נדבורנה  נחשפה  נסעה בתוך..  נשמת

גלריות

סקר
 תוצאות

ימי הצתה: חרדים בי-ם שרפו את הרצל

יוסי פוקס - סוכנות "חדשות 24" | י"א בסיון תשע / 24.05.10

תמונת הרצל שעליה נכתב "פגאני" הועלתה אמש יחד עם דגל ישראל בלהבות, בהפגנה שנערכה במאה שערים נגד חילולי הקברים. צפו (צילומים: יוסי פוקס - סוכנות הידיעות "חדשות 24")

לשלוח לחברכתוב לעורך
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
89
27
כל הכבוד ל"ת
דוס גבר
24/10/2011
דוס גבר, לא אומר | 24/10/2011
▾ דווח על תגובה זו  0 
26
כל הכבוד ל"ת
דוס גבר
24/10/2011
דוס גבר, סודי | 24/10/2011
▾ דווח על תגובה זו  0 
25
אוי לעיניים
אורח
24/05/2010
מה זה כל הלכלוכים האלו מהצד החרדי?זו דרכה של תורה?לא פלא שרבנים חרדים אסרו על אינטרנט,כנראה ידעו עם מי יש להם עסק...מקווה בשבילכם שאף חילוני לא יגיע בטעות לאתר הזה כי זה בטוח יוסיף אצלו אהבה לתורת ישראל.כמו שאמר הרב קוק "במקום בו יש כפירה כנראה שהיה חילול ה' " ואידך זיל גמור.

חרדים,מתנחלים,ציונים(וגם חילונים),בסופו של דבר כולם הלכו כאיש אחד לתאי הגזים באירופה אל תשכחו את זה ותחפשו את המחבר במקום את המפלג.תורה לא נועדה רק לבית המדרש אלא גם לחיות לפיה
אורח | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לכלוכים? זו רק המציאות.
דתל"י.
24/05/2010
לנסות לטאטא הכל מתחת לשטיח זה שיטה שלא כ"כ עובדת בימינו.
דתל"י. | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
24
אלו מחללי קברים ואלו מחללי ה'
פרחח
24/05/2010
מסכנים אלה שגרים שם סובלים מהטירוף של הקנאים למרות שאין להם יד ורגל במעשיהם

אלו לא יכולים לחזור מהעבודה באוטובוס ולא יכולים לנשום אויר צח כי אם אפר פחים שרופים

כפרת עוונות

ומה עם בל תשחית מישהו חשב על חיה כזאת?
פרחח | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
23
הרצל העדיף פרות על ניצולי שואה
ייעכ
24/05/2010
ימח שמווחבל ללמוד על אישיות ארורה כזו שהקים את הציונות ומשורש רע פורחת האיוולת הזוועה והטינופת
ייעכ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
החרדים העדיפו להישאר בגלות
דתל"י.
24/05/2010
ולכן אל להם להלין אל אף אחד חוץ מעל עצמם.
דתל"י. | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  -1 
22
הרצל חזה את השואה .וקנאים היו. ל"ת
ברקוביץ
24/05/2010
ברקוביץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הרצל שותף לשואה, ונאצים היו ל"ת
פרצוביץ
24/05/2010
פרצוביץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
21
החרדים שונאים את הרצל
שרית
24/05/2010
לדעתי בעיקר בגלל ההסתה של אמנון יצחק
שרית , רמת גן | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
קשקוש.
גע גע
24/05/2010
בסרטו של אמנון יצחק יש הקראת קטעים מיומניו של המתבולל חרצל ותו לא.

אין צורך בפרשנות הכל מובן שם
גע גע | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
דוסים. ממה אתם מפחדים?
שרית
24/05/2010
שהמשטרה תחקור את אמנון יצחק על הסתה והטפה
שרית  | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
דוסים מפחדים רק מהשם
24/05/2010
שהרי כל בני האדם שליחים של היצר הטוב או היצר הרע לפי הזכויות או החובות שלנו והשם קובע הכל.

לכן פוחדים רק מהשם ולא מבני אדם שהם באו מעפר ולעפר ישובו במילא.
א. לוי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
20
חילונים שפלים כנסו
חוזר בתשובה
24/05/2010
התועבות שלכם דפקו לכם ת'ראש לאלה עד שאתם ששים לחפו קרי אבותיכם בנבלות שהם קברי פגאנים!!

נס שחזרתי בתשובה שלא יקרה לי מה שלכם שיחפרו את קבריכם נכדיכם...

עופו לאוגנדה
חוזר בתשובה, בני ברק | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
19
חרדים חשוכים כנסו
חוזר בשאלה
24/05/2010
העצמות מחרפנות לכם ת'מוח עופו לבני ברק
חוזר בשאלה, ביתר | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  -1 
18
מחלל לראות מה נעשה במדינת
מלי טייב
24/05/2010
ישראל
מלי טייב, אשקלון | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ראוי שתחלחלי מחילול קברי ישראל
בנימין
24/05/2010
ולא מרגש הזוי וילדותי.

הצער והעלבון המגיע לכולנו בעבור חלולי הקברים באשקלון ויפו אולי בצורה הזאת יגע קצת גם ללבך 
בנימין , הר נוף | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
אין עצמות בקברו. כנסו
יחיאל
24/05/2010
כשהעלו אותו לא מצאו שום עצמות זה רק רוח רעה שהעלו עמו.

כנראה שהתולעים זללו אותו לחלוטין 
יחיאל, קטמון | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
16
מפחיד. זה נראה ששורפים תקבר
לימור
24/05/2010
למה המדינה לא אוכפת עליהם תחוק? יאלה.
לימור, פסגת זאב | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
רעיון מצוין
נפתלי למל
24/05/2010
הלואי תמשיכו ככה זה השפה עם מדינה חולה
נפתלי למל, חולון | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
איפה הוידאו? לא עולה לי ל"ת
ראובן
24/05/2010
ראובן , בית וגן | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
הרצל מתהפך בקברו...
משה צוקרמן
24/05/2010
ח ח ח שיאכל את הדייסה שבישל בהגיגיו הטמאים
משה צוקרמן, קרית משה | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
בוידאו. זה נשמע עם מחיאות
אלי כהן
24/05/2010
כפיים סוערות.

תעלו לאתר שלכם שמעתי שיש תיעוד מלא
אלי כהן, ירושלים | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
חילול ה' ממש... ל"ת
רפי
24/05/2010
רפי , דרומי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
קידוש ה' אמיתי
אשר שטרן
24/05/2010
לקיים מה שנאמר עם נבר תתבר...
אשר שטרן, בני ברק | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
לדעתי דוקא תגובה הולמת.כנסו
יצחק פרויליך
24/05/2010
לכל החילונים המתבייכנים כאן אם דמוקרטיה אז עד הסוף אתם פוגעים לנו בערכים אז אנו החרדים פוגעים לכם בכל הרגשות אולי כך תתחשבו בנו כאדם לאדם.

לדעתי הלואי וימשיכו ככה לפגוע לכם ברגשות יותר חזק מכל השריפת פחים שאני מתנגד לה
יצחק פרויליך, גאולה | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אבל מה עשה לכם הרצל? ל"ת
רונית
24/05/2010
רונית, מבשרת | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הוא דרדר אתכם לתהום הזה
יצחק פרויליך
24/05/2010
שאי אפשר לעמוד על סופו של תהום הרוחנים לו התדרדרתם לחלל קברי אבותיכם היהודים הקדושים
יצחק פרויליך  | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
איזה קברים?
24/05/2010
באשקלון? אלו שמצאו לידם מזבח רומי?
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
של יהודים
משיב כהלכה
24/05/2010
בשקלון שהביאו לשם מזבח רומי ממרכז הרב...
משיב כהלכה, מאה שערים | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
טוב, ברור דבר אחד,
24/05/2010
"משיב כהלכה" אתה לא ממש.
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
חילונים צבועים נמאסתם!!
ישעיה גוטפרב
24/05/2010
פתאום כואב לכם חילול הנפטרים?

הוא היה בוגד ונאלח התחתן עם גויה נוצריה וחפץ להשמידנו
ישעיה גוטפרב, עזרת תורה | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
תכתוב בכבוד
24/05/2010
למרות שכתבת נכון
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
פרזיטים חיים על חשבוני לכו לצב ל"ת
רוני דהן
24/05/2010
רוני דהן, אילת | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
מה זה 'ישראל 2.00?
המשתומם
24/05/2010
מישהו הבין מה הקטע?
המשתומם | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
מתבייש להיות במדינה אחת אתכם ל"ת
גל דניאל
24/05/2010
גל דניאל, חיפה | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
6
הם פטורים מהמיצוות
בני תורה
24/05/2010
כדין חרש שוטה וקטן
בני תורה | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מיזרוחניק, שוב נפגעת?
דוד קליינר
24/05/2010
הרצל הוא טמא ותמונתו לא נמצאת בשום בית יהודי נורמלי. מי שלא קיים את התורה וחתר לנצר את הכלל הוא חוזה המדינה שלכם שספק רב על יהדותו.

גדולי הפוסקים שלנו פסקו לנו לא לדרוך במקום שמתנוססת תמונתו של החוזה הכופר שלכם!

ואולי באמת ככה תבינו שלחלל קברי ישראל זה פוגע ומצער מאד את כולנו
דוד קליינר | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תדבר בכבוד
שמעיה
24/05/2010
אסור לבזות,

למרות שגם אני חרדי(תיזהר מהדרך של כמה מהנטורי קרתא, שדרכם דרך השנאה-שאינה רצויה אצל השי"ת)
שמעיה | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
רק שאלו לא היו קברי ישראל... ל"ת
24/05/2010
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לעומת הרצל שהיה נוצרי מטורף!
אמנון דוד
24/05/2010
לבטח אם יחפרו יותר עמוק בקברו ימאו שתי וערב עטוף בסריגת כיפה גודל פקק נסטי
אמנון דוד, קרית מלאכי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יהיה נחמד אם תענה לעניין ל"ת
24/05/2010
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
המזבח הרומי בדרך להר הרצל
אמנון דוד
24/05/2010
ואז זה יהיה ממש תשובה מששכנעת אותך ולעניין...

המזבח הוא משמש כבר 3 פעמים רצופות לבדיחות הקרש ש הארכאולוגים עם אותם סמני שבירה מהמנוף! הם הערלים האחרונים שאחשוב להאמין להם לרגע.

בפרט שאין להם שום היסוס מלחפור קבר ישראל מובהקים מוחזקים ומפורסמים כמו כעת ביפו העתיקה שהקבוררה נראית לעיני השמש יהודית!!  
אמנון דוד | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ועדיין לא ענית לעניין
24/05/2010
באילו שלש פעמים הוא שמש לצרכי הארכיאולוגים?

כי מה שאתה אומר זה ממש סקופ.

(ואגב, אם אין להם שום היסוס לחפור בקברי ישראל, ואמשטה ממילא חוסמת את ההגנות- למה להם לזייף את המזבח?)
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
5
מפחיד עוד מעט תחפרו גם את קברו
מור
24/05/2010
כמה רחוק אתם הולכים. השנאה לערכים חילונים גוברת על השכל..
מור , בקעה | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כלום לעומת רצח ראש ממשלה ז'ל ל"ת
יגעל טפיל
24/05/2010
יגעל טפיל | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מה כ"כ מפחיד אתם כופרים
דוד כהן
24/05/2010
בתחית המתים הרי לא?
דוד כהן, מודיעין | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
חבל באמת
יואליש קרויס
24/05/2010
רק כך תכבדו את רגשותינו
יואליש קרויס, מאה שערים | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יואליש פנטי. למה צלב כרס?
אופק
24/05/2010
כמה עמוק אתם נופלים באמונות שלכם בעצמות יבשות. מוטב תדאגו לחיים ותלכו לצבא
אופק , קרית יובל | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
דיקטטורה
כרם
24/05/2010
הגיע הזמן שישפט יעצר ויאסר כל עבריין במדינה הקדושה הזו שמטיל אימה וטירור על כל דבר שלא מוצא חן בעיניו באופן אלים. בין אם זה מילולי דרך הפחדות ואיומים, בין אם זה פיזי ע"י זריקת אבנים על יהודי אחר או הכאה של האחר, ובין אם זה בונדליזם!! הגיע הזמן שכל מנוול תחת כיפת השמיים העושה חילול את השם ע"י לבישת כיפה וציצית שפועל באופן הזה יאסר!! חייבת להינקט יד קשה נגד החרדים

המטמאים כל חלקה טובה. אני חרדית כן כן ונמאס ומשוקץ בעיני'י לראות איך אנשים שלא תורמים לחברה הכללית בשום דרך יודעים רק לעשוק אותה לחבל בה ולהרוס רכוש מכספי המיסים של כולנו.

לא יתכן שהתורה היא שריפות הצתות, הסטות, טירור והפחדות. מי שמכם לדבר בשם השם ולחלל ארץ קדושה ועם קדוש.

לא מספיק שאנו לאבקים בחברה הכל כך מפוצלת ומפולגת שלנו בכדי לנסות ולאחדה? לא די בכך שנעשים מאמצים אדירים לעשות קירוב לבבות?

