שליח החדשות הניח תפילין בעצרת התמיכהשליח החדשות הניח תפילין בעצרת התמיכה
י"ג בסיון תשפא | 24.05.21
שליח 'חדשות 12', אלעד שמחיוף, הניח תפילין בעצרת התמיכה בישראל בלונדון "יהודים הותקפו רק בגלל דתם. חשוב לחזק קשר בין הזהות הישראלית לזהות היהודית" אמר (ברנז'ה)
AIG היא קבוצת הביטוח הבינלאומית המובילה בעולם, שבסיסה בארה"בAIG הכריזה על כניסה והשקעה במגזר החרדיכיכר השבת
לאחר כשנה של בדיקה מעמיקה בעולם החרדי, נבחר משרד הפרסום 'גל אורן לרנר' להוביל את החברה במגזר: "אנו מתכבדים להכניס עוד מותג מנצח וחשוב לעולם החרדי" (פרסום)
במעמד החתימהבמגרש הגדולים: המשרד החרדי פתח מחלקת דיגיטלחנני ברייטקופף
"הקורונה האיצה תהליכים בתחום הדיגיטל כך שהחשיפה וההשפעה היא בהחלט גדולה יותר", מנכ"ל חברת הפרסום הגדולה בציבור החרדי מסביר על המיזוג • פרסום ראשון (ארץ)
רשת ויקטוריכך מנע מנכ"ל ויקטורי משבר תקשורתי גדולמוטי רובינשטיין19
הודעה של בכיר ברשת 'ויקטורי' התגלגלה לתקשורת ותוך זמן קצר הציתה משבר ענק. מנכ"ל הרשת 'הרג' את הזעם הציבורי בתוך דקות בהודעה עם שלושה מרכיבים חיוניים (טור)
היזם שרוצה לחסל את עמלות הפרסום • צפוהיזם שרוצה לחסל את עמלות הפרסום • צפוכיכר הייטק3
חיים קליגר, איש שיווק ופרסום, יזם מהלך שמבטל את התיווך בקניית שטחי פרסום ולמעשה מחסל את העמלות. בראיון בתכנית "כיכר הייטק" הוא מספר על חברת 'גט-מדיה' (מעניין)
סרטון הברכה החגיגי של משרד הפרסום החרדיסרטון הברכה החגיגי של משרד הפרסום החרדיכיכר השבת7
איך מאחלים שנה טובה למאות הלקוחות שלך בלי שתוכל להיפש איתם? במשרד הפרסום 'גל אורן', ניפקו סרטון ברכה ייחודי בהשתתפות מרוחקת של עובדי המשרד. צפו (פרסום)
ויראלי: ככה איחל משרד הפרסום 'חג שמח'ויראלי: ככה איחל משרד הפרסום 'חג שמח'יאיר טוקר2
המנהלים והלקוחות של משרד הפרסום אפיקים, קיבלו במהלך היום סרטון ברכה לקראת חג הפסח, בהשתתפות עובדי המשרד - שהצטלמו מרחוק • צפו בסרטון הויראלי (פרסום)
דוד גלפריןחטיבת 'גיל פרסום' התמזגה לתוך 'תוצאות אפקטיביות'כיכר השבת2
חטיבת גיל פרסום מתוך חטיבת גיל גרופ, בבעלות דוד גלפרין, התמזגה אל משרד הפרסום מהחמישייה המובילה במגזר החרדי דתי תוצאות אפקטיביות, של שעיה איצקוביץ (פרסום)
מאיר גל, תמונת ארכיוןקבוצת גל אורן: שרה גל פורשת, מאיר גל יחליףיאיר טוקר1
התחדשות בקבוצת גל אורן: שרה גל פורשת ממעורבות בחברה, מאיר גל יחליף את מקומה וייכנס כשותף פעיל בקבוצה. "יתרום מניסיונו וקשריו למשרד וללקוחותיו" (פרסום)
התסריטאי: "אנשים הגזימו עם התגובות"התסריטאי: "אנשים הגזימו עם התגובות"איציק אוחנה30
רועי עידן, תסריטאי העובד בצוות הקמפיין של יאיר לפיד, מגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' על הסערה סביב סרטון ההסתה, וטען כי ידע שזה יעשה בלגן, אך לא מדובר בהסתה (ברנז'ה)
איסר בריסק'בולטון' לא ינהלו את קמפיין יהדות התורהאיציק אוחנה4
העובדה כי הבחירות נערכות בתקופה שבין בין הזמנים ורגע לפני חגי חודש תשרי, הביאה את משרד הפרסום החרדי להודיע ליהדות התורה כי לא ירצו שוב את הקמפיין (פרסום)
משרד הפרסום 'מימד' זכה בשני פרסים יוקרתייםמשרד הפרסום 'מימד' זכה בשני פרסים יוקרתייםכיכר השבת1
פרסום מימד זכה בפרסים יוקרתיים בתחרות האפי 2019 על שני מהלכי שיווק מוצלחים במגזר החרדי, טילוני הקורנטו הפרווה ומהלך החדרת טרה למגזר החרדי (פרסום ושיווק)
מאמע מחפשת אותך: יש לך את הכישורים?מאמע מחפשת אותך: יש לך את הכישורים?כיכר השבת1
מאמע מתרחבת ולך יש הזדמנות: אם את צורכת תוכן באופן חריג, מוצאת את עצמך מעירה על טקסטים שאת קוראת ומתחברת למה שאת כותבת, אנחנו מחפשים אותך (דרושים)
דרוש/ה מנהל/ת משרד, בואו לעבוד אצלנודרוש/ה מנהל/ת משרד, בואו לעבוד אצלנוכיכר השבת
אם אתם דוברים וכותבים אנגלית ברמת שפת אם, יודעים לבצע משימות ואוהבים לעבוד, גם תחת לחץ - יש לנו משרה המתאימה לכם. כנסו לעוד פרטים, והצטרפו להצלחה (פרסום)
אורן אלימלךדרעי חשף את צוות קמפיין בחירות 2019ישי כהן22
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי חשף היום את הצוות שינהל את קמפיין הבחירות של המפלגה בחודשים הקרובים • בראש הצוות יעמדו: אורן אלימלך, אבי לרנר ויענקי ביכלר (ברנז'ה)
לוח מודעותהקרב הסוער על לוחות המודעות בירושליםשאול כהנא3
בעלי לוח היוצא בירושלים, מצד אחד וחברת הדבקת מודעות, מצד שני, מתגוששים בקרב על לוחות המודעות בירושלים, קרב הכולל אלימות ורדיפה, וביהמ"ש טרם קבע "מי התחיל" (פרסום)
מי המפרסמים הגדולים בציבור החרדי?מי המפרסמים הגדולים בציבור החרדי?כיכר השבת1
נתוני הפרסום בציבור החרדי נחשפים: מי משרד הפרסום עם התקציבים הגדולים ביותר ואיזו חברה בחרה לפרסם הכי הרבה בציבור החרדי בשנה האחרונה • כל הנתונים (פרסום ושיווק)
מכירות. אילוסטרציהנסיון במכירות מדיה? בוא והתקדם לדיגיטל!כיכר השבת3
בעל/ת נסיון במכירות? - עכשיו ההזדמנות שלך להתקדם לדיגיטל - בוא/י והצטרף/י לצוות המנצח של אתר כיכר השבת ותתקדמו לתחום החם של הפרסום בדיגיטל.
היועצים טוקר, צור, קרויזר ובלומנטל, לצד הקמפיין המסיתהקמפיין שהסית: "החרדים יודעים להחזיר"אבי רבינא9
"בית יהודי חזק יבלום את החרדים", היתה כותרת קמפיין הנפל של הבית היהודי בבירה, ממנו התנערה גם הנהגת התנועה • כעת אנשי המקצוע מחווים את דעתם המקורית בסוגיה (ארץ)
פרס אפי לפרסום מימד.היסטוריה: פרס זהב בינלאומי הוענק למהלך שיווקי הגדול בעולם החרדיאסף מגידו5
תחרות שיווקית ענק בשם AwardsE ffie המתנהלת בין 49 מדינות, הכתירה במקום ראשון את משרד פרסום מימד ומחלבת טרה הישראליות בקטגוריית המגזרים על שינוי שוק החלב במגזר החרדי עם ציון גבוה בכלל הפרמטרים: אסטרטגיה, קריאייטיב, מדיה ואפקטיביות המהלך והעניקה להן פרס זהב. מהלך שיווקי שעוד לא ראינו בתולדות העולם החרדי (פרסום ושיווק)
יעקב פריימן.יעקב פריימן מונה למנהל מחלקת היח"צ במשרד האסטרטגיה 'שחור ולבן'אסף מגידו5
לאחר כשנתיים בהן יעקב פריימן שימש כתקציבאי במשרד שטיפל בלקוחות עוגן בתחומי הפרסום והיח"צ, מונה פריימן לכהן כמנהל מחלקת יחסי הציבור ולהוביל את מערך התקשורת והדוברות של כלל לקוחות המשרד (ברנז'ה)
המלווים מחוץ לאפיקיםחברת 'אפיקים' חילקה שתיה חמה וקרהכיכר השבת2
הרבבות שליוו את ראש הישיבה הגר"ש אוירבך זצ"ל בדרכו האחרונה, עצרו להתרענן במוקד חברת סינון המים אפיקים שהוציאה עבורם שתיה חמה וקרה • צפו בווידאו (ברנזה)
תחרות מתכונים לחמין. חמינתח. אילוסטרציה"חמינתח" לא עוד תחרות מתכונים משעממתנח טוניק5
יצא לכם לגלוש באינטרנט תוך כדי הכנת חמין וסגירת כרטיסים לטיסה חלומית לחו"ל? הקמפיין הדיגיטלי המוצלח של נתח עשוי בצורה מקצועית, עכשווית, ואותנטית (פרסום ושיווק)
התמונה שעוררה את הסערההפרסומת הגזענית של H&M שעוררה זעם בעולםכיכר השבת9
2018 כבר כאן והגזענות הבוטה מסרבת להיעלם. הגזענית התורנית היא רשת האופנה שהדהימה את הגולשים עד כמה רחוק היא הסכימה ללכת עם הגזענות (פרסום)
יאיר מלכה. מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג.תנו לנו לחדש לכם: מיתוג עסק חדש - הלקוחות נשארים?kikar.co.il בשיתוף weshoes, סולתם רד, קפה גרג
מותג מנצח לא מחליפים, אומר הפתגם הנבון. אבל, מותג מנצח יכול תמיד להתחדש ולהחליף את פניו לפנים חדשות. מיתוג מחדש מעניק לעסק ריענון וחיות. משפר את התדמית והקונספט שלו. אפשר לומר שעסק שמשנה את המותג שלו הוא בבחינת 'אותה הגברת בשינוי האדרת', אבל תמיד ישנן הפתעות מגניבות (צרכנות, שיווקי)
לוגו הכנס.היום: "מעצבים את המחר" - כנס ראשוני מסוגו למגזרkikar.co.il בשיתוף פרוג
הכנס הענק נועד להעניק כלים מקצועיים מותאמים באופן מלא לאורח החיים של היוצרים והמעצבים החרדים. ב"פרוג" מדווחים על התעניינות שיא מצד יוצרים מעצבים ואומנים במגזר החרדי המבקשים לקחת חלק בכנס המקצועי שמטרתו לקדם את הפן המקצועי שלהם (בארץ, שיווקי)

עוד כתבות

פרסום ושיווק

פרסום ושיווק מביא לכם בערוץ מיוחד, כתבות בנושאי שיווק, פרסום ומדיה, תקשורת, רדיו וטלוויזיה, קידום מכירות, ואינטרקטיב, פרסומות ומפרסמים.

כיכר facebook