ישראל הנמצאים בעיצומם של חמי לחימה בלתי פוסקת וירי טילים מתברר כי ישנם יהודים ״חרדים״ הבוחרים שוב לשתף פעולה עם דווקא האוייב.

מדובר כמובן בפעילי הארגון הקיצוני נטורי קרתא שאמש בשעות הצהריים קיימו הפגנה משותפת עם ערבים בטיימס סקוור בלב ניו יורק כנגד הפעילות הצבאית של מדינת ישראל בעזה.

במודעות אותם נשאו הפעילים שנופפו בדגלי פלסטין נכתב ״יהודים אינם ציונים״ וכן ״מדינת ישראל צריכה ללכת (להיעלם).

עוברי אורח חרדים הזדעזעו מהעובדה כי יהודים הלבושים כחסידים מפגינים יחד עם אוייבי ישראל כנגד אחיהם היושבים בציון.

״אני חסיד סאטמר ופשוט נחרד מהעובדה כי הם משתפים פעולה עם שונאי עם ישראל״. אמר לכיכר השבת חיים יעקובוביץ שהיה עד להפגנה המחרידה. ״חייבים להוקיע אותם מהקהילה״. הוסיף בזעם.

בתוך כך הגבירה בימים האחרונים משטרת ניו יורק את האבטחה על בתי הכנסת באזורים היהודים וזאת בשל החשש שגורמים מוסלמים וערבים ינצלו את המתיחות במזרח התיכון וינסו לפגע חלילה במוסדות הקהילה היהודית.

מי שחוגג למראה יהודים חרדים הקורעים את דגל ישראל הוא החמאס, שרתם את הסרטון (למטה) בו נראים יהודים קוראים קריאות נגד ישראל בזמן שהם קורעים את דגל ישראל, לתעמולת ההסתה שלו.

חסידי סאטמר בניו יורק:
חסידי סאטמר מניפים דגל פלסטין בניו יורק
בצוותא עם מפגינים פלסטינים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר