ערב י' בטבת, ירושלים תחת מצור

שלג כבד בבירה: הכניסות והיציאות מהעיר - חסומות

הכניסות לירושלים והיציאות ממנה, נחסמו בשל השלג הכבד היורד באיזור הבירה וצפוי אפילו להתחזק בשעות הקרובות. נהגים רבים נתקעו בצירים המובילים לעיר: "אנשים מחליקים עם כלי רכב ולא שולטים בהגה ומיואשים לגמרי" • במשטרה ביקשו מהציבור שלא להגיע לצירים החסומים: "מדובר בסכנת חיים" (חדשות, ארץ)

(צילום: כיכר השבת)

השלג הכבד תוקע את הכניסות והיציאות בבירה: עשרות כלי רכב נתקעו בשעות הערב (חמישי) בצירים המובילים לירושלים בעקבות השלג הכבד היורד באיזור. משטרת ישראל העריכה כי הכבישים 1 ו-443 יהיו חסומים לתנועה לשני הכיוונים, לפחות עד השעה שש בבוקר.

אפי, נהג שנתקע בכניסה לעיר, אמר ל-ynet: "אני לא מבין איך יכול להיות שבשנת 2013 יש קצת שלג וכל הכניסות והציאות מהעיר סגורות. כביש 443 סגור למרות שהודיעו שהוא פתוח. אנחנו לא רואים על הכביש שוטרים, ניידות משטרה, רכבי כיבוי או מפלסות של עיריית ירושלים. אף אחד לא יודע מה קורה. אנשים מחליקים עם כלי רכב ולא שולטים בהגה ומיואשים לגמרי. אי אפשר לתאר את מה שהולך פה".

צומת 'כיכר השבת' בירושלים, הלילה (צילום: קובי ישעיהו)

במחוז ירושלים של המשטרה הסבירו כי "השלג והצפיפות של כלי הרכב לא מאפשרים לנהגים לנסוע".

הכבישים שנחסמו בעקבות השלג:

  • כביש מספר 1, חסום לתנועה לשני הכיוונים, מבן שמן לגינות סחרוב
  • כביש 60 נסגר לתנועה לשני הכיוונים בין צומת העוקפים לגוש עציון
  • כביש 425 חסום לשני הכיוונים מהר אדר לאבו גוש
  • כביש 375 סגור מצור הדסה לחוסן
  • כביש 90 סגור לשני הכיוונים מעין גדי לעין בוקק
  • כביש 234 בגשר צאלים וכביש 241 מאורים למגן.

במשטרה ביקשו הערב להימנע מלהגיע לצירים החסומים. מפקד אגף התנועה ניצב משה אדרי אמר: "אנחנו מבקשים מנהגים לא להגיע למקומות שבהם הכבישים סגורים. מדובר בסכנת חיים. כמו כן מבקשים מרוכבי דו גלגלי שלא לרכב בימים הללו עקב סכנת החלקה".

בתוך כך, לאור תחזית מזג האוויר המעודכנת הצופה התחזקות משמעותית של השלג, ירידה בטמפרטורות וכמות משקעים גדולה שצפויה משעות הערב ועד שבת בבוקר, החליטה עיריית ירושלים שלא לקיים מחר, יום שישי, לימודים בבתי הספר והגנים בעיר כדי לא לסכן את בטיחות התלמידים והתושבים

במהלך הלילה צפויות טמפרטורות נמוכות שיביאו לקרה וקפיאת הכבישים והמדרכות בירושלים. בעירייה קראו לציבור להימנע מנסיעות עם רכבים פרטיים בצירי התנועה ולנקוט משנה זהירות בתנועה רגלית בעיר.

צילום: יעקב אריה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר