פרסום ראשון

'מבצע אומן' עלה על שרטון אלפי טיסות בסכנת ביטול

מבצע מכירת הכרטיסים המוזלים לאומן בחצר 'שובו בנים' שבראשות הרב אליעזר ברלנד עלה על שרטון. אלפי כרטיסים שנרכשו במסגרת המבצע בסכנת ביטול. גורם בחצר 'שובו בנים' ל'כיכר השבת': "אם לא נצליח להשיג הסכם נחזיר במיידית את כל הכסף לרוכשים"

ישי כהן | כיכר השבת |
טסים לאומן בשנים שעברו (צילום: ברוך הלוי)

מהומה גדולה סביב מבצע הענק לכרטיסי טיסה לאומן.

כמו בשנה שעברה, גם השנה הודיע הצדיק הרב אליעזר ברלנד ראש קהילת 'שובו בנים-ברסלב', כי חברת הנסיעות 'נחלי איתנים' שבנשיאותו, תקיים מבצע ענק ומיוחד של מכירת כרטיסי טיסה לאומן בראש השנה. כאשר כרטיס טיסה ימכר במסגרת המבצע במחיר מסובסד של בין 200 ל500 דולר.

עד כה נרכשו למעלה מ8.000 כרטיסי טיסה מוזלים.

אולם, בימים האחרונים המבצע עלה על שרטון רע, לאחר שבשבוע שעבר נפגשו ראשי חברת 'נחלי איתנים' עם ראשי חברות התעופה במטרה לרכוש מהם את אלפי הכרטיסים. התברר כי חברות התעופה סרבו להצעת המחיר של 'נחלי איתנים' והפגישה התפוצצה ללא הסכם.

בשעות אלו מנסים אנשיו של הרב ברלנד לנסות ולהגיע לעסקה עם חברת תעופה בכדי שהמבצע יצא לדרך.

במידה ולא יגיעו לעסקה עם חברת תעופה יוחזר הכסף לכל אלפי הרוכשים.

ובמצב שכזה בו כשמונת אלפים חסדי ברסלב ישארו ללא כרטיס טיסה לאומן, יווצר מצב שבו חברות הנסיעות השונות יצרכו לספק לכל האלפים כרטיסי טיסה בתוך זמן קצר, והחשש שהחברות יקרסו מהעומס.

מקרובי הרב אליעזר ברלנד אמרו ל'כיכר השבת': "אנחנו עושים הכל שהמבצע יצא, ושכל האלפים יטוסו עם 'נחלי איתנים', אבל במידה ולא נצליח להביא עסקה אנחנו נחזיר במיידית את כל הכסף לכל הרוכשים שהשתתפו במבצע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר