אאא

תתפלאו: אפשר לאכול היטב בפסח מבלי לעלות במשקל בצורה משמעותית. איך עושים זאת? הנה כמה טיפים:

מצה ליום, ולא יותר, היא בהחלט משביעת רצון. אם תשימו לעצמכם גבולות ותשתדלו שלא לעבור את המכסה הזאת, המשקל שלכם יישאר שפוי גם בסופו של חג עמוס סעודות. 

יהיה טוב יותר אם תבחרו מצות מקמח מלא - אומרים שהן משביעות יותר, ובטח שמשמינות פחות.

אל תגזימו עם הביצים. נכון, זה מרכיב עיקרי בסעודות החג, אבל השתדלו להימנע משימוש יתר.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

מרכיב עיקרי נוסף בפסח הוא הירקות. הם משביעים, טעימים, והם באים בשלל צבעים. במקום מצה, לכו על ירק טרי. זה ישתלם לכם.

מאכלים מטוגנים זה דבר נהדר, אבל אפייה במקום טיגון (כשאפשר, כמובן) היא תחליף מומלץ. כמה שפחות שמן, יותר טוב.

ובכל מקרה, פסח זה לא זמן טוב להתחיל בו דיאטה. הפיתויים בו גדולים מדי, וההחלטה הזאת עלולה לעלות לכם במוראל ובהרמת ידיים מהירה. שימרו על המשקל, את התוכניות הגרנדיוזיות תגנזו עד לאחר חג החירות.