ירושלים: חברי מועצת העיר יגיעו לעבודה על אופניים?

זיהום האוויר בירושלים הביא גורמים בעירייה להמליץ על מתן תמריצים לנבחרי הציבור שיגיעו לעבודה באופניים או קורקינט. חברי המועצה לא אהבו את היוזמה, יוסי דייטש מ'יהדות התורה' אמר: בחיים שלי אני לא מתכוון לעלות על אופניים או על קורקינט, זה סתם בזבוז זמן" (חדשות, בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
רוכבים בירושלים (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

העיר ירושלים נרתמת למען איכות הסביבה: בתקופה האחרונה נקראו עובדי הציבור וחברי מועצת העיר בירושלים להגיע לעבודה כשהם רכובים על...אופניים.

במסגרת היוזמה, נקראים נציגי הציבור לשמש דוגמא אישית ולהוכיח לציבור שישנה אפשרות להימנע מזיהום אוויר, וכי ניתן לשמור על איכות הסביבה גם בדרך לעבודה.

"חלק מבכירי העירייה עושים שימוש יומיומי בתחבורה ציבורית" כתב יועץ העירייה לעניני זיהום אוויר. "עם השיפור הצפוי בשירות והרחבת אפשרויות ההגעה ברכב דו־גלגלי (שלא על בסיס דלק) תישקל תוכנית עידוד. במסגרת זאת נשקלת האפשרות של מתן תמריץ למי מהעובדים, לאו דווקא רק בכירים, שיגיע לעבודה ברכב דו־גלגלי".

תכנית האופניים שפורסמה ב'ידיעות ירושלים', לפיה עובדי ציבור שיגיעו לעבודה כשהם רכובים על כלי רכב דו גלגלי, יקבלו תמריצים, לא זכתה להסכמה רחבה אצל חברי מועצת העיר.

"בחיים שלי אני לא מתכוון לעלות על אופניים או על קורקינט" אמר חבר המועצה החרדי יוסי דיטש ל'ידיעות ירושלים' "אני לא מאמין שהתוכנית הזו תעבוד בכלל. זה סתם בזבוז זמן".

מנהל אגף בעירייה התבטא גם הוא נגד התכנית, ואמר: "אני בכלל גר מחוץ לירושלים ואמור להתחיל את העבודה שלי בשעה שבע בבוקר. לעתים קרובות אני מסיים בשעה שמונה בערב. איך מצפים ממני שאשתמש באופניים? אין לי שום כוונה לוותר על המכונית ועל מקום החניה שלי בכיכר ספרא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר