אאא

תחת הכותרת 'אם לא יהיו זכויות לא יהיו יוצרים', בחרו אלפים את יצירות הקריאייטיב המנצח בנושא זכויות יוצרים באירוע הייחודי של אתר 'פרוג'.

באירוע הייחודי השתתפו מומחי עולם הפרסום הישראלי - נועם מנלה ממובילי מגמת המיתוג בישראל, רוני אפלבוים ועופר גולן מ'הבצפר' - בי"ס הגבוה של חברות הפרסום, שהופיעו לראשונה בבני ברק והעבירו הרצאות מרתקות בצעד הגדול שמעיצוב לקריאייטיב ופרסום.

שיאו של האירוע היה בפאנל המשותף למשרדי הפרסום החרדיים שנערך בהשתתפות אלפים, מנהלי המשרדים שלקחו פסק זמן מהמלחמה האגרסיבית על כל פירור מעוגת הפרסום המצומקת בלאו הכי, והתיישבו לפאנל משותף על מגבלות הפרסום החרדי ומרווח היצירתיות המצומצם, ריתקו את הקהל בתובנות מרתקות וביצירתיות מובילה. מנהלי המשרדים: דני כהן – בולטון פוטנציאל, מאיר גל – גל אורן, שעיה איצקוביץ – תוצאות אפקטיביות, איתן דובקין – מקאן אריקסון, נתן כהן – פרסום חן, גדי מרגלית – טריו, שי עשאל – אפיקים, בחרו לאחר דיון פומבי ארוך, את הכרזות המנצחות שזכו בפרסים.

מיני דרמה התחוללה באולם, לאחר שחיים דיקמן מנכ"ל 'פרוג' סנט במשרדי הפרסום שאינם מעסיקים די עובדים מהמגזר, הרים שעיה איצקוביץ' מנכ"ל 'תוצאות אפקטיביות' את הכפפה והכריז בפאתוס כי הוא מזמין את המנצח מחר בבוקר להתייצב במשרדו לעבודה מיידית. גדי מרגלית מנכ"ל משותף ב'טריו' החרה אחריו וניסה לשנע את הרכש החדש לפתוח את הבוקר דווקא אצלו... שעיה איצקוביץ' לא נשאר חייב והכריז על משכורת של שמונה אלף ₪ מיידית. ההכרזה שסחטה תשואות ממשוכות.

לאכזבתם של השניים, מי שהפתיע וגנב את ההצגה הוא 'ישיבע בוחער' ברוך כשרון מאחת הישיבות המובילות בעולם התורה שיצירתו המושלמת נבחרה ברוב מוחץ למקום הראשון, שסיים את הוויכוח המרתק והודיע בפסקנות כי אין בכוונתו לעזוב את הגמרא, לא היום וגם לא מחר.

והזוכים הם:

מקום ראשון: פפסי / קוקה קולה של רפי א'
מקום שני: מפתח גנבים של חני בירנבוים
מקום שלישי: כסא נכה של יוני לוקסמבורג

לצפייה בשידור-חוזר (באדיבות שרלייב)

צילומים: ויז'ואל.