מדוע הרבנים ה"גדולים" שותקים?? זו חובתם התורנית לדבר ולהוקיע דרך זו בפומבי שכל אחד ואחד ישמע. רב אדמו"ר ומקובל זה לא רק תואר... כבוד ...מעמד וכח ...

אם אין הרבנים משתמשים בכוחם והשפעתם לטובה הכח הזה ילקח מהם משמים, אלה הם חוקי השם לא שלי. הכח דקדושה ניתן רק לשרת בטוב ולא להרע.

אין איש יהודי נולד לעולם הזה בזמנים קשים אלה על מנת להעמיק את הקרע בעם היהודי זה לא חטא ועוון זה פשע!!

לצערינו גם הרבנים עצמם מסוכסכים בינהם על עינייני כבוד, עמדה וכח. כלום לא למדנו מאומה מתלמידי רבי עקיבא??? עד מתי?

זו השעה שהרבנים יקומו ימחלו על כבודם יתאחדו ויראו לעם כולו מהיא תורה אמת "וכל נתיבותי'ה שלום". עשו שלום בין האחים ולא מלחמה!!

ומי יודע אם לא לשעה הזו נולדם... והכל ניתן לכם משמיים למען מטרה קדושה ונעלה זו.
כרם, צפת | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
משועממים
24/05/2010
מזכיר חבורת ילדים שמנסה לעשות "דווקא".

וקצת מצחיק. לא רואים את אותם האנשים שורפים תמונות של היטלר למשל.
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
ההסתה הפרועה כנגד החרדים
24/05/2010
זה ברור שההסתה הפרועה כנגד החרדים שנעשית היום בכל אמצעי התקשורת ובכל מקום ובפרסומת מזעזעת שזורקים חרדי מבנין גבוה בשביל להצחיק, שתבוא תגובת נגד וזה יכול להיות גרוע יותר אם הצדדים לא יבינו שכל ישראל אחים גם החילונים הטיפשים, יש להם אמונה בלב לשם רק שעוד לא התעוררו לאמת כדי שיזדרזו לפני שיהיה להם מאוחר. הבעיה שלנו אלה המתחזים ליהודים והם ערב-רב, אין להם אמונה והם הצרות של כולנו ורבים מהם שולטים עלינו בכל מקום והשם יעשה איתם דין בקרוב. אמן
א. לוי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
2
לשרוף הדגל = חילול ה'  ל"ת
יהודי
24/05/2010
יהודי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
דגל בלי תורה מאחוריו הוא סמרטט
24/05/2010
א. לוי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
וחרדים ללא תורה הם לא סמרטוטים
יהודי
24/05/2010
אם תורה זה לשרוף דגל ולחיות בברוקלין אז תורתכם אינה תורתנו ויהדותכם אינה יהדות כי אם עבודה זרה
יהודי  | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
והרצל זה בסדר? דוסים צבועים ל"ת
אבני הרצל
24/05/2010
אבני הרצל, קריות | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
1
עדיף להיות פגאני מאשר יהודי
חילוני חרד
24/05/2010
עדיף להיות יהודי פגאני מאשר יהודי אורטודוקס חרדי
חילוני חרד, צפון | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  -2 
 
הרצל היה מתבולל כמוך והגיע לו
24/05/2010
הרצל גרם לזה בעצמו. הרי הוא רצה למחוק את דת ישראל ורצה להפוך את כל היהודים לגוים וכבר דיבר על כך עם כומר על שעה מסויימת ואת כל זה הוא כתב בכתב ידו ביומנו האישי. במיוחד שמאז קום המדינה הרצל מתנוסס בכל ממשלות ישראל על הקיר מעל ראשם כדגל לדרך חיים וזה נורא ואיום שעל זה יש לנו מלחמות כל שנה, כי ישראל ארץ קדושה ועם ישראל עם קדוש ובאו לארץ כאלה שהגויים ותרבותם אור להם וחיבלו בגאולת ישראל בכח ולמה? כי הם ערב-רב שונאי דת ישראל ולא היה להם חלק בגאולת ישראל אז בנו את עגל הזהב הזה הרצל והציונות והביאו לנו כל שנה מלחמה צרות וייסורים, עקרו ילדים קטנים בכח מתלמוד תורה וכפו עליהם חינוך חילוני חובה בכח.

אין לזה כפרה חובה להתפלל על גאולה שתהיה ברחמים. ברוך השם שרבים חוזרים בתשובה ורואים את החבלה שעשו אלה שהגויים ותרבותם אור להם וממשלות ישראל מעבירות להם מליוני $ מכיס כולנו במשך שנים רבות.

ובענין הדגל שעולה באש, אל דאגה, דגל ללא תורה מאחוריו הוא במילא סתם סמרטוט.

וגם מתפללים על השמאל שיעשו מהר תשובה לפי שיהיה להם מאוחר! אמן
א. לוי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
לוי אצלכם אין אחרי מות קדושים
יקי גוטמן
24/05/2010
מה ההבדל בין הרצל לשאר מנהיגי המדינה הליברלים?
יקי גוטמן, לוד | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מנהיגים שגויים ותרבותם אור להם
24/05/2010
בודאי שעד היום יש לנו מנהיגים שהגויים ותרבותם אור להם והרצל הוא הדגל שלהם לעקור את דת ישראל.

מה חדש?

ידוע וכתוב על כך בזוהר הקדוש שישלטו ערב רב על העם הקדוש, לפני הגאולה.
א. לוי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אתה כבר פאגני
ארכאולוג
24/05/2010
השאלה רק מתי תיקבר זמנית ! עד שיחפרו אותך נכדיך הארכאולוגים הערלים
ארכאולוג, בית שמש | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
מי היה הרצל? ומה היא הציונות?
הרצל ימ"ש
24/05/2010
הנה נתחיל:

קודם כל נסביר מהי הציונות:

1. מאז גלות ישראל מארץ ישראל, מבטא ציבור שומרי המצוות את הקשר העז והעמוק שלו לארץ ציון באמצעות הימנעות מאכילה ושתייה בארבעת התאריכים המרכזיים הקשורים לפרידה מארץ ציון. דהיינו הצומות כמו עשרה בטבת תשעה באב וכו'.

2. יום-יום, שלש פעמים ביום, פונה היהודי שומר המצוות לבורא העולם, ומבקש ממנו ומתחנן לפניו במילים נרגשות על טובת ושמירת ארץ ציון והעם היושב בה, ועל קיבוץ בניה לתוכה. (עיין בתפילת שמונה עשרה, ובסוף ברכת יוצר, ועוד).

3. זאת ועוד. לא הרבה מהציבור החילוני יודעים שמספר לא מבוטל של יהודים חרדים עורכים מידי לילה ''תיקון חצות'', אשר עיקרו הוא העלאת זיכרון ארץ ציון וירושלים באמצעות קריאת פרקים מן התנ''ך העוסקים בענין, ומסיימים בפסוקי התחינה: ''אתה תקום תרחם ציון, כי עת לחננה כי בא מועד. כי רצו עבדיך את אבניה ואת עפרה יחוננו. בונה ירושלים ה', נידחי ישראל יכנס''. (תהלים קב, יד-טו. קמז, ב).

4. פחות מזה ידוע, שיהודי שומר מצוות החי בארץ ישראל, לא יֵצֵא ממנה לעולם בטרם יברר אצל תלמיד-חכם אם סיבת יציאתו אכן מצדיקה היתר על פי ההלכה לצאת מן הארץ הקדושה.

אך צריך לדעת:

יש ארץ ציון - המקבלת את חשיבותה ויוקרתה הרבה בעם היהודי לדורותיו מן האמור על אודותיה בתורת ה' אשר ניתנה לפני למעלה משלשת אלפים ושלש מאות שנה...

ויש מה שנקרא בשם: ''התנועה הציונית'' אשר למעשה אינה אלא תנועה חילונית צעירה אשר נטלה את המושג התורני המקודש: ''ציון'', רוקנה אותו מתוכנו הרוחני (המדבר על היות ארץ הקודש דומה לארמונו של מלך. אשר חובת הזהירות בשמירת מצוות המלך, כפולה ומכופלת היא בתוככי ארמונו.), וסיגלה לעצמה את השם ''ציונות'' כמונח חילוני.

כעת יש להבין שהתנועה הציונות באה על מנת לעקור את השורשים היהודיים!

ובואו ונראה מה אמרו ראשי הציונות:

תיאודור הרצל: כותב ביומנו:

"בערך לפני שנתיים חפצתי לפתור את שאלת היהודים לכל הפחות באוסטריה, בעזרת הכנסייה הקתולית, ביקשתי להבטיח לעצמי בראשונה את עזרת נסיכי הכנסייה באוסטריה, ולהשיג על ידיהם ראיון אצל האפיפיור, כדי להגיד לו: עזור לנו מפני האנטישמים ואני מחולל תנועה כבירה בין היהודים שיעברו באופן חופשי וגאה לנצרות..." (מתוך קטעי יומנו של הרצל – יומן א' ע"מ 14) הרצל רצה לפתור את בעיית היהודים עם האנטישמיות, הוא רצה לבקש עזרה מהאפיפיור ולהבטיח לו בתמורה לעזרתו, שהוא (הרצל) יחולל תנועה בין היהודים ויגרום להם להתנצר.

וכך מתאר הרצל את תכנית ההתנצרות ההמונית המתוכננת: "המרת הדת תתבצע לאור היום ביום ראשון בצהריים, בקתדראלת סטאפן הקדוש,בתהלוכה חגיגית וצלצולי פעמונים, לא בחשאי כפי שנהגו היהודים לעשות עד עתה, אלא בגאון. העובדה שמנהיגים יקיימו את יהדותם וילוו את העם עד שערי הכנסייה, תעניק כנות רבה למעמד, אנחנו שעמדנו איתן, הננו הדור האחרון שדבק באמונת אבותינו, אבל רצינו להפוך את בנינו הצעירים לנוצרים לפני שיגיעו לגיל התבונה שבו המרת הדת שבו המרת הדת לובשת צורה של מורך לב" (יומן א' ע"מ 14).

הרצל רצה להקים מדינה חילונית לחלוטין, מדינה ללא כל סממנים יהודיים. הוא רצה לעלות יהודים ארצה על מנת ליישב את הארץ היהודית, את העולים המזרחיים שהיו שומרי מצוות כמו התימנים והמרוקאים וכו' הרצל הושיבם באוהלים במקומות נידחים יחד עם ראשי הציונות שעשו להם זאת, וקיפחו אותם. הם התייחסו אליהם בזלזול והעבירו אותם על דתם. הציונים חטפו ילדים דתיים מביתם במיוחד תימנים, גזזו להם פאות והעבירו אותם על דתם לגמרי.

סממן ציוני נוסף שקיים היום בגלל התנועה הציונית: יש את המריבות בין ספרדים ואשכנזים.

לעולם לא נראה ראש ממשלה ספרדי, רובם ככולם היו אשכנזים. ההפצצות בשדרות לא מזיזות לשלטון, היות ושם זהו מושב של ספרדים, אם ברמת אביב היה כן, ודאי שהשלטון היה פועל נגד. וכן הדבר לא פסח גם אצל החרדים, לעיתים רואים את המריבות בין ספרדים ואשכנזים. ואין זה אלא בעקבות התנועה הציונית שקיפחה ספרדים.

יש אומרים שהרצל חזר בתשובה בסוף ימיו, כמובן שמדובר בשטות גמורה כיוון שאף אחד לא היה עימו בשביל לחזות זאת ועוד שהרצל כותב כך בסוף ימיו:

לפני מותו נפגש הרצל עם מלך איטליה. הלה שאלו אם היהודים עדיין מצפים למשיח. הרצל השיבו: "כמובן, הוד מלכותך", בחוגים הדתיים. בחוגינו, המשכילים והנאורים, זה כמובן איננו בנמצא" (יומנו של הרצל 23 בינואר 1904,ספרי הימים חלק ו' עמ' 235).

בנו של הרצל (שהתנצר ביארצייט של אביו!!) מספר: "גם כשנעשה אבי מנהיגו של העם היהודי סירב בעצת מקורביו להביא אותי בברית האמונה ולמול אותי. הלא נעלם מכם שאבי הדליק בכל שנה ושנה את אילן המולד הנוצרי ולא חדל מזה אף בשנתו האחרונה. אבי ציוה על המחנכות שלנו, שיתפללו עמנו בוקר וערב את התפילות הנוצריות".(נגוהות מן העבר,י.נדבה, ת"א, תשכ"א, עמ' 69).

האם זה מספיק?

יש גם את דוד בן גוריון שאמר דברים אנטישמיים לחלוטין, וכן אוסישקין, וכן חיים וייצמן, וכן כל מנהיגי הציונות.

חשבתם פעם מדוע כאשר התרחשה השואה, לא פעלו היהודים בארץ בשביל היהודים בשואה בגרמניה?

התשובה פשוטה:

כך אומרים מנהיגי הציונות שעודדו את האנטישמיות!

יוסף חיים ברנר, סופר , איש רוח וידיד תנועת העבודה, 1881 – 1992, כותב כך שנתיים לפני מותו:אופיינו הלאומי פסול מימות עולם ועד הנה...מעולם לא היינו אומה יוצרת, תמיד חיינו חיי צוענים וכלבים, מה אתם רוצים מהאנטישמים? מדוע לא תאבו להבין את המובן מאליו? את חזון השנאה והבוז לישראל.

