אאא

Bigdeal, אתר הדילים היומיים מבית ynet, משנה את התפיסה הצרכנית בעולם הקופונים ומציע ללקוחותיו שירות פרימיום חדשני בשם 'ביג דיל לבקשתך'. השירות יאפשר ללקוחות האתר להגדיר התראות לדילים הרלוונטיים ביותר עבורם ולקבל עדכון ישירות למייל עם עליית הדיל לאוויר.

'ביג דיל לבקשתך' יאפשר ללקוחות להזין מס' מילות חיפוש של מוצר או חברה, עליהן יקבלו התראה למייל עם עליית דיל בנושא. ההתראות בנושאים המבוקשים תהיינה פעילות 45 ימים במהלכן יקבלו גולשי "ביג דיל" כל דיל שיכלול את מילת החיפוש. הלקוח יוכל להסיר ולהחליף את מילות החיפוש בכל עת.

בשלב ראשון, לקוחות המעוניינים להצטרף לשירות, יצטרכו להירשם לאתר ויוכלו להגדיר את מילות החיפוש המבוקשות בלשונית נפרדת בחשבונם.

מהאתר נמסר כי השקת השירות החדש הוא חלק ממהלך שהאתר עובר בימים אלו על מנת להרחיב את מגוון השירותים לקהל הלקוחות הקיימים ,להגיע לקהלי יעד נוספים ולאפשר פלטפורמות חיפוש נוחות יותר.

ערן הוכמן, סמנכ"ל השיווק של ynet מסר: 'מדובר במהפכה אמיתית בשוק הקופונים בישראל המאפשרת לצרכנים לקבל התראה על מוצר או חברה שרצו לרכוש את שירותיה. כיום יש המון דילים שהלקוחות מחכים להם, ודילים שאנו מביאים לבקשת הגולשים. על מנת שלא יפספסו את הדילים, השקנו עבור הלקוחות את שירות "ביג דיל כבקשתך", בו יוכלו להזין את המוצרים או השובר שירצו וכאשר יעלה הדיל לאוויר יקבלו מייל מיוחד המעדכן אותם שהעסקה שרצו נמצאת כעת באוויר בנוסף לדיוור היומי.'

אתר BigDeal הוקם בשנת 2010 ע"י ynet – האתר של המדינה, הינו אחד מאתרי הרכישות החברתיות והדילים היומיים המובילים בישראל. הדילים המוצעים באתר זוכים לחשיפה של מיליוני גולשים, בהם גולשי אתר ynet,WINWIN , קוראי ידיעות אחרונות ומנויי שירות הניוזלטר של האתר.