משנים את עולם הבריאות

"מאוחדת רואה את האמא החרדית כמובילת הבית"

עם כניסתה של הגב' סיגל רגב רוזנברג לתפקיד מנכלי"ת מאוחדת, החליטה כצעד ראשון על מהלכים חדשניים בכל הקשור לעולם האשה • בין החידושים: ניידת עתידית לבדיקות סקר ( בריאות)

כיכר בשיתוף מאוחדת | כיכר השבת |
(צילום: יהודית ויסברג)

במפגש מיוחד שקיימה מנכ"לית קופ"ח מאוחדת הגב' סיגל רגב-רוזנברג עם שורה של נשות תקשורת ומובילות דעת קהל חרדיות, סקרה מנכ"לית מאוחדת את החזון של קופת החולים ביחס לאישה החרדית: "'מאוחדת' רואה לנגד עיניה את טובת הלקוחות, ואת הצורך במתן מענה איכותי לכל אישה. אישה היא המפתח לכל נושא הבריאות, ולכן בריאות האישה הוא הבסיס החשוב ביותר להתנהלות הבית. כשהאם מקבלת מענה הולם וזוכה לליווי רפואי איכותי ומתקדם, היא מצליחה לגרור אחריה את כל המשפחה ואפילו את הדורות הבאים. ככל שננגיש את שירותי הרפואה לאישה, היא תדאג לעצמה ולילדים, וכולם יקבלו את המענה המיטבי"

שורה של נשות תקשורת ומובילות דעת קהל חרדיות בכינוס

מפגש מיוחד ומעשיר קיימה מנכ"לית קופ"ח מאוחדת הגב' סיגל רגב רוזנברג, עם קבוצה של עיתונאיות ומובילות דעת קהל בציבור החרדי. מאז מונתה לתפקידה כמנכ"לית קופת חולים מאוחדת בשנת 2018, רגב-רוזנברג היא אישה הראשונה שעומדת בראש קופת חולים בישראל.

מאז מינויה לתפקיד, שמה מנכ"לית מאוחדת דגש רב על שירותי הרפואה והבריאות לאישה החרדית, מתוך הבנה שבציבור החרדי, האישה היא עיקרו של הבית וניהול הבית ובריאות הילדים מונח על כתפיה.

המפגש הינו יוזמה ייחודית של מנהלת אגף שיווק הגב' שיפרה פרידמן-ויצמן ובהשתתפותן של בכירות הקופה מהמטה ובמחוז.

במהלך המפגש המיוחד העניקה הגב' רגב רוזנברג, סקירה קצרה על ההשקעה של מאוחדת בכל פרמטר אפשרי, עם דגש על שירות לציבור החרדי ומעבר לאפיקים מקוונים. "קיימת פעילות ענפה בשירותים השוטפים", אמרה המנכ"לית. "בשנים האחרונות חווינו השקעה אדירה בכל פרמטר אפשרי. השקענו כחצי מיליארד שקלים בציוד חדש, החלפנו את הציוד הישן באופן טוטאלי והזרמנו כ-350 מיליון שקלים לחידוש ושדרוג של מרפאות ברחבי הארץ. מדובר בתנופת התפתחות חסרת תקדים".

ההשקעה של מאוחדת בשדרוג המערכות הקיימות, לא פסחה על הציבור החרדי שנהנה ממנה ומצביע ברגליים. בשנה האחרונה עומדת מאוחדת על אחוזי צמיחה משמעותיים, כאשר חלק ניכר מהצמיחה הזאת הוא תוצאה של משפחות חרדיות רבות שהצטרפו לשירותי הרפואה המובילים בישראל. "מאוחדת הייתה הראשונה שסללה את הדרך לבאים אחריה כשמדובר בציבור החרדי", אומרת גב' רגב רוזנברג.

"כבר בהתחלה הבנו שלמגזר החרדי צרכים ייחודיים ורגישויות דקות. מכיוון שחלק גדול מהרגישויות הללו אינו ידוע לאנשים שאינם נמנים על המגזר, השכלנו להשתמש באנשים מתוך המגזר ולהביא אותם לעמדות בכירות בארגון".

"על מנת להעניק ללקוח החרדי את השירות המותאם ביותר עבורו, אנחנו מאמינים שאנשים מתוך המגזר יוכלו לספק אותו בצורה הטובה ביותר.

מאוחדת מעניקה לאישה החרדית שירות אישי ומקצועי בכל תחומים במעגל החיים

מאוחדת מעניקה לאישה החרדית שירות אישי ומקצועי בכל תחומים במעגל החיים בדגש והתאמה לאישה החרדית. חלק נוסף בהתאמת השירותים למגזר החרדי, הוא המענה לנשים חרדיות במגוון אמצעים.

כחלק מהדגש לבריאות האישה, מרכזי בריאות האישה של מאוחדת פרוסים בכל הערים והריכוזים החרדים לנוחיות האישה החרדית תוך התאמה מלאה לאורח החיים של הציבור החרדי. מרכזי בריאות האישה חדישים ומקצועיים, רופאים וצוותי רפואה מהמובילים ומקצועיים בתחומם. 214 מרפאות נשים ברחבי הארץ המציעות מגוון רחב של שירותים רפואיים מתקדמים בהתאמה לצרכי המגזר החרדי:

בכדי שהאישה תוכל לדאוג לעצמה ולקבל את כל מגוון השירותים החשובים – מאוחדת מעניקה מגוון שירותים וסדנאות מותאמות במיוחד עבור המגזר החרדי. סדנאות לגברים בלבד ולנשים בלבד. הסדנאות מועברות לנשים ע"י אישה ולגברים ע"י גבר. את כל הסדנאות מעבירים אנשי מקצוע ממאוחדת. הסדנאות הם בקבוצות או פרטניות וחלקן גם ניתן לעשות באופן טלפוני. דוגמא לסדנאות: סוכרת, טרום סוכרת, הרזיה, התעמלות, פיזיותרפיה, רצפת אגן ועוד. הסדנאות מותאמות כולן לאישה החרדית ולצרכיה.

במאוחדת מוסיפים כל העת עוד ועוד רופאים ורופאות נשים על מנת לתת זמינות מירבית בכל שעות השבוע. המרכזים הרפואיים המיועדים לנשים מעוצבים ברמה החדשנית ביותר ומעניקים שרותי רפואה מהרופאים המקצועיים והבכירים ביותר בעולם רפואת הנשים.

חשוב לזכור שבמרכזי בריאות האישה של מאוחדת, קיימים מרכזים שירותים חשובים כגון: מיון חרום, נשים במצבי סיכון ,בדיקות מקיפות ועוד. השירותים ניתנים ע"י מיטב הרופאים והרופאות המומחים בארץ ובשיתוף פעולה עם מגוון רב של בתי חולים. הפעלת המוקד לנשים קוצר שבחים. המוקד פעיל בכל יום מהבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות.

לא בכדי, עולם האישה במאוחדת מקבל זרקור וטיפול מיוחד וייחודי. "מאוחדת מסתכלת על האמא החרדית כמובילת הבית ומובילה דעה ומאפשרת לה היצע חדשני, מקצועי ונרחב בכל תחום שתבקש", אומרת המנכ"לית.

לצד התפתחות מרכזי בריאות האישה, הרחיבה מאוחדת את מרכזי התפתחות הילד בערים החרדיות המרכזים את כל שרותי התפתחות הילד תחת קורת גג אחת. ע"מ להקל על האימהות מאוחדת מרכזת את כל השירותים בתחום גידול הילדים במקום אחד, עם מיטב אנשי המקצוע - עו"ס, מרפאות בעיסוק, פסיכולוגיות, קלינאיות תקשורת וכו'.

במהלך המפגש סיפרה מנכ"לית מאוחדת על ההתרחבות של מאוחדת בכל המחוזות

במהלך המפגש סיפרה מנכ"לית מאוחדת על ההתרחבות של מאוחדת בכל המחוזות. "ההתרחבות הזו היא חלק מחזונה של 'מאוחדת' שרואה לנגד עיניה את טובת הלקוחות, ואת הצורך במתן מענה איכותי לכל אישה. אישה היא המפתח לכל נושא הבריאות, ולכן בריאות האישה הוא הבסיס החשוב ביותר להתנהלות הבית. כשהאם מקבלת מענה הולם וזוכה לליווי רפואי איכותי ומתקדם, היא מצליחה לגרור אחריה את כל המשפחה ואפילו את הדורות הבאים. הגענו להבנה שככל שננגיש את שירותי הרפואה לאישה, היא תדאג לעצמה ולילדים, וכולם יקבלו את המענה המיטבי".

נוסף על כך, מאוחדת תשיק שירות ייחודי של ניידת בדיקות לנשים, שמאפשרת ביצוע בדיקות דם ובדיקות סקר תקופתיות בשעה אחת ובמקום אחד. הניידת עוברת בין המרפאות כדי שגם האשה העסוקה ביותר תוכל לקבוע תור מראש כדי לבצע את כל הבדיקות השנתיות בלי לבזבז זמן מיותר. 'מאוחדת' מציעה לנשים מגוון ענק של בדיקות גנטיות, שירותי דימות מתקדמים, סבסוד משמעותי של טיפולי פוריות, דמי הבראה לאחר לידה, ועוד...

ויש כמובן את 'מבחן העגלה' - פריסה של מרפאות בכמות שתאפשר לכל אם להגיע במהירות לכל מרפאה, בלי צורך לעלות על אוטובוס. בסוד נגלה לכם שב'מאוחדת' מתכוונים להשיק בקרוב תכנית חדשנית לשמירה על משקל ואורח חיים בריא במסגרת סל הבריאות והשב"ן.

חשוב לציין את שירותי התפתחות הילד בהם זוכה 'מאוחדת' בציון הגבוה ביותר. "אצלנו תור ההמתנה לטיפולים פרא רפואיים עומד על חודש וחצי בלבד מאז האבחון", מציינת רוזנברג. "מבחינתי גם זה יותר מדי, ואני שואפת כל העת לקצר את התהליך, אבל בהשוואה לקופות האחרות אצלנו התורים הם הקצרים ביותר. בתקופת ההמתנה אנחנו מעניקים להורים משחקים ועזרים שונים כדי לקדם את הילד בבית. משפחות המבוטחות בשב"ן יכולות לקבל עד 36 טיפולים פרא רפואיים בשנה בכל רבעון. יש לנו גם מענה מצוין לטיפולים ואבחונים בתחום הפרעת קשב וריכוז, טיפולים רגשיים ופסיכולוגים. בחלק מהשירותים אנחנו נעזרים בספקי חוץ, כאשר אנחנו בודקים אותם כל העת במטרה לקחת את הטובים ביותר בתחום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר