אאא

לתחרות שמודדת את המהלך השיווקי הטוב ביותר של השנה, הוגשו שני קמפיינים של משרדי פרסום חרדיים:

'בולטון פוטנציאל' עם המהלך השיווקי של קפה וניל במגזר החרדי, ו'טריו' עם החדרת הנוקיה הכשר הראשון.

לשלב הגמר זכה לעלות רק 'טריו' ממשרדי הפרסום המגזריים.

'טריו' התחרה ב'קטגוריית מגזרים' מול עוד שני מתמודדים שהגיעו לשלב הגמר: מקאן אריקסון והונדה במגזר הערבי, ושוב מקאן אריקסון עם סלקום, שכבשה את התרבות הרוסית-ישראלית.

גם הקמפיין של עמותת עזר מציון, בפרויקט שיווק מציל חיים שנערך בהתנדבות על ידי משרד הפרסום 'אדלר חומסקי ורשבסקי grey', עלה לגמר והתמודד תחת הקטגוריה של מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

מתוך שבעים מועמדויות שהוגשו לתחרות, נבחרו רק שלושים, הקמפיין של 'טריו' היה אחד מהם.

מנכ"ל 'טריו' אומר ל'כיכר השבת': "הקמפיין היה שיווקי והצליח מעל ומעבר, כל המלאי של נוקיה נגמר בתוך פרק זמן קצר".

כאמור, 'טריו' זכו במקום השלישי בקטגוריית מגזרים עם 'נוקיה הכשר', 'אדלר חומסקי ורשבסקי', משרד האם של 'טריו', זכו במקום השני בקטגוריית עמותות ומלכ"רים עם הקמפיין ל'עזר מציון'.

צילומים: מרכז העניינים