אאא

לפני שבוע דיווחנו כאן ב´כיכר השבת´ על טקס הגמר בתחרות השיווק האפקטיבי הישראלי, שם ´טריו´ לקחו את המקום השלישי בקטגוריית מגזרים.

בתחרות המקומית והחשובה, ´טריו´ היה המשרד החרדי היחיד שעלה לשלב הגמר. ´בולטון פוטנציאל´, אחד המשרדים הבולטים במגזר, גם השתתף בתחרות אך "נפל" בשלב חצי הגמר.

בשבוע האחרון, זכו "שלמור אבנון עמיחי" במקום שני ב´פסטיבל קאן´ (אחת מתחרויות הפרסום היוקרתיות והנחשבות בעולם), והגיעו למקום השני בקטגוריה "סוכנות המדיה של השנה". ענף הפרסום הישראלי רעש וגעש, ותגובות חיוביות רבות שוגרו מכל פינה לעבר המשרד הזוכה.

פרסום גל אורן BSD, שרואה עצמו כמשרד שנושא את דגל הקריאייטיב של עולם הפרסום החרדי, בחר לפרגן ל"שלמור אבנון עמיחי" בפרסום מודעת ברכה בעתונים הכלכליים המובילים. במודעה פשוטה, נקייה וברורה, תוכלו לראות מגבעת חרדית הפוכה ומעליה הכותרת: "הורדנו את הכובע". כבוד.

מודעה כזו בכלל, ובטוי כזה בפרט, מראה על קשר אמיץ וישיר שיש בין המשרדים, ובמיוחד עם גדעון עמיחי, מראשי "שלמור אבנון עמיחי".

מאיר גל, מנכ"ל משותף ב"גל אורן bsd" אמר ל´כיכר השבת´: "היה מרגש לראות הישג של משרד ישראלי, שאנו חשים כה קרובים אליו, שמקבל אות כבוד והערכה בינלאומית והחלטנו להצטרף לברכות"

מאיר, מתי נזכה לראות נציגות חרדית ב´פסטיבל קאן´?

"מקוה שבקרוב ממש".

יש תוכניות?

"תראה, כדי להגיע לפסטיבל היוקרתי הזה דרוש חוט משולש: 1. משרד שרוצה להגיע רחוק. 2. לקוח שרוצה להגיע עוד יותר רחוק. 3. עבודה שמצדיקה השתתפות בתחרות. משרד שרוצה להגיע רחוק, ועבודה שמצדיקה כבר יש. צריך פשוט לחבר את הקצוות עם לקוח אמיץ – ואנחנו שם".