משה ליאון..  משה ליון  נחום  סאטמר

גלריות

סקר
 תוצאות

בהלה בסמינר אלקיים בבני-ברק: ערבי חדר אל הסמינר - ונעצר

עוזי ברק | כ"א בסיון תשע / 03.06.10

רגעי אימה ארוכים נרשמו אמש בסמינר "אלקיים" בבני-ברק, לאחר שערבי המבוקש על-ידי כוחות הבטחון חדר אל המקום. צפו בדרמה

צפו במדור וידאו
לשלוח לחברכתוב לעורך
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
38
17
חבל!!
משיגנע!
22/08/2011
חבל שהוא לא עבר דרך חדר מנהלת.. לפחות היה עושה משו מועיל מכל הענין הזה!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משיגנע! | 22/08/2011
▾ דווח על תגובה זו  +1 
16
אשר מנוקיאן
זלדה
09/06/2010
אין אלך עבודה טוב תודה ויישר כח
זלדה | 09/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
הנה הסיפור המלא...
מבין משהו
08/06/2010
גילו שלאותו ערבי אין אזרחות ורצו לעצור אותו ולכן הוא ברח לתוך הסמינר. מכיון שמוסיפים מבנה לסמינר הוא הצליח להכנס דרך פרצה בגדר. השומר ניסה לעצור אותו אך הערבי ריסס לו גז בעיניים ופצע אותו קלות. ברמקול הודיעו להכנס לכיתות משום שיש סכנה. השטרים הגיעו ותפסו אותו לאחר מרדף קל ופציעתו של אחד השוטרים.

אלה התוצאות:שוטר ושומר פצואים, שתי בנות לקויות חרדה וערבי ללא תעודה וללא אקדח.
מבין משהו | 08/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
14
איסור העסקת ערבים!
רבקה
06/06/2010
היכן הרבנים ?מחדל! למה הרבנים לא אוסרים להעסיק ערבים ???!

למה מחכים??!
רבקה, מרכז | 06/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
הרבנים אוסרים במפורש
היי
06/06/2010
אבל הם מצפצפים פשוט כך
היי | 06/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
יפה מאוד!!!!!!
אנונימי
04/06/2010
פשש יפה שיחקתם אותה משטרת מרחב דן אין אליכם!!! עבודה טובהה
אנונימי | 04/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
פתח
אחת מהסמינר
06/06/2010
אין על השומר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אחת מהסמינר | 06/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
סמינר ממש טוב
לא ידוע
18/06/2010
בתור אחת מהסמינר נותנים את הנשמה לבנות ספרדי או לא?
לא ידוע | 18/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אשר מנוקיאן
משהי
09/06/2010
אין אלך תודה על כל העזרה יישר כוח
משהי | 09/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
לגולש 5
ביבי
04/06/2010
החרדים אהובים אקשן וזהו על פי הרוב הם לא שונאים בכלל את אחינו הציונים
ביבי | 04/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
ומה עושים שם החובשים מאלעד ? ל"ת
פיני
03/06/2010
פיני | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
נכון,באמת מה הם עושים שם? ל"ת
יהודיה
08/06/2010
יהודיה, אלעד | 08/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אקשן.....
קובי
04/06/2010
אקשן אם אתה אלעדי אתה אמור לדעת את זה.
קובי | 04/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
ל7
אדם
03/06/2010
אהבתי יש לך עוד חחחחחחחחה
אדם, בעלמו | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
לא מובן...
03/06/2010
מי נעצר ?? מי פונה באמבולנס ??
אנא בכח | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
הסמינר הזה משוכנז
דוד דבוש
03/06/2010
לא רוצים תמונה של הרב עובדיה שליט''א?

זה מה שהשמים שלחו לכם!

שם המורות והמנהלות עם פאות מגעילות

וראה בך ערות דבר ושב מאחרך

ואם לא תחזרו בתשובה יהיה יותר גרוע

אזהרה להורים המפקירים את בנותיהם שם
דוד דבוש, בני ברק | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
לדוד הטיפש
יהודה...
24/10/2010
הרבה מגדולי ישראל, ספרדים ואשכנזים, הורו ללבוש פאה ולא מטפחת, והמורות והמנהלות בסמינר הולכות לפיהם, וזו זכותם המלאה.

הנה חלק קטן מהרבנים שהורו כך:

א. הגאון רבי עזריאל הילדסהיימר זצ"ל בשו"ת רבי עזריאל (חלק ב', אה"ע סי' ל"ו, נדפס בשנת תרנ"ט):

"מה שרצה לומר כי הפאה גרועה יותר ויותר ממטפחת, באמת לא נראה כן, אלא עדיפה יותר ויותר, שמכסה את כל הראש במכסה גמורה".

ב. הגאון רבי שלום משאש זצ"ל, ראב"ד ירושלים ורבה של יהדות מרוקו (תבואות שמש אה"ע סי' קל"ז, שמש ומגן חלק ב' סי' ט"ו-י"ז):

"אני רואה במנהג זה [של לבישת פאה נכרית] דבר חשוב ביותר, ומעלה גדולה נמצאה בו, לפי מש"כ הפוסקים החולקים על מהר"ם אלשקר על מה שהתיר גילוי שערות חוץ לצמתן... והנה באלו הנשים הלובשות מטפחת, אי אפשר לומר "ונקה", כי המטפחת בורחת מן הראש, וגם מי שלובשות כובע נשאר הרבה שיער חוץ לצמתן, ועיני ראו נשי הרבנים קרוב לשליש ראשן מגולה, וכסהו והתגלה". ועוד כתב, "טוב שנקח מנהג זה שיש בו כיסוי הראש לגמרי בלי להניח שום שערה יוצאת חוץ וכו', משתלבש מטפחת או כובע ותלך אחר מנהג שיש בו מחלוקת. ולדעת צד אחד יש בו משום פריעת ראש דאורייתא שנגלה שערה מגופה ממש".

וכתב עוד שם, "ומצוה רבה לפרסם ההיתר כדי למשוך נשי הדור החדש המגלות ראשן לגמרי שיבואו ללבוש פאה נכרית בהיתר. לא כן כאשר שומעים דעת האוסרים, אזי לדידהו שאין עולה על דעתם ללבוש מטפחת אומרות כיון שכן הוא שהאיסור שוה, טוב להישאר חפשי בשיער גלוי לגמרי. לא כן בשמעם מדת ההיתר, אזי יבואו לבחור בטוב ולמאוס ברע". ועוד כתב, "מצוה וחובה על הנשים להתקשט לבעליהן וכו' בהיתר, ולא להתנוול ע"י מטפחת ויגרמו לבעליהן לתת עיניהם באחרות ח"ו, וכמה חששו חז"ל והתירו הרבה איסורין שלא תתגנה האשה על בעלה".

ג. הגאון רבי בנימין זילבר זצ"ל, חבר מועצת גדולי התורה, בשו"ת "אז נדברו" (חלק י"ב סי' מ"א):

"גם האיסור דפריעת ראש באשה אינו מוכרח שזה רק בגלל צניעות, אלא ככל התורה שיש עוד טעמים שנעלמו מאיתנו, והראיה שהרי לפי הזוהר אסור גם בחדרי חדרים, ומשמע אפי' אין שם שום איש היא מוזהרת שלא יצאו השערות מחוץ להכיסוי. וזה לשון הזוהר פרשת נשא [מתורגם], "אמר ר' יהודה, שיער הראש של האשה שמתגלה, גורם לאחר להתגלות ולפגום אותה, בשל כך צריכה האשה שאפילו קורות ביתה לא יראו שערה אחת מראשה, כל שכן בחוץ". וכו'. ולזה ברור הוא שהשערות של הפאה לא הוי כשערות הטבעיים שלה, ויש לזה מעלה שאפשר לקיים בקל דברי הזוהר "דאפילו וכו' שערה אחת מראשה".

ד. הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א, ראב"ד העדה החרדית, בשו"ת דת והלכה (סי' א'):

"הנה לפני כמה חדשים [נכתב בשנת תש"ל] פורסם מהגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א (מחבר ספר יביע אומר) בקונטרס מיוחד ובעיתונים וכן בספרו, שפאה נכרית אסור מדינא, וכמעט כל בית ישראל עוברים ח"ו באיסור, ועיתונים שמפרסמים על זה מודעות מכשילין את הרבים. ובמח"כ מטיל בכך מום בקדשים על רובא דרובא של בית ישראל... אם אין בדבריו אלא חומרא תבוא עליו הברכה, אבל בעוונותינו הרבים אלו הצעירות שמסירות הפאה נכרית לובשות מטפחת שאינה מכסה כל שערות הראש ממש, והבאנו שבזה האיסור לכ"ע חמור טפי אלף פעמים מאיסור פאה נכרית, וכן בלאו הכי לרוב הפוסקים שצריך מטפחת דוקא, כוונתם שצריך שני כיסויים מטפחת עם רדיד, שלא יתראה כלל משערות ראשן וכמבואר ברמב"ם ושו"ע, וזהו המנהג העתיק גם אצל הספרדים, וא"כ מצינו שבמטפחת לבד אין כאן תיקון רק פירצה ח"ו, והעיקר ביארנו שאין לחלק בענין זה בין אשכנזים לספרדים, שכולן נהגו פעם בלי פאה נכרית... ועל כן המחמיר יחמיר לעצמו אבל לא יקרא תגר על כל בית ישראל, ובפרט שחומרא בזה עלולה נמי לפעמים להביא ח"ו הרבה קלקולים, עד שמגיעים לאיסור תורה ממש, שהמחמיר צריך להיזהר ביותר לכסות כל השערות ממש במטפחת, שבלאו הכי יצא שכרו בהפסדו"

וכן בכרוז שפרסם בשנת תשל"ז:

"הריני מודיע דעתי, שכל המהרהר אחר מנהג שנהגו בו רבבות אלפי כשרי ישראל, ובראשם גאונים וצדיקים, ידו על התחתונה, שיש לפאה נכרית יסוד בהלכה במנהגי ישראל וגדולי הפוסקים. ואין לחלק בין אשכנזים לספרדים, שהפוסקים שהתירו סמכו על הגאון הספרדי השלטי גבורים".

ה. הגאון רבי מיכל יהודה לפקוביץ שליט"א, ראש ישיבת פוניבז', במכתב שהובא בקובץ בית הלל י"ט:

"בס"ד, י"ז סיון תשס"ד. למעלת כבוד הרב... על דבר אשר כמה שאלו בזה שחתמתי על כרוז שמשתמע ממנו קריאה להרחקת חבישת פאה נכרית, אפרש דעתי בענין.

הנה דבר פשוט שלא היתה כוונתי לחוות דעתי בעצם היתרון של הפאה הנכרית, אשר נידון זה כבר עלה על שולחן מלכים גדולי הדורות הקדמונים זי"ע, ומגדולי הדורות ז"ל היו שהנהיגו כן בביתם ונהרא נהרא ופשטיה, ובהרהור אחר פסקם יש בה פרצה.

ובאמת דכיסוי הראש ע"י פאה גרמה טובה לכיסוי נאות של שערות הראש לבל יראו החוצה, גם לאלו שע"י כיסוי המטפחת לא היה דבר זה נשמר אצלם היטב, וכל מטרת החתימה היתה לבקשת קבוצה לחזק המנהגים שהנהיגו ע"פ אמותיהם והחיזוק היה בתרתי, האחד שלא יראו עצמן כיוצאים מן הכלל, ועוד והוא העיקר, שלא יבואו ע"י המטפחת לפרוץ ולהוציא משערן החוצה כאשר נכשלו בזה רבים.

אבל התעמולה שעושין בדבר, יש בזה סכנה, לערער עיקרי הצניעות המחוייבת מן הדין, ואין דעת תורה נוחה מזה שיצא ח"ו איזה פרצה, ואלו המבינים ישפיעו על השניים בכדי שהצניעות יהיה שמור בכלל ישראל".

ו. הגאון רבי משה ווינער שליט"א, מרבני ארה"ב, בספרו "כבודה בת מלך":

"יש להעדיף לבישת פאה נכרית על כיסוי השיער ע"י מטפחת או כובע, מכיון שבהן קשה לכסות כל השיער בתמידות".

ז. הגאון רבי יצחק עבאדי, בשו"ת אור יצחק (אה"ע סי' ג'), מעיד על דברי הגאון רבי משה פיינשטיין זצ"ל:

"וזכורני מיד לאחר נשואי שאלתי את הגאון הגדול הנ"ל [בעל אגרות משה] אם צריך ללבוש כובע על הפאה נכרית, ואמר לי שאין צריך. ועוד הוסיף לומר לי כי פאה נכרית יותר טוב ממטפחת, כי פאה נכרית מכסה את כל השערות, ועוד שבזה תמיד נשאר מכוסה כל זמן שהיא על ראשה, מה שאין כן במטפחת".

ח. הגאון רבי יהודה טשזנר שליט"א, אב"ד ומו"צ באופקים, בספרו שערי תורת הבית:

"והנה מעיקר הדין כל דבר המכסה הוא כשר, אלא שיש כאן ענין של הידור מצוה... אכן הפאה מכסה יותר טוב את השערות שלה, כי בזה אפשר בקלות לכסות גם את כל השערות שבצדדים, וגם היא צמודה היטב ואינה נופלת, אבל עם מטפחת קשה לכסות את כל השערות שבצדדים, וגם המטפחת הרבה פעמים מחליקה וע"י זה מתגלים שערותיה. על כן, אשה שיודעת איך לקשור את המטפחת באופן שמכסה היטב את כל שערותיה, ובלי להחליק פה ושם, יש עדיפות והידור בלבישת מטפחת, אבל אם אינה יכולה להיזהר בזה, עדיף ללבוש פאה. ויש לשים לב, כי כל ענין כיסוי הראש הוא משום צניעות, שלא יראה מהשערות הטבעיות שלה החוצה".

ט. הגאון רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל, ראש ישיבת פורת יוסף ומגדולי הפוסקים הספרדיים:

בקונטרס "כיסוי ראש לאשה" (יו"ל בתשס"ח) מובא, "יש מהעולם שרצו לטעון שה"אור לציון" רק הליץ בעד המנהג אבל למעשה לא התיר, ולכן שאלתי את בנו הגאון רבי אליהו אבא שאול שליט"א האם נכון הדבר, וענה לי בזה הלשון, באופן כללי סבר אבי שמטפחת עדיפא, אבל כיון שיש נשים שיוצאות להן שערות מהמטפחת, העדיף אבי את הפאה והנהיג בביתו ללבוש פאה נכרית, שזה כיסוי יותר טוב, וכך הורה לנשים אחרות".

י. הגאון רבי מרדכי גרוס שליט"א, אב"ד חניכי הישיבות, בספר "והיה מחניך קדוש":

"וצריכה להיזהר מאוד שלא יצא משיער ראשה אף משהו, ונשים שמשאירות שערות גדולות יקשה הדבר מאוד שלא יצאו מעט שערות דרך המטפחת, ועדיף שתלך עם פאה נכרית אף בבית, וע"י זה לא יצאו שערות".

יא. הגאון רבי גבריאל ציננער שליט"א, רב ומו"צ בבורו פארק, מח"ס "נטעי גבריאל", בקובץ אור ישראל (ל"ו-ל"ז):

"ולאחרונה שכשנודע החשש על הפאות שהם מע"ז הסירו הנשים את הפאות ולבשו מטפחות, וראינו בכמה מקומות ובפרט בערי ארה"ב שהיו יוצאות שערותיהן מבעד המטפחת, מה שלא אירע בפאה נכרית".

ועוד כתב: "יש מעלה בחבישת הפאה, שהרי בכיסוי מטפחת מצוי שחלק השיער מגולה, וכבר נתבאר בפוסקים לאסור כלל, דלא כדברי מהר"ם אלשקר סי' ל"ה".

ועוד כתב: "והנה בימים ההם היו נוהגים ללבוש צעיף ועליו המטפחת, שני כיסויים, או בכמה מקומות שנשים גילחו את שערות ראשן, ובימינו אין הדבר נהוג בכמה קהילות ישראל, לכן יש מעלה לחבוש פאה המכסה את כל השערות".

יב. הגאון רבי יוסף קאפח זצ"ל, כתב בתשובה כתב יד שהתפרסמה בחוברת 'המשביר':

"פאה נכרית קדושה ומקודשת, והלוואי וכל בנות ישראל ינהגו בה. כי אין שום הלכה אצלנו שיש לקחת את האישה לדקורטור כדי שיבחר ויתאים לה את הלבוש המכער אותה דוקא, אלא מותרת להתנאות בפאה נכרית".

יג. הגאון רבי שלמה אליעזר שיק שליט"א, מגדולי רבני חסידות ברסלב:

"אלו הנשים שהולכות בשערותיהן, לא די שיש להן מטפחת, כי רואים בחוש אשר דרכה של המטפחת לזוז ממקומה, ובכך נראות שערות ראשה בחוץ. ועל כן טוב מאוד לחבוש פאה נכרית, שעל ידי זה לכל הפחות תהיינה מכוסות השערות. ואף שיש מהנשים הספרדיות הנוהגות שלא ללבוש פאה נכרית משום פריצותא, עם זאת מי שרוצה להסתכל בעין אמת ולהבין את האמת, ההכרח לו להודות, אשר אי אפשר בשום פנים ואופן לכסות את השערות במטפחת בלבד, כי היא נוטה הצידה, ואז נראות השערות בחוץ, ויש על זה קללה מהזוהר הקדוש, עד כדי כך שאומר הזוהר, שכל העניות והדחקות שאדם סובל, היא רק מחמת שהאשה הולכת בגילוי שערותיה בביתה, ומכל שכן בחוץ, ועל כן בזה שהאשה חובשת פאה נכרית הרי זה כמי שמתלבשת באיזה כובע, כי סוף כל סוף אין זה השיער שלה, כי אם כמו כובע על השיער, אשר זה טוב יותר, ובזה היא מכסה את כל שערותיה שאין רואים אותן בחוץ".

יד. החזון איש, הובאה דעתו בספר דינים והנהגות מהחזו"א, (חלק ב' פ"ח אות ט') שיש עדיפות לפאה על מטפחת כיון שהיא מכסה את כל השערות כראוי. וכן כתב הגר"ח קניבסקי שליט"א, במענה לשאלה שהובאה בספר "נזר החיים" (דף רי"ד): "בשם החזון איש אומרים, שיש מעלה בפאה, משום שמכסה את כל השערות... ויש אחרונים שמחמירים בפאה, אך אצלנו לא נהגו להחמיר".

ובספר מאיר עוז הביא את דברי הגר"ח קניבסקי שליט"א (סימן ע"ה):

"וכן הורה לי הגר"ח קניבסקי שליט"א, כששאלתיו אם ראוי לי להחמיר בזה, ונקט לשון המשנה ברורה, ושבמקומותינו המנהג ללכת עם פאה, והוסיף שאשתו של החזון איש הלכה עם פאה, וכן אמו אשת הקהילות יעקב, וסבתו, וכל נשות ליטא, הלכו עם פאה, ובוודאי שלא היו עושות דברים שאינם לכתחילה".

טו. האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל:

אגרות קודש חלק ט"ו (איגרת ה'-תקי"ג): "במענה על מכתבו מכ"ח אייר, בו כותב אודות הצעת נכבדות עבור בנו שיחיה. מובן ופשוט אשר תנאי שאי אפשר בלאו הכי הוא ענין הפאה... ושיהיו בטוחים על דבר זה קודם החופה... ובפרט שכאמור זהו נוגע לרבים, שאפילו אם פלונית אומרת שבהנוגע אליה אין נפקא מינה באיזה אופן תכסה ראשה, כיון שבכל אופן יהיה הכיסוי כדבעי, מובן שאינה יכולה להבטיח בהנוגע לאחרות וקל להבין. ובאם יסודר הנ"ל, שהיא טובתם האמיתית של שניהם והמשפחות, נכונה ההצעה ויהיה בשעה טובה ומוצלחת.

יש מקום לומר שמי שהוא יטעון על דבר הנהגת האמהות שלא דוקא בפאה. אבל כבר מילתי אמורה (בהקדם הידוע בחסידות, אשר כל היפך הברכות שבתורה, באמת ברכות הם. עיין לקו"ת פרשת בחוקותי) שהרי זה מברכות עקבתא דמשיחא, אשר בת קמה באמה להוסיף עליה בשמירת התורה והמצוה".

ליקוטי שיחות חלק י"ג עמ' קפ"ז: "בעצם הענין דלבישת פאה נכרית, ולא להסתפק בכובע ומטפחת, מבואר ההכרח בזה בכמה מקומות. והרי רואים במוחש אשר לבישת כובע ואפי' מטפחת, משאירה חלק השיער בלתי מכוסה, על כל פנים במשך זמן קצר, זאת אומרת שעוברים על האיסור הגדול, וכהפסק דין בשו"ע או"ח סי' ע"ה. וגודל הענין מובן גם מגודל השכר על קיום הציווי, כפי שנצטווינו. וכלשון הזוהר הקדוש (ח"ג, קכו.) מתברך בכולא, בברכאן דלעילא ובברכאן דלתתא, בעותרא בבנים ובבני בנים".

וכן הביא בספר "מאיר עוז" (סי' ע"ה סעיף ב' אות ב') בשם כל גדולי ישראל, וזה לשונו: "ושמעתי שהורו גדולי ישראל, אחר שנתגלה שיש שערות הבאות מע"ז, ורצו אברכים יר"ש לשנות המנהג ולהתחיל ללכת עם כיסוי ראש מבד - לא הסכימו לזה, וטענו שכיון שלמעשה בכיסוי ראש רגיל בדרך כלל מתגלה מקצת מהשערות, משא"כ בפאה, לכן אין לשנות את המנהג".
יהודה רוזנשטיין | 24/10/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
נפלא מאד
אחת מהסמינר
06/06/2010
אם תשימו את תמונתו של מרן רבינו עובדיה יוסף שליט"א לא יהיה עוד כאלה דברים. נסו ותיווכחו!

תיזכרו! ז-ו א-ז-ה-ר-ה מ-ש-מ-י-י-ם!!!!!!!!
אחת מהסמינר | 06/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
עד מתי תיהיה נחיתי
האדמור הפרסי
03/06/2010
מה קשור תמונה של הרב יוסף האם בבתי ספר של ספרדים סמים תמונות של גדולים שלא אוחזים מהם
האדמור הפרסי | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תפתח
אחת מהסמינר
06/06/2010
שיתחילו להאחוז תתבייש לך לדבר ככה על מרן מאור ישראל פאר הדור והדרו הרב עבדיה יוסף שליט"א.

היזהרו בגחלתן של צדיקים!!!
אחת מהסמינר | 06/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לא מקבלים שם פרנקיות רק מרביצי ל"ת
03/06/2010
מירי | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יישר כח ל"ת
90
03/06/2010
90 | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
7
מה היינו עושים בלי הציונים.
ינון
03/06/2010
,...אשר יצר את המדינה הציונית בחכמה וברא בה חיילים ושוטרים, עמותות קצבאות ותמיכות, שאם יסתם אחד מהם אי אפשר להתקיים ולעמוד לפנך אפילו שעה אחת.ברוך אתה ה' מפליא לעשות.
ינון | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יש לברך בכוונה.... ל"ת
ב.
03/06/2010
ב. | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אתה אפיקורס גמור!
מרדכי
03/06/2010
בע"ה התקיימנו לפני הציונים, ובע"ה נתקיים לאחר הציונים!
מרדכי | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יפה אהבתייי ל"ת
טל
03/06/2010
טל | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
6
נס
אברהם
03/06/2010
הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך
אברהם , ביתר | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
5
חרדים קוראים לשוטרים "נאצים"
והם באים...
03/06/2010
יום אחד קוראים לשוטרים לעזור, ויום אחר החרדים קוראים לשוטרים שהם נאצים?
והם באים לעזור? | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
לא כל החרדים
יהודה
03/06/2010
די להכללות. רוב החרדים יודעים ש(רוב מוחלט של) השוטרים רק מבצעים את תפקידם. גם הם בני אדם, ויש להם עבודה קשה.

רפואת הנפש לכל מי שקורא לשוטרים בכינויים כאלה.
יהודה, איש קריות | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
אולי זה השומר שהותקף ע"י הערבי
מדרשי תמונות...
03/06/2010
וכך הוא נכנס לסמינר.......
מדרשי תמונות..., כשאין הסבר | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
למה הוא ניכנס לסמינר.?
דורה
03/06/2010
מטרתו היתה פיגוע?
דורה, ירושלים | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
2
מישהו נפצע?מה היה בתוך הסמינר?
קובי
03/06/2010
הוא פצע מישהו? האדם שהתפנה לבית החולים, מיהו?
קובי  | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
1
מחדל חמור, ובדיחה עצובה -
03/06/2010
1. איך הוא נכנס מבלי להיתקל בשומר ?

2. אם היה שומר והוא התיז לעברו גז מדמיע, והשומר בעצמו נפגע, נו ? מה זה ? מזל שלא היה לשומר "רובה צבע"

3. במערכת הכריזה בבסמינר הודיעו לבנתו שיש ערבי מסתובב, לכן להיצמד לדלתות הכיתות ולמנוע בכח פתיחה של דלת, ולהסתגר בכיתות, נו ? איפה הקב"ט ?

4. הודעה כזו גרמה לבהלה רבה בקרב הבנות, שהקיאו התעלפו, ונתקפו חרדה, השמועות שרצו בין הבנות הן, ערבי מחבל עם אקדח שמסתובב בבנין באין מפריע כי השומר התעלף !

5. רח' השומר (המקום שבו אירע התקרית) מלא ברוב שעות היממה, בנתינים זרים, למה מחכים ? לאסון ? כבר שנים רבות נאמר ע"י ראשי העיר בב"ב שיעשו סוף להפקרות הזאת, דבר שבפועל לא מיושם בעיקביות.

ואולי הפעם יעשו לזה סוף ?!
נייעסמן, ירושלים | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
נו, אז מה אתה רוצה שיעשו?
קוטר
03/06/2010
שיצמידו מאבטח לכל כיתה?

או אולי לכל תלמידה?

זה הנהלים, שומר אחד לכל בית הספר, הוא לא אמור להיות דרוך כמו קפיץ ולירות ישר בכל זר שמתקרב אליו.

דוקא ב"ה לפי הסיומת של של הפרשיה, שב"ה לא ארע דבר, זה נראה שהם פעלו טוב עד כמה שיכלו בנסיבות הקיימות עם חסדי שמים כמובן.

להזכירך מדובר בסמינר של בנות, ולא בישיבת פוניבז', אין להם מושג באלימות...
קוטר | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
מאבטח
אחת מהסמינר
06/06/2010
יישר כח!!!!!!!!!
אחת מהסמינר | 06/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כשהחרדים יסכימו לפשוט נבלה בשו
ינון
03/06/2010
כשהחרדים יסכימו לפשוט נבלה בשוק, לא יזדקקו לערבים שיעשו זאת, ואז לא יהיו ערבים בבני ברק.
ינון | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יש דברים בגו............ ל"ת
נו נו
03/06/2010
נו נו | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מיסטר קוטר כמה שאתה ציני ולא -
03/06/2010
רציני.

אין צורך בהצמדת מאבטחים לכל תלמידה, אבל -

בכניסה למוסד אמורה להיות דלת סגורה, או שער סגור.

כמו"כ בנוסף לדלת או לשער, בכניסה למוסד עם כמות גדולה של תלמידים, המינימום הנדרש בכללי הבטיחות הוא, "שומר 1 " ולא פלוגה של חיילים.

שומר, תפקידו לשמור, ולמנוע חדירות מן הסוג הזה.

זה שהאירוע הסתיים ב"ה בצורה כזו יחסית (אגב, יש דיווחים ששוטר נפצע, ויש תלמידות ועובדים שפונו מהמקום לקבלת טיפול), זה רק משום שאותו ערבי לא היה חמוש, כי אם הוא היה חמוש, היה לו מספיק זמן לעשות את הגרוע ביותר.

וגם, איך הגיע המצב שיש כמה נפגעים מגז מדמיע ?????????????

ולמרות הכל הערבי הוצא מתוך הבנין ולא מהחצר.

אני מאמין שעוד ידרשו בירורים לעניין הזה.
נייעסמן, ירושלים | 03/06/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"