היהודים הם צוענים, זוהמה, רפש וניוול, ביצה סרוחה, לא אדם, כלבים פצועים. (מתוך "שואה משמיים" עמוד 79). ברנר בז ושונא את עמו, הוא רואה בו וביהודים כנחותים ומכנה אותם בשמות ומילים אנטישמיות.

וכך ממשיך וכותב יוסף חיים ברנר: "עמי אירופה, למרות שחנקו אותנו ללא רחם כמו שחונקים דבר נתעב, ראויים הם לכבוד. איננו בני אדם כלל. הנה. רוק הפה. כל אוצר רוחנו יתוש מת. האם לא יציפו את רחובותינו עכשיו פרצופים ידועים מכל הגטאות, חלאת המין האנושי?" - הנה יוסף חיים ברנר, אדם יהודי כביכול, ציוני אמיתי שמוציא מפיו אמרות אנטישמיות ונוראות מעין אלו, וקורא לניצולי השואה "חלאת המין האנושי"! ברנר מעודד את שאר העמים שהתנהגו אלינו באכזריות ורדפו אותנו, הוא מודה להם ואף אומר שראויים הם לכבוד, היות ואנו היהודים כה מסכנים עד שאיננו נחשבים כאומה בעיניו של ברנר. בהמשך הוא מכנה את היהודים בשואה כחלאת המין האנושי!

בשנת 1943 כשהיהודים גוועו ברעב בגטאות אירופה, כשאלפים מהם נשלחו בכל יום לתאי הגזים, הכריז יצחק גרינבוים 1879 – 1970, מדינאי ופובליציסט מראשי התנועה הציונית בפולין, המנהיג הציוני האחראי על פעולות ההצלה ושר הפנים בממשלת בן גוריון: "כששאלו אותי, הלא תוכלו לתת מכספי קרן היסוד להצלת היהודים בארצות הגולה אמרתי - לא!! ואני אומר עוד פעם לא!! צריך לעמוד בפני גל זה, הדוחה את הפעולות הציוניות לשורה השנייה. כשבאים להציע 2 הצעות, הצלת המוני היהודים באירופה או הגאולה בארץ, אני בוחר בלי רגע של היסוס את הגאולה בארץ. ריבוי הדברים על הטבח גורם להפחתת התאמצותנו להגדיל את הכוח העברי בארץ" (מתוך "בימי שואה וחורבן").

גרינבוים היה יכול לתת כספים כדי להציל יהודים מגרמניה, מהשואה ומהגולה, אך לא רצה זאת מכיוון שזה דוחה את הפעולות הציוניות לשורה השנייה, וכמו שאמר: הגאולה בארץ, היא יותר חשובה מהצלת המוני יהודים מהגולה שהועמדו למוות!

נסכם:

כך כותב הסופר חיים הזז מהוגי הדעות של ההנהגה הציונית (מוסף ה"ארץ" אלול תש"ג 1943):

"אין הציונות והיהדות דבר אחד, אלא שני דברים השונים זה מזה, בודאי שני דברים הסותרים זה את זה!

כשאדם אינו יכול להיות יהודי, הוא נעשה ציוני. הציונות מתחילה ממקום הריסת היהדות, ממקום שתש כוחו של העם...דבר אחד ברור הציונות לא המשך, לא רפואה למכה, והיא עקירה והריסה. אדרבה, היא

מסיחה את דעתה מן העם, מתנגדת לו, הולכת נגד רצונו ורוחו, חותרת תחתיו ועוקרת אותו, ופורשת ממנו לדרך אחרת, למטרה רחוקה ומסויימת. היא וקומץ אנשים בראשה גרעין של עם אחר, בבקשה לשים לב, לא חדש לא מחודש אלא אחר. מי שאינו סבור כך או שהוא טועה או שהוא מרמה את עצמו". (מתוך "שואה משמיים ע"מ 81) חיים הזז מסביר כי הציונות והיהדות הם שני דברים שונים בתכלית וסותרים זה את זה. הציונות מתחילה מהריסת היהדות, הציונות היא עיקרת היהדות והריסתה!
הרצל ימ"ש | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +3 
 
בהמשך למאמר "מי היה הרצל"
הרצל ימ"ש
24/05/2010
אני רוצה להדגיש שאני לא חרדי אבל גם לא דתי, אני שומר תורה ומצוות יותר משניהם יחדיו. החרדים זה לא אני (=מלקקים עוד ועוד בשביל לקבל עוד ג'ובות).

אני לא חרדי, נקודה!!! אני בוש בהם ובדתיים ובחילונים- כל אלו לא ראויים, אלו ("החרדים") לא עוסקים במלאכה וזורקים את עצמם על הציבור, ואלו (ה"דתיים") מתירים כל דבר נבלה שבעולם, ואלו (החילונים) מנסים למחוק את היהדות.
הרצל ימ"ש | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
למה הרבנים מנעו עליה מהיהודים?
מצה שמורה
24/05/2010
הרי ידוע שרבנים ואדמורים רבים אסרו על חסידיהם לעלות לארץ ישראל, והוציאו דיבתה רעה.

למה לא הזכרת זאת? זו אחת הסיבות שאירופה סגרה עליהם כמו מלכודת.
מצה שמורה | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הם לא אמרו את זה
24/05/2010
תראה בהרצאה של הרב יוסף בן פורת בהידברות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תן מקורות וציטוטים!!!!! ל"ת
רמאי נאלח
24/05/2010
רמאי נאלח | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אנחנו ציונים,והרצל לא מעניין
מתנחלים
24/05/2010
אנחנו ציונים גאים והרצל לא מעניין אותנו.

אנחנו שומרי תורה ומיצוות ומדקדקים בקלה כבחמורה.

אנחנו מתנחלים בכל רחבי ארץ הקודש ועוסקים בתורה יום יום כי היא עיקר חיינו.

אנחנו מציעים לך להצטרף אלינו ביהודה ושומרון כדי להילחם בכוונותיו הזדוניות של הרצל.

הדרך החרדית המתבדלת, רק מחזקת את כוונותיו הזדוניות של הרצל ששנא את הדת. מי שהעלה את טומי לפיד לגדולה עם חמש עשרה מנדטים של שינאה לתורה, היו החרדים.
מתנחלים | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ישנם חרדים בציונות הדתית
24/05/2010
צריך לקחת בחשבון שישנם רבים מתחזקים וחרדים היום בציונות הדתית שרק לומדים תורה גם בבית הרב.

לא כולם שם מקשה אחת. נכון שגם רבים שם נעשים חילונים זו עוד בעיה קשה.

ידוע שבישראל או עולים או יורדים, אין אמצע.

לכן בהחלט ישנם מהציונות הדתית חרדים לגמרי.

גם מי שמנהל את ערוץ 7 הם חרדים לגמרי מהציונות הדתית.
א. לוי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
זה נכון מה שאתה אומר
24/05/2010
שיש ביניהם חרדים, אבל, הם צריכים לפקוח את העיניים בנושא: הציונות=שקר.

בקרוב בעזר"ה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אבל ר. קוק שלכם דיבר בגדולתו?
איציק גולד
24/05/2010
אתם המזרוחניקעס מתוסבכים בעצמכם אז אל תבלבלו במוח שסללתם לכם דרך חדשה מזכיר לי בטעות ברית החדשה של הנוצרים. די תתעסקו בהזיות שלכם ותניחו לנו
איציק גולד, גבעת שאול | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הטיעון שלך לא ברור.
24/05/2010
תוכל לחזור עליו שוב?
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תעיין בספריו ותיווכח !!  ל"ת
איציק גולד
24/05/2010
איציק גולד | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הנה מעט מדבריו של הרב קוק:
25/05/2010
"אום החרדים תמימי הלב אשר מעמק טהרת רוחם התנגדו אל הציונות, הם הם אשר צרפוה והסירו חלק גדול מסיגיה, עד אשר הביאוה בפעולתם השלילית אל המדריגה הזאת שתהיה ראוייה להתלבש בלבוש מלכות מעשית, ולא תיזרה כולה מרוח בית ישראל... הציונות לא תוכל למצא מלוא צדקה מפני שהיא תנוה מודרנית, מפני שלא כל מה שהוא מודרני הוא צודק. גם המלחמה האכזריה [מלחמת העולם הראשונה] היא תנועה מודרנית ומ"מ כמה רשעות יש בה... המעוז העולמי לעם ישראל הוא חיי רוחושהתבצר בו במבטח יותר חזק מכל החומות הגבוהות אשר לכל מלכות הגויים... הציונות, בתור תנועה מרקמת את היסוד הלאומי של ישראל, היא טובהונכונה, ויש לה אחרי ותקוה, אבל בתור משגב של האומה כולה לעולם לא תקום ולא תהיה, מפני שביסודה אינה משגת את אור הקודש של חיי העולם אשר לנשמת האומה, את רוח אל אמת אשר בקרבה. על כן תעסוק יפה בהשטחים החיצונים של בניין האומה, ומעלם לא תגיע עד החיים פנימיים, שבנינם עומד הוא הכן בעד עובדים אחרים, שהם לגמרי מסוג אחר, והם יצמחו דוקא תוך אותה "ארץ ציה" של החרדים אשר התנגדו להציוניות באמת ובאמונה, מפני חרדתם התמימה על רוח ה' על עמו על יסוד חייו (אגרות הראי"ה,אגרת תתע"א).

כך שאני לא חושב שאפשר לומר שהר' קוק ממש תמך בציונות החילונית. הוא תמך בתחיית העם.

(וכמובן שיש להציג תמונה יותר מורכבת, אך הרבה עבודה צריך כדי להציג תמונה מלאה)
שמעלץ | 25/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אז אמרו!
24/05/2010
זה איך שהם תפסו את הציונות. שיבושם להם. כבר היום מדינת ישראל שונה מהחזון הזה, וגם הציונות שונה מהחזון הזה. אתה שופך את התינוק עם המים.

אז אמרו מה שאמרו, בינתיים המציאות השתנתה, רק שבמקום שהאיזיאולוגיה החרדית תתייחס למציאות של היום- מתייחסים למציאות שלפני שבעים שנה...

לו רק רצו היו יכולים למשל ללמוד מתורותיו של הרב קוק, ולראות מה הוא חזון תחיית האומה כיסוד כסא ה' בעולם, ואז לא היה צריך לשרוף תמונות של הרצל, אלא פשוט להתעלם מרעיונותיו...

דבריך מלאים בדברים שהנם לכל הפחות לא מדוייקים בתארך את המציאות בישראל.

גם את האפליה בין אשכנזים וספרדים אתה תולה בציונות, אך לצערנו כבר הישוב הישן בירושלים לא ממש עזר כשהגיעו עולי תימן בתרמ"ב וסרבו לקבל אותם משום שחששו שאינם יהודים...

ובינינו, אתה באמת חושב שזו באשמת הציונות? לא הכל באשמתם. הציבור החרדי מצליח להראות מדי יום איך הוא ממציא בעיות חדשות בלי כל צורך שהציונים יעזרו במשהו. מספיק "חומרה" חדשה, בשביל שכל מי שלא מסכים אתה כבר יהיה מנודה.

ואגב, לומר שהעם בציון לא עשה דבר בזמן השואה הנו לא נכון עובדתית. היה מאבק פנימי במחתרות כיצד להתיחס לבריטים, ובין השאר היו הרבה יהודים שהתגייסו לצבא הבריטי כדי לעזור במלחמה.

הציונות היא לא אוסף של צדיקים,

אך כנראה שהם עשו הרבה יותר לטובת עם ישראל מאשר אלו המעמידים פנים שהם לומדים בבית המדרש ורק מחפשים עצרות והפגנות כדי לפרוק את המרץ שלהם. לא עדיף ללכת לחרוש בשדה במקום?

עסוקים במחאה, ועוד אחת ועוד אחת, אבל איפה העשייה?

"הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק, אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה, אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חכמה"
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
עכשיו, לא כל השנאה בגלל הציוני
יהודי
24/05/2010
עכשיו, לא כל השנאה בגלל הציונים,

הציונים מסיתים את החילונים נגד החרדים, וכמה מהנטורי קרתא מסיתים את החרדים נגד החילונים(אם תקרא את הפשקווילים שלהם תבין ),

יכול להיות שהערב רב(כמה מהנטורי קרתא והשב"כ) עשו יד אחת בשביל לפלג את העם בשביל לשלוט.

החותם בצער, יהודי.
יהודי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
החזון איש אמרלא לקרוא בספרי הש
יהודי
24/05/2010
החזון איש אמר לא לקרוא בספרי השקפה של הגראי"ה קוק זצוק"ל.
יהודי | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
המזורוחניקים האלה משו
ג'יגיס חאן
24/05/2010
א' הרב קוק לא היה מזרוחניק ולעולם לא היה מסכים עם הדרלך שלכם אולי אם המתנחלים הוא היה מסכים.

ב' כרגיל אתם מראים שאתם לא מאמינים באמת במה שהקב"ה אמר לפי השאלה הבאה:"לא עדיף ללכת לחרוש בשדה במקום?" במקום עצרות כן אבל לא במקום ללמוד.
ג'יגיס חאן | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מי אמר שהיא היה "מזרוחניק"?
24/05/2010
מי אמר שהוא לא היה מזרוחניק?

אני גם בטוח שעם דרך החרדיים דהיום הוא לא היה מסכים.

מה זה "הדרך שלכם"? איך אתה יודע שאני לא מתנחל?

ומה הופך את ההנחלות דווקא לכזו שהרב קוק היה מכים איתה? הוא לא היה מסכים עם ישיבה בגליל?

אתה מוזמן להכנס לישיבת מרכז הרב ולראות את ההבדלים ביראת שמיים או בידיעת התורה בין הישבים שם ליושבים בישיבות במאה שערים. אני לא חושב שתמצא הרבה. ברור שגם בציבור ה"סרוג" יש בעיות. אך האם יש ציבור שאין בן?

מלבד זאת, תמהני שמא גם את האוכל שלך ייצרו בישבה או שהיו צריכים קצת לעשות משהו כדי לגדל את החיטה...

"פשוט נבלה בשוק ואל תצטרך לבריות". ולפי דבריך כשהרמב"ם פסק שחילול ה' שתלמיד חכם יתפרנס מן הציבור - כנראה שגם הוא לא אמין בקב"ה. שהרי יותר חשבו ללמוד תורה! משום מה אני זוכר פסוק שאומר "בזיעת אפך תאכל לחם". ובלי דרושים בבקשה, אין מקרא יוצא מידי פשוטו. וכנראה שכל התנאים והאמוראים - פחמים, נגרים, סנדלרים, רועי צאן- לא ממש האמינו במה שאמר הקב"ה, שאם כן היו רק לומדים תורה, ולא חלילה מתעסקים בעולם המעשה.
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מרכז הרב לא מייצג את המיזרוחי
שמערץ
24/05/2010
אתם חושב שכולם כאן אדיוטים????

ורוב מוחלט של התנאים והאמוראים לא עבדו!!

בדיוק כמו אלן במרכז הרב שלא עובדים.

וללא מסירות נפש והתמסרות מוחלטת לתורה לא מקימים תורה,

ולא הדתילונצ'יקים יטיפו ויכוונו איך מקימים תורה בעם ישראל

תתעסקו בניאו-רפורמים אצלכם
שמערץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אלו במרכז הרב שאינם עובדים
24/05/2010
אנא, בדוק את מספרם.

ודווקא בגלל שאני לא חושב שכולם כאן אידיוטים אודה לך אם תכתוב תשובות קצת יותר מנומקות ומנומסות.

הרוב שמוחלט של תנאים והאמוראים לא עבדו? בבקשה מצא לזה מקור, אשמח אם תוכל להעשיר את ידיעותי.

מי כן מייצג את המזרחי לדעתך?

מי אלו המיזרוחניקים?

נאו רפורמים?!

תמהני אם אין בהמצאת חומרות חדשות מדי יום בחינה של רפורמיות...

אנא, טול קורה. ציבור המשחתי בגאון רכוש ציבורי, המכה אלו שלא מתאימים לדעותיו לא יכול להתהדר ביראת שמים אמיתית.
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ציבור המכים, הם שולים
24/05/2010
ומשועממים, מה שאין כן כלל הציבור,

ולעומת זאת, המזרחי, רובם כופרים בתורה(באומרם: את המצווה הזאת והזאת הקב"ה לא ציווה ואין מצווה כזאת אלא היא חומרה של החרדים(שהרמב"ם אומר על כאלו אנשים שהם כופרים במצווה אחת, שלא משה אמרה מפי הגבורה, הרי הם כופרים בתורה ואין להם חלק לעולם הבא(הרמב"ם הלכות תשובה פרק ג'), אולי במרכז הרב זה בסדר, אבל ברוב ככל הבתי ספר המיזרחי, יש אנשים כאלו)

ואצל החרדים האמיתיים אין דבר כזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
טוב, אם זה מה שאתה אומר
24/05/2010
מי זה המזרחי הזה??? תנועת המזרחי כבר לא ממש נושמת. כשאומרים על משהו שהוא חומרה של החרדים- הכוונה היא שהיא חומרה של החרדים. חומרה, לא הלכה, לא תמצא אותה בשו"ע, לא ברמב"ם ולא שאר הראשונים.

איפה הם בתי הספר שאלו של המזרחי?? מי זה המזרחי הזה?? היית פעם ושמעת במו אזניך שהם מבטלים הלכה?
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כן, הייתי ושמעתי
אברהם הנכבד...
25/05/2010
הייתי בעוונות פעם מזרחי רחמנא לישזבן רחמנא ליצלן,

ולאחרונה זכיתי לחזור בתשובה, ברוך ה', ואני מקווה שגם כל מי שעדיין לא זכה שיזכה!!!

אוהב עמו.
אברהם הנכבד מאת | 25/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מקורות???
שמערכץ
24/05/2010
כאשר אתה תדבר בנימוס על חכמי ישראל תקבל יחס הוגן. גאוני ישראל ראויים ליחס הוגן גם עם הם חרדים ולא לייט כמוך והכבוד המטופש שאתה דורש לעצמך

עיין ב'איציקלופדיה לחכמי התלמוד והגאונים'

מאת : ד'ר מרדכי מרגליות

הוצאת ספרים יבנה.

אפילו ר'יוחנן הסנדלר לא היה סנדלר

אלא זה שם מוצאו , עיין שם.

אתה לא מצפה ממני להעלות לכאן תוכן של אינצקלופדיה. זה שלא למדת כלום אינו אשמתי!

מי הם המיזרוחניקים?

מיזרוחניקים הם אלו שדעת חכמי ישראל שווה אצלם כקליפת השום!!

בדיוק כפי שאתה והחוצפה שלך על רבנים

כן!!!~ בין הרבנים הבולטים שהתנגדו לציונות

ישנו יהודי ששמו החפץ חיים!!

מי אתם??? חצופים

ניאו רפורמים????

עיין הרב יהושוע רוזנברג מרמת-גן תוצר שלכם על הרבנים שלכם הניאו רפורמים !!!

ואל תקשקש לי עם 10 נערים ששורפים פח במאה שערים לא משם תבוא ההצלה שלכם.
שמערכץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אולי כדאי שתשתה כוס מים.
24/05/2010
ולפפי איך שהתבטאת מקודם, היה יותר נשמע שתחשיב את הרב יהשוע לרפורמי בעצמו...

אני לא בטוח מאיפה הבאת את העניין של "הכבוד שאני דורש לעצמי".

