הפיגוע בסניף 'רמי לוי': הטבה במצב הפצועים, אחד עבר ניתוח

דוברת בית החולים הדסה עין כרם מסרה ל'כיכר השבת', כי שני הפצועים מהפיגוע במישור אדומים אשר פונו אתמול אל מרכז הטראומה בהדסה מאושפזים במצב קל (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: הצלה איו"ש)

שיפור במצבם של שני הפצועים מפיגוע הדקירה שהתרחש אמש (רביעי) בסניף רשת 'רמי לוי' במישור אדומים, כאשר מחבל ערבי דקר אותם ופצע אותם באורח בינוני.

דוברת בית החולים "הדסה עין כרם" מסרה הבוקר ל"כיכר השבת" כי שני הפצועים מהפיגוע במישור אדומים אשר פונו אתמול אל מרכז הטראומה בהדסה מאושפזים במצב קל".

הדוברת הוסיפה כי אחד מאותם לקוחות שנפצע עבר הלילה ניתוח בידו וכי מצבו מוגדר קל. "אחד מהם עבר במהלך הלילה ניתוח בכף היד".

בתוך כך, בעלי הרשת רמי לוי אמר הבוקר כי גורמים קיצוניים פנו אליו ואיימו כי במידה וימשיך להעסיק ערבים בחנותו הם יארגנו חרם צרכני עד לכניעתו לדרישתם. דרישה זו הועלתה בעבר וכעת היא שבה לראש הכותרות בעקבות הפיגוע.

לוי השיב כי אין בכוונתו להיענות לדרישה וכי הוא ימשיך להעסיק ערבים בכל הרשתות שבבעלותו וכי "מי שלא טוב לו עם ההחלטה מוזמן שלא לקנות. זה לא מעניין אותי". כלשונו.

הפיגוע התרחש בשעות הערב המוקדמות אמש כאשר המחבל תושב אל-עזרייה שעל יד מעלה אדומים, נכנס אל החנות ודקר שני לקוחות. מאבטחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהיה באותה עת בחנות ירה בו בפלג גופו התחתון ופצע אותו באורח קל עד בינוני.

אחד מהפצועים הוא פרמדיק של מד"א.שהתעמת עם המחבל וניסה לנטרל אותו. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים בזירה וכאמור הם פונו במצב בינוני והלילה חלה הטבה במצבם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר