שמוליק גרינברג - ראש העיר החדש בבית שמש?

תקלה? בית שמש סוערת בעקבות מודעות שהופצו בבתי הכנסת בהן הוכתר סגן ראש העיר שמוליק גרינברג ל"ראש העיר". הרקע: שמועות על התמודדותו לתפקיד בבחירות. בכירים בעיריית בית שמש טוענים כי מדובר בניסיון מגמתי לפגוע בראש העיר. כל הפרטים (חדשות)

חיים שקדי | כיכר השבת |
אבוטבול וגרינברג (צילום: יעקב לדרמן, ויקטור מזוז)

העיר בית שמש יודעת לא מעט סערות, והסיבות לכך לא מעטות. הדרת הנשים ואלימות קיצוני העיר, מתחם גולובנציץ ומערות הקבורה, וכעת, מתווסף לו נופח חדש לסערה, הפעם בגזרה הפוליטית המקומית.

בתפקיד ראש עיריית בית שמש מכהן משלהי שנת 2008 משה אבוטבול, מועמד ש"ס לתפקיד, שבכוונתו לשוב ולהתמודד לתפקיד, נכון לעכשיו, גם בבחירות הקרובות. אחד מסגניו הוא שמואל גרינברג, מטעם סיעת 'יהדות התורה', מחזיק תיק חינוך חרדי.

לקראת הבחירות הקרובות, רוחשות בזירה הפוליטית המקומית השמועות כי בכוונתו של גרינברג להתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות, כאשר לפי אותן שמועות, גרינברג זוכה לתמיכה של מנהיגי 'דגל התורה' וחלק מהקהילות החסידיות בעיר, לאור הצלחתו בתפקודו כמחזיק תיק חינוך חרדי בעירייה.

השמועות הללו עוררו מתחים לא מעטים בין לשכת ראש העיר ולשכת סגנו, אך הסערה התגברה בשל מודעות שנתלו בבתי הכנסת בעיר מטעם 'קרן בני תורה' שעל-ידי לשכתו של גרינברג למכירת ארבעת המינים לקראת חג הסוכות, בהן נכתב: "קרן בני תורה שע"י לשכת ראש העיר הרב שמואל גרינברג".

הניסיונות להסביר כי מדובר בטעות שעשתה בתום לב, נדחית על הסף על-ידי גורמים המקורבים לראש העיר, וכראיה הם טוענים כי רק במודעות שנתלו בבתי הכנסת נכתב "ראש העיר שמואל גרינברג" בעוד במודעה שפורסמה במקומון "מידע לכל" המופץ בבית שמש, נכתב "סגן ראש העיר".

בכירים בעיריית בית שמש טוענים כי מדובר בניסיון מגמתי לפגוע בראש העיר. לטענתם, "מיומו הראשון בתפקיד, גרינברג חותר תחת כסאו של ראש העיר ושואף להחליפו. מדובר בפוליטיקאי שעוסק בתככנות, ולמזלו ראש העיר הוא אדם רך ואינו מעמידו על מקומו".

ל"כיכר השבת" נודע כי התקיימה שיחה בין ראש העיר משה אבוטבול וסגנו שמוליק גרינברג, במהלכה התנצל גרינברג על התקלה בנוסח המודעה.

יוסי גולדהירש, מנהל לשכת סגן ראש העיר שמואל גרינברג, מבהיר בשיחה עם "כיכר השבת" כי מדובר בטעות אנוש של המזכירה של הגרפיקה.

לדבריו, "זו טעות. בעיתון 'מידע לכל' ירדה לדפוס המודעה הנכונה, אבל במודעות שהופצו לבתי הכנסת הייתה טעות אנוש של המזכירה של הגרפיקה והודפסו מודעות שנפלה בהן טעות.

בכירים בעירייה טוענים שגרינברג חותר תחת ראש העיר, שאלנו. "בשום פנים ואופן הוא לא חותר", משיב גולדהירש, "הם עובדים בשיתוף פעולה מלא".

בכוונתו להתמודד לתפקיד ראש העיר בבחירות הקרובות, הוספנו להקשות."אין בכוונתו ואין הצהרות כאלה", אומר גולדהירש, ושב להסביר כי במודעה נפלה טעות אנוש.

"יש מי שחמד לצון והחליט לשנות קצת את הנוסח, אפשר לכתוב אלף פעמים על אלף ניירות, מה זה משנה? משה אבוטבול ראש העיר בהווה ובעתיד ולא יעזור לאף אחד!", מוסיף גולדהירש.

פנינו לקבל את תגובתו של ראש העיר משה אבוטבול לדברים, אך עד לשעת פרסום הכתבה, טרם נענתה פנייתנו.

"לשכת ראש העיר", המודעה בבתי הכנסת
"לשכת סגן ראש העיר", המודעה במקומון
המודעה המקורית שפורסמה במקומון
"לשכת ראש העיר", המודעה בבתי הכנסת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר