אאא

חברת ניופאן משווקת קיצ´נאייד יוצאת זו השנה החמישית ברציפות במבצע מכירות מיוחד למען עמותת "אחת מתשע" במטרה להגביר את המודעות לנושא סרטן האישה.

הפרוייקט מבוסס על הקשר המיוחד שבין קיצ´נאייד בארץ כמו בעולם לעמותות כגון "אחת מתשע" קשר המבוסס על אהבה הערכה ותרומה לעמותות הפונות לקהל הנשי שהינו גם קהל היעד העיקרי של קיצנאייד.

במהלך עשרת ימי המכירות שיתקיימו בין התאריכים 10-28 בפברואר למגוון מוצרי המותג קיצ´נאייד ושאר מותגי המטבח מבית ניופאן, תתרום ניופאן לעמותה, כבכל שנה, 10% מסך הרכישות של המוצרים בכל סניפי ניופאן.

בנוסף, במהלך כל השנה התחייבה ניופאן לתרום למען העמותה 200 ₪ על כל קיצ´נאייד ורוד שימכר ו- 100 ₪ על כל בלנדר קיצ´נאייד ורוד שימכר - הצבע המייצג את המאבק הבינלאומי בסרטן האישה.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

שיתוף הפעולה בין ניופאן ועמותת "אחת מתשע", נולד על רקע ההצלחה הגדולה של פעילות קיצ´נאייד בארה"ב תחת השם Cook for the cure, אשר יזמה את רעיון סדרת המוצרים הוורודה, המהווה בסיס לפעילויות למען המאבק בסרטן האישה בכל העולם. פעילות זו מהווה חלק מאסטרטגיית החברות ניופאן וקיצ´נאייד להעניק לקהילה תמיכה וחיבוק ולתרום למען מטרות חשובות.

צביקה שיינפלד סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בניופאן מסר כי "רעיון המיתוג מחדש של קיצי´נאייד ברמה הרגשית תוך שילובו עם החיבוק לעמותה הינו רעיון ייחודי שיזמה ומפעילה ניופאן ישראל. שימת הדגש על החיבור בין המותג ומוצריו עולמן של נשים רבות עומדת לנגד עינינו ומלווה אותנו הן בהתאמת מגוון המוצרים לקהל היעד והן בפעילויות שאנו יוצרים למען הקהילה, ואנו רואים זאת כחלק מהאחריות שלנו כחברה מובילה בישראל. יש לציין כי המותג העולמי קיצ´נאייד אהב מאוד את הרעיון ושוקל לאמצו כחלק מפעילות החברה העולמית ואנו גאים להיות אלו שהתחילו בו".

שיר גור, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע": "אנו מברכות על שיתוף הפעולה הפורה עם חברת ניופאן ושמחות על הירתמותם למטרה נעלה זו. כולי תקווה שאירוע זה ועוד רבים כמותו יעלו את המודעות לסרטן האישה ויגרמו לנשים ללכת להיבדק. חשוב לנו להטמיע גם את הצד החיובי של הסטטיסטיקה - אחת מתשע נשים תחלה, אבל בזכות גילוי מוקדם, תשע נשים מתוך עשר יחלימו".