נהדר, הבאת דוגמא אחת. שגם היא לאו דווקא נכונה: ספר היוחסיו אומר כי היה ממש סנדלר, או שהיה קודח בפנינים. לפי פילולוגים מסויימים ייתכן והיה בן אלכסנדריה (סנדלר- אלכסנדריה). דעה זו לא מקובלת ביותר. רש"י, שהיה יינן, הרמב"ם שהיה רופא, החפץ חיים היה בעל חנות... או בוא נלך יותר אחורה: חוני המעגל, מקצועו היה במעגלה, הלל היה מקושש עצים כדי ללמוד תורה, ר' יהושוע נפחא- היה נפח או אולי פחמי, ר' אלעזר הקפר- "קפר" הוא פרי הצלף אותו היה קוטף לפרנסתו, ר' אליעזר בן הורקנוס היה איכר, כל אילן דבית ינאי שהיו בעכברה שליד צפת- שבו למדו ר' לקיש ור' יוחנן חלקו זמנים לשלישים- שמתוכם אחד הוקדש למלאכה (ילקוט שמעוני קהלת), ר' יצחק שהיה פחמי/נפח, ר' טרפון היה בעל אדמות...

וכו.

ברור שהיו גם אלו שהקדישו את כל עיתותיהם לתורה.

ומי הם הרבנים האלו, "הרפורמים"? יש גם שמות, או שזו רק אמירה בעלמא? (אה, חלילה, לשון הרע).

ואני לא מכיר יותר מדי אנשים בציבור ה"סרוג" שדעת תלמיד חכמים נחשבת אצלם לקליפת השום. הם אולי לא מקבלים את פסיקתיהם (שנאמר "עשה לך רב")- אבל לא מבטלים אותם...

אנינ והחוצפה שלי? מתי ביטלתי דעתם של חכמים?

החפץ חיים סבר כך והתננגד לציונות- אך הרב קוק הלך עמם. עשה לך רב. ללא שמץ זלזול.

לא ביטלתי דעתו של אף תלמיד חכם. אך דומני שאתה הוא זה שאמר כי "עשרות שנים לא היו לכם רמ'ים למוסדות הדיתולנים שלכם ושנוררתם אותם אצל החרדים", ודומני כי יש בכך ביטול כמה וכמה תלמידי חכמים.

רות עבור.
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
סליחה טעיתי!!
שמערכץ
24/05/2010
לא הרב רוזנברג

אלא הרב יהושוע שפירא ראש ישיבת ההסדר ברמת גן

דרך הרב גוגל מגיעים ישר למאמרו "" צומחת אצלנו תנועה רפורמית""
שמערכץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
החרדים הם הציונים האמיתיים
אנטי...
24/05/2010
מי שהוסיף צדק ולא רק הוסיף אלא יצר אותו אלו החרדים שהקימו תורה בארץ ישראל הם הציונים האמיתיים, והם אלו שזיהוי את מטרותיה הטמאות של הציונות בעוד מועד שאתם הדתילונצ'יקים חוגגים עליה ב'הלל' מטופש עד היום.

עשרות שנים לא היו לכם רמ'ים למוסדות הדיתולנים שלכם ושנוררתם אותם אצל החרדים

ועד היום לא צמח אצלכם כלום

שבו בשקט הרב קוק אינו תוצר שלכם וגם לא הרב שפירא והרב ישראלי והרב חרלפ התוצר שלכם רבנים דתילוניצ'קים ניאו רפורמים

לך תקרא את ספרו 'מן המיצר' של הרב ויסמנדל ראש ועד ההצלה ואל תקשקש כאן בנסיון פאטתי לטהר את שמם של הסדיסטים ראשי הציונות בזמן השואה
אנטי דתילונצ'יק | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
סלח לי,
24/05/2010
הרב קוק הוא לא תוצר שלנו בוודאי, שהרי נפטר לפני יותר משבעים שנה. עד היום לא צמח אצלינו כלום? נו טוב, בעיניך. אתה כנראה מסוג האנשים שאם אין לתלמיד חכם את השטריימל הנכון על ראשו, או את הכיפה הנכונה- כנראה שהוא עפרא דארעה. כנראה ששליח ציבור שלא מסתובב עם קפוטה לא דואג לעם ישראל.

זכותם של החרדים בהחלט גדולה (גמ"ח, לימוד תורה ועוד. בלי להמעיט דבר), אך עם כל הכבוד- הציונות הזו שאתה יוצא נגדה, הרב קוק חיזק את אנשיה מכיוון שראה כיצד הם מחיים את האומה. בוודאי שהתנגד לחילניות, בוודאי שכאב אותה, אך הוא ראה כיצד היא זו המצמיחה את הישוב היהודי.

את אותם מוסדות תורה מפוארים- המדינה הציונית שאתה כל כך נגדה היא זו שעוזרת בעמידתם.

את ההלל המטופש שלנו נמשיך לומר, כי הלל אומרים על הטובה- וברוך ה' יש על מה להודות. יותר יהודים חיים היום על אדמת ישראל מאשר בכל תקופה אחרת, יש יותר יהודים בישראל מאשר בכל גלות אחרת, יש יותר לומדי תורה מאשר בתקופה שלפני השואה, יש מערכת בריאות, יש רווחה, יש צבא המגן עלינו בעז"ה.

אך משום מה, ההלל המצחיק שלנו, וכל הטובה והשפע שיש לנו מדי יום- אינם טובים מספיק משום שגוועלד לא הכל מושלם, יש עוד מה לתקן... מכיוון שחס וחלילה לשתף פעולה עם הציונים. ואז, במקום לעזור ולהצמיח את מדינת ישראל אתם נלחמים נגדה, ולבסוף כשתהיה מקום שכולו יראת שמים- תגלו שגם אתם הפסדתם מהמאבק המיותר הזה.

אותי לימדו שצריך לומר תודה גם על דבר קטן.
שמעלץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מי עוזר לנו???????
שמערכץ
24/05/2010
המדינה נתנה אי-פעם בלוק לבניין ישיבה?????

המדינה נותנת מעט לחינוך שוטף חרדי מהכסף שהיא גובה מכל אזרח כולל מחרדים .

מה זה המדינה נותנת??????

זה הכסף של אבא שלה?

משלם המע'מ החרדי לא זכאי למימון חינוך

רק בתי הספר החילוניים עם הסכינים?

אין צורך להכביר במילים על החורבן הנורא שגרמו הדלי'ם בקרירות שלהם ובמיזוג והערבוב שלהם עם החילונות

זה ידוע לכל ועכשין המע החרדלי'ם מנסים להציל את הנותר.

תמשיכו עם ההלל . נקווה שעוד פינוי שניים ותתפקחו
שמערכץ | 24/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"