"רצח רבין השני יהיה רצח יאיר לפיד"

עו"ד דב הלברטל מזהיר: "לפיד יירצח על ידי חרדי"

עו"ד דב הלברטל מזהיר כי על רקע המתיחות עם החרדים, שר האוצר יאיר לפיד עלול להירצח על ידי חרדי: "הולך להיות רצח רבין חדש, יאיר לפיד יירצח על ידי חרדי" • הלברטל אמר את הדברים על רקע המתיחות בין חרדים וחילונים לקראת עצרת המחאה הקרבה נגד הגזירות של שר האוצר (חרדים, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הרב דב הלברטל (צילום: יעקב אריה)

בתכנית "לא סותם ת'פה" עם אראל סג"ל, הגיש אתמול (שלישי) עו"ד דב הלברטל תחזית שחורה שיש ויגידו אף הזויה, על העתיד לבוא בעקבות חוק הגיוס החדש שגרם לקרע של ממש בין חילונים לחרדים, "הולך להיות רצח רבין חדש. יאיר לפיד יירצח על ידי חרדי".

הלברטל לא אמר את הדברים בשמו, אלא בשם אברך חשוב מאוד שהתארח אצלו "היה אצלי בשבת אורח, אברך חשוב, והוא אמר לי דבר מדהים שאני חושב שיש בו הרבה מן האמת", פתח הלברטל, "הוא אמר לי תשמע, הולך להיות פה רצח רבין חדש, לפיד יירצח על ידי חרדי". למרות שלא אמר את הדברים מעצמו, הרב הלברטל הוסיף כי הוא מסכים את הדברים ש"יש בהם הרבה מן האמת".

המגיש אראל סג"ל, שנדהם מהרעיון לפיו חרדי ירצח בקרוב את שר האוצר לפיד, הגיב בדרמטיות, "אתה אומר פה פצצה. יכול להיות שיחכה לך פה רכב של השב"כ ביציאה מהשידור", אך הלברטל לא התרגש והשיב "לא יודע שב"כ, לא שב"כ. אני אומר מה שאמרו. אומר לי מישהו שאני באמת מחשיב אותו גם, שאנחנו לא רחוקים מזה. רצח לפיד יהיה רצח רבין הבא בתור".

האזינו לדברים באדיבות רדיו "גלי ישראל"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר