יהודים נכנסו לשכם והותקפו • צפו

בשעות הלילה המאוחרות הגיעו עשרה בני אדם לקבר יוסף הצדיק בליווי חיילי צה"ל. המבקרים הותקפו באבנים בדרכם אל הציון. תיעוד מהציון ומתוך הרכב עליו נזרקו אבנים (צפו)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

דרמה בשכם: עשרה בני אדם נכנסו הלילה ברכבי צבא ממגונים ירי לקבר יוסף הצדיק בשכם וזאת בכדי לערוך בו שיפוצים וביצוע התחזוקה במקום. במהלך הכניסה ערבים תושבי האזור יידו לעברם אבנים ובנס לא היו נפגעים.

תחילה אישר הצבא את כניסתם של עשרים בני אדם המתגוררים בירושלים ובאזור השומרון, בהם חרדים ודתיים, אולם לאחר כמה שעות הוחלט בצה"ל להפחית את כמות המגיעים בשל המצב הביטחוני.

אותם אנשים נכנסו אל המתחם בשעות הלילה המאוחרות, ובמהלך שהותם בשטח הם ערכו שיפוצים בכל מתחם הקבר וכן ביצעו פעולות תחזוקה.

הפעולה הזו נעשה בתיאום עם צה"ל לקראת העלייה המונית בנר שישי של חנוכה, כאשר אז צפויים לעלות מאות בני אדם לאחר שמזה כמה חודשים לא ניתנו אישורים לכניסה לשטח בעקבות המצב הביטחוני.

נתן סבג שארגן את הכניסה תיאר בשיחה עם "כיכר השבת" את שהתרחש הלילה ואמר כי "נערים ערבים יידו לעברנו אבנים במהלך כניסתנו וברוך השם לא היו נפגעים משום שהיינו בתוך רכבים מוגנים של צה"ל".

"נכנסו למתחם הקבר וערכנו בו שיפוצים במשך כמה שעות ועם שחר שבנו על עקבותינו. עשינו זאת כדי להכין את המקום לקראת העליה ההמונית בחנוכה". הוסיף סבג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר