קמפיין פוליטי נגד החרדים

'קדימה' בקמפיין נגד קווי המהדרין: "נשים מקדימה"

'קדימה' ממשיכה ללבות את אווירת ההסתה כנגד החרדים. עכשיו, הם יוצאים בקמפיין אוטובוסים הזוי, תחת הכותרת "נשים מקדימה". חשבתם שהמפלגה, בראשותה של ציפי לבני, באמת דואגת לנשים? טעות בידכם. הקמפיין מנוצל למטרות פוליטיות כשהמילה "קדימה" מעוצבת כלוגו המפלגה (פוליטי)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

מפלגת "קדימה" מנסה לרכב על הגל התקשורתי נגד החרדים ובעזרת יועצי פרסום חילוניים, מנסה ללבות את אווירת ההסתה כנגד הציבור החרדי.

עכשיו, החליטו ב'קדימה' לצאת בקמפיין אוטובוסים הזוי, תחת הכותרת "נשים מקדימה".

חשבתם שהמפלגה, בראשותה של ציפי לבני, באמת דואגת לנשים בישראל? טעיתם. הקמפיין, איך לא מנוצל למטרות פוליטיות מובהקות כשהמילה "קדימה" מעוצבת כלוגו המפלגה.

"בהמשך לסדרת הפעולות הציבוריות אותה מובילה 'קדימה' כנגד הדרת נשים בישראל, יוצאת התנועה בקמפיין שילוט אוטובוסים שכותרתו: 'נשים מקדימה - מחזירים את השפיות לישראל", אומרים ב'קדימה'.

"ב'קדימה' הדגישו כי 'הדרת הנשים מצטרפת לגל קיצוני ועכור ששוטף את ישראל ומתבטא בחקיקה בלתי דמוקרטית בכנסת, אלימות הימין הקיצוני כנגד חיילי צהל ועוד שנגדו חייבים להיאבק - ישראל חייבת להחזיר לעצמה את השפיות".

בתחילת השבוע, שוחחה לבני עם טניה רוזנבליט, הסטודנטית שחוללה את הפרובוקציה בקו המהדרין החרדי.

בדף הפייסבוק שלה, סיפרה לבני על השיחה המשותפת: "דיברתי עם טניה רוזנבליט וחיזקתי אותה על המעשה שעשתה, כשסירבה לשבת בירכתי אוטובוס 'אגד' בנסיעה לירושלים. אמרתי לה שהמסר אותו העבירה - מסר שמכבד את היהדות ולא מתריס אך לא מוכן לקבל את ההקצנה האנטי דמוקרטית המדירה נשים מהמרחב הציבורי - הוא המסר הנכון והחשוב כל כך בעת הזו.

"גם אם היא לא התכוונה להפוך לסמל במעשיה, אין ספק שהנחישות שלה מסמלת את הצורך של כולנו, החרדים לדמותה של ישראל, להיאבק ולא לוותר. טניה גילתה אומץ אישי וברגע הקובע הזה אני קוראת לכולם להצטרף למאבק על ישראל לפני שיהיה מאוחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר