כיכר השבת מחפש אתכם לעבודה מאתגרת ומרתקתכיכר השבת מחפש אתכם לעבודה מאתגרת ומרתקתכיכר השבת2
אם אתם בעלי יכולת ביטוי ותקשורת בין אישית גבוהה, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים ומחזיקים בניסיון בתחום המכירות - תפקיד מרתק, מאתגר וייחודי באתר אינטרנט מוביל מחכה לכם (שיווק)
מה עשו חיילים אנגלים בכניסה לביה"ח בבני ברק?מה עשו חיילים אנגלים בכניסה לביה"ח בבני ברק?kikar.co.il בשיתוף צבעים הפקות30
גם לרופאים, מטפלים ואנשי צוות המרכז הרפואי 'מעייני הישועה' מגיע ליהנות. ביום יוצא דופן יצאו כאלף עובדי בית החולים ליום כיף מיוחד במטרה שהצוות יאגור כוחות וימשיך לתת את הטיפול הטוב ביותר עבור מטופלי בית החולים (צרכנות)
קובי סלעיונת קפלן עוזבת את המשרד של קובי סלעיאיר טוקר3
לאחר קרוב לעשור, אשת יחסי הציבור יונת קפלן עוזבת את משרד הפרסום "קוביס" של קובי סלע, ויוצאת לדרך חדשה. "השמחה העצומה שלי מלווה בהמון תהיות ורגשות גואים" כתבה בפייסבוק (ברנז'ה)
הסוף לעמלות השמנות של משרדי הפרסום?הסוף לעמלות השמנות של משרדי הפרסום?כיכר השבת
יתכן ומוועדה ממשלתית תצא הבשורה על שינוי בשוק הפרסום, בו יקבעו אמות מידה הגיוניות ליחס בין גופי המדיה מול לקוחות ומשרדי פרסום. האם 2017 תהיה שנת בשורה פרסומית טובה?
מי יפצח את הכספת של תנובה?המבצע בעיצומו: מי יפצח את הכספת של תנובה?kikar.co.il בשיתוף תנובה3
תנובה מכריזה על מבצע "הכספת של תנובה": קונים ממגוון מוצרי החלב המשתתפים במבצע ויכולים לזכות בפרסים של עשרות אלפי שקלים. במהלך השנה יתווספו מהלכים אטרקטיביים נוספים להנאת הצרכנים (פרסום, שיווקי)
צילום: אושרת מועלםקולטים? קמפיין החוצות הארצי של רדיו 'קול ברמה'kikar.co.il בשיתוף קול ברמה17
כל מי שנהג בשבוע האחרון לא יכול היה להחמיץ את שלטי החוצות הענקיים של רדיו 'קול ברמה'. מדובר בקמפיין אשר במרכזו שדרני הרדיו ובראשם מנכ"ל הרדיו אריאל דרעי. ראיון מאחורי הקלעים (חרדים, תקשורת)
משרדי הפרסום, תפנימו: אין 'טובות' במקצועאבי בנטוב8
לעתים, יחסי הגומלין חייבים להיות ברורים - בין המוכר לקונה, בין הלקוח לאיש המכירות, בין המפעל למפיץ, בין המדיה לקורא/גולש. מה שברור, שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלימה (טור)
לא מתנגש?ירח טוקר מונה ליועץ חרדים של הרל"ידניאל הרץ
יועץ התקשורת של יו"ר וועדת הכספים, משה גפני מונה כיועץ חיצוני של הרל"י לנושא תיירות חרדית בירושלים. הרל"י: מדובר במשרה זמנית שנעשתה על פי כל דין (פרסום ושיווק, ברנז'ה)
ביקשתם, חזרנו: 10 פרסומות שיגרמו לכם לומר "וואו"ביקשתם, חזרנו: 10 פרסומות שיגרמו לכם לומר "וואו"יאיר טוקר11
פניות שהתקבלו במדור ברנז'ה בבקשה למקבצי פרסומות נוספים מהעולם, הביאו אותנו לא להשיב את פניכם ריקם ולחזור עם מקבץ שני בסדרה. קבלו אותם: הפרסומות שיגרמו לכם לומר "וואו" (פרסום ושיווק)
אחת הגדולותעשר פרסומות שישאירו אתכם עם פה פתוחיאיר טוקר12
פרסומות נועדו תמיד למטרה אחת - לקדם את מטרותיו של המפרסם, אך בעוד מרבית הפרסומאים מציגים רעיונות סטנדרטיים למדי, יש גם כאלה שמצליחים להפתיע. צפו ב-10 פרסומות (פרסום)
חזי גרינפילד, פרסומאימשרד הפרסום הראשון לעורכי דיןכיכר השבת14
אלפי עורכי דין, בהם עשרות ומאות עורכי דין חרדים, מצטרפים מידי שנה לשוק העבודה. כיצד הם יכולים לייצר לעצמם לקוחות חדשים? מה יכול למתג אותם? 'טופ דיגיטל', משרד פרסום חדש, עונה בדיוק על הצורך הזה (פרסום, משפט)
"מחרוזת פרסומות" מבית הפורום לחזנות"מחרוזת פרסומות" מבית הפורום לחזנותיאיר טוקר7
באווירת חג פורים, 'הפורום לחזנות' מגישים מחרוזת הומוריסטית עם מיטב הג'ינגלים של המותגים המובילים בישראל, בעיבודו של מאסטרו איתן סובול ובביצוע אודי אולמן וחברי 'הפורום' (ברנז'ה)
פרסומת משעשעת: כך חרדים משיגים טרמפפרסומת משעשעת: כך חרדים משיגים טרמפמישאל לוי25
הפרסומת החדשה מציגה בחורים חרדים נואשים שממתינים זמן רב לטרמפ המושיע. ואז, אחד מהם עולה על השיטה. צפו (פרסום ושיווק)
'אסם' נגד 'עלית'? צייץ נגד תפוצ'יפס וקיבל צ'יפסי'אסם' נגד 'עלית'? צייץ נגד תפוצ'יפס וקיבל צ'יפסיכיכר השבת10
ירח טוקר צייץ מכתב של ילדיו נגד המותג 'תפוצ'יפס' של חברת עלית, והופתע לקבל פיצוי דווקא מהחברה המתחרה - אסם (ברנז'ה, פרסום ושיווק)
מנסח המודעה: "החלטתי בלי שמות, לא זלזול"מנסח המודעה: "החלטתי בלי שמות, לא זלזול"צביקה גרוניך10
אריה פרנקל, היועץ החרדי של אגד שניסח את מודעת האבל מעוררת הסערה, אומר כי היה "שיקול רציני מאוד", אך לא מסביר מדוע נמחקו שמות ההרוגים ותוקף את התקשורת החרדית (ברנז'ה)
ש"ס עושה קמפיין לעצמה: 'אלו ההישגים שלנו'ש"ס עושה קמפיין לעצמה: 'אלו ההישגים שלנו'ישי כהן33
קמפיין אנונימי שהופץ ברשת והציג את הישגיה של ש"ס מאז הקמת הממשלה הוצג בישיבת הסיעה של המפלגה. דרעי התלהב ואישר לצאת בקמפיין רשמי. הנוסח ישונה בשביל יהדות התורה (ברנז'ה)
פרסומת לשכונה דתית: בלי שכנים מזרחייםפרסומת לשכונה דתית: בלי שכנים מזרחייםכיכר השבת45
גולשים רבים זועמים על סרטון פרסומת לחברת הבניה הדתית לאומית "באמונה", בקריינות בעל החברה, בו נראת משפחה דתית הסובלת משכנים המוצגים כמזרחיים. הסרטון הורד מהרשת (פרסום)
קמפיין ביזארי: תרנגולת מצייצת בשם המסעדהקמפיין ביזארי: תרנגולת מצייצת בשם המסעדהמישאל לוי1
רשת "Chicken Treat" האוסטרלית החליטה להפעיל קמפיין דיגיטל משעשע במיוחד, במסגרתו מי שמפעילה את הטוויטר של המסעדה היא לא אחרת מאשר... תרנגולת שמצייצת קטעי ג'יבריש (פרסום)
יגאל רווחרווח זכה שוב בתקציב החרדי של עיריית י-םיאיר טוקר2
משרד הפרסום "אפיקים" בבעלותו של יגאל רווח ימשיך להיות אחראי על הפרסום לציבור החרדי עבור עיריית ירושלים. מדובר בתקציב פרסום של כ-2 מיליון שקלים (ברנז'ה, פרסום ושיווק)
אז מה ההבדל בין איש העסקים מבני ברק לזה מפריז?ההבדל בין איש עסקים צרפתי לבני ברקיחיים קליגר2
על ההבדלים בין איש עסקים בפריז לאיש עסקים בבני ברק, היובש בפרסום החרדי וגם: הצעה מפתה במיוחד לאנשי פרסום חרדים • הטור השבועי של חיים קליגר (פרסום ושיווק)
דרושים לכיכר השבתאנשי מכירות? "כיכר השבת" מחפש אתכםכיכר השבת
יש לכם ראייה מסחרית ויכולות ניהול משא ומתן? בעלי יכולות ביטוי ותקשורת בין אישית גבוהה? 'כיכר השבת' מחפש את התותחים הבאים של עולם השיווק. המשרה לנשים וגברים, כנסו כנסו (ברנז'ה)
קוקה קולהקוקאין בקוקה קולה? כמה דברים שלא ידעתםכיכר השבת1
עד שנת 1903 הכיל משקה הקוקה קולה כמויות מזעריות של הסם קוקאין שנחשב לתחליף לאלכוהול, מי המדינה שצורכת הכי הרבה קוקה קולה וכמה משקאות יש לחברה? דברים שלא ידעתם (מותגים)
מחבקים או מחזירים, באיזה צד אתם?כל מה שצריך בשביל קמפיין חרדקים הוא 'צייר'כיכר השבת13
אחרי "מחבקים את החיילים החרדים", קיצונים יצרו בעזרת תוכנת עריכה פשוטה את מה שהם מכנים כקמפיין להחזרת ה'חרד"קים' בתשובה. ה"קמפיין" - כיתוב שונה לקמפיין המחבקים (ברנז'ה)
כותב השורות, חיים קליגרתשע"ה בפרסום: פריצה משמעותית בדיגיטלחיים קליגר1
בסוג של שינוי מגמה, הרבה יותר חברות נכנסו לפרסום בדיגיטל. ראינו במהלך השנה גם קמפיינים שעלו רק בדיגיטל, קמפיינים של תוכן שיווקי, לא רק באנרים פרסומיים. מדור סיכום שנה (פרסום)
ממרח לוטוסחברת דיפלומט יוצאת לראשונה בקמפיין למגזר החרדיכיכר השבת4
חברת דיפלומט, יבואנית עוגיות וממרחי לוטוס בישראל, יוצאת לראשונה בקמפיין ייעודי רחב היקף למגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום "בריש גלי". בתוכנית חוברת מתכונים חגיגית (פרסום)
מתוך הקמפייןכך בזק בינלאומי פועלת על התת מודע שלנוחיים קליגר
הקריאייטיב במודעה של בזק בינלאומי מצליח ללא מילים, או עם יותר מדי מילים צפופות, בהן גם 'אפס אחת ארבע'. אחרי הכל, הם יודעים לעבוד עם התת-מודע שלכם. הטור השבועי של חיים קליגר (פרסום)

פרסום ושיווק

פרסום ושיווק מביא לכם בערוץ מיוחד, כתבות בנושאי שיווק, פרסום ומדיה, תקשורת, רדיו וטלוויזיה, קידום מכירות, ואינטרקטיב, פרסומות ומפרסמים.

כיכר facebook