שינויים בשבועון 'משפחה': מונה מנכ"ל חדש במקומו של אלי פלאי

במהלך כינוס הצוות הבכיר של שבועון 'משפחה' ביום חמישי האחרון, התבשרו העובדים כי המנכ"ל, אלי פלאי, יעזוב את תפקידו וימונה ליו"ר פעיל, כאשר במקומו ימונה יהודה נחשוני. בשיחה ל'כיכר השבת', מכחיש פלאי כי הצעד מתבצע עקב כוונתו להקים תלמוד תורה בו ילמדו תכני ליב"ה: "גורמים אינטרסנטים מפיצים שמועות שאינן נכונות" (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
השבועון 'משפחה' (צילום ארכיון: כיכר השבת)

שינויים במערכת השבועון משפחה: ביום חמישי האחרון, כינסה הנהלת העיתון את הצוות הבכיר של העובדים, והודיעה להם כי הסמנכ"ל יהודה נחשוני ימונה למנכ"ל בפועל של העיתון. ואילו סגן המנהל יהיה פיני פלאי.

במקביל, המנהל - אלי פלאי, יכהן כיו"ר פעיל, וימשיך להיות מעורב בגיבוש המדיניות.

בשיחה שקיים 'כיכר השבת' עם אלי פלאי הוא מסביר כי בכוונתו להתפנות למשימה שנטל על עצמו בתקופה האחרונה בעקבות הוראתם של גדולי ישראל בארה״ב, והיא משימת הסברה ליהדות התפוצות על חשיבות התמיכה הרעיונית והמוראלית בעולם התורה והישיבות וזאת אל מול נסיונות הפגיעה בו על ידי הממשלה.

לדבריו, הוא כבר נפגש עם בכירי הקהילות בעניין, ובכוונתו לצאת בשבוע הקרוב לסבב נוסף של מסע הסברה.

פלאי מסביר כי גם בקהילות החרדיות המודרניות בארה״ב, יש כאלה שאינם מבינים את עוצמת הפגיעה וההתנכלות לעולם התורה כשחלקם אפילו סוברים בטעות כי מטרת הממשלה הינה לסייע לציבור החרדי ולשלבו בשוק התעסוקה ובמקומות העבודה.

פלאי מסביר כי הוא חש בהצלחה גדולה ובסיעתא דשמיא, ולדבריו הוא שותף לרב יונתן רוזנבלום שפועל יחד עימו רבות.

פלאי מכחיש את הדיווח כאילו ובכוונתו לפתוח תלמוד תורה חדשני שישלב בתוכו גם לימודי ליב"ה, ואומר כי מדובר ב"גורמים אינטרסנטים המפיצים שמועות שאינן נכונות".

לדבריו, הוא ימשיך ללוות את העיתון ויעסוק גם בתחומי ההסברה ליהדות החרדית בארה"ב, וכן בפרוייקט נדל״ן הנבנה בגבעת זאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר