תמיכת משרד החינוך בתנועת הנוער החרדית 'בנות בתיה' הוקפאה

במשרד החינוך החליטו להקפיא את התמיכה בתנועת הנוער החרדית, וזאת לאור חשדות על דיווחים כוזבים לכאורה מצד התנועה. בכוונת המשרד לערוך בקרוב שימוע לתנועה (חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
צעירות חרדיות (צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמות אין קשר לכתבה)

בעקבות חשדות אודות דיווחים כוזבים בנוגע למספר הסניפים בתנועה, החליט משרד החינוך להקפיא את המשך תמיכתו בתנועת הנוער החרדית 'בנות בתיה'.

'בתיה', כפי שהיא מכונה במגזר, היא תנועת הנוער החרדית המרכזית, והיא נחשבת לרביעית בגודלה בין תנועות הנוער בישראל, כשלפניה נמצאות תנועות הנוער הצופים, הנוער העובד והלומד ותנועת בני עקיבא.

על פי הדיווח ב'הארץ', במשרד החינוך הודיעו לתנועה על ההחלטה להקפיא את המשך התמיכה בתנועה לשנת 2013, זאת בעקבות החשד כי התנועה העבירה דיווחים לא נכונים באשר למספר סניפי התנועה, והיקף הסמינרים והטיולים במסגרתה.

משרד החינוך צפוי לערוך בהקדם שימוע ל'בנות בתיה', כשלאחריו יוחלט על צעדים נוספים בקשר לתנועה.

בפרוטוקול וועדת החינוך מלפני כשבוע, נכתב כי: "בדו"חות התכנון שהוגשו בתחילת השנה, העבירה בנות בתיה רשימה של 306 סניפים. במהלך חודש אוקטובר 2013, התנועה העבירה לבדיקה את דו"חות הביצוע שלה, יחד עם כלל תנועות הנוער. בבדיקה הסתבר כי לתנועת בתיה עודפים ניכרים של סניפים, מעבר למתאפשר על פי תקנת התמיכה".

עוד נכתב כי: "בעקבות הגשת נתוני הביצוע והערה בנושא, הוגשה בתאריך 31.10.13 רשימת סניפים מעודכנת כך שמספרם ירד מ-306 סניפים ל-148 סניפים".

כאמור, בעקבות החשדות לדיווחים כוזבים, החליט משרד החינוך להקפיא את התמיכה בתנועה לעת עתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר