ועדת הבחירות נערכת להליכה לקלפי

בוועדת הבחירות של הכנסת החלו להיערך למערכת הבחירות הנוכחית שצפויה להתקיים בעוד כארבעה חודשים. דובר הוועדה ל"כיכר השבת": "העבודה הפעם קשה יותר" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
קלפי (צילום: shutterstock)

בוועדת הבחירות של הכנסת החלו להיערך למערכת הבחירות הנוכחית שצפויה להתקיים בעוד ארבעה חודשים. 22 העובדים הקיימים יהפכו בקרוב למאות עובדים וזאת עד לסיום מערכת הבחירות. גורם בוועדה סבור כי הפעם ישנו פיגור קטן בעבודתם במה שייתכן ויערים קשיים בהכנת מערכת הבחירות.

דובר ועדת הבחירות, גיורא פורדיס, הסביר בשיחה עם "כיכר השבת" על עבודתם. "אנחנו צריכים מינימום 90 יום כפי שנקבע בחוק. ההיערכות היא עצומה, יש לנו שמונה עשר מחוזות שצריך להשכיר בהם מבנים למטות ולהצבעות וכדומה ולהגיד לך שזה יותר מפעם שעברה, לא".

"יש לנו הרבה מאוד עובדים שצריך לגייס, בסביבות שמונה מאות עובדים שצריך לעבודה מידית", אומר הדובר ומוסיף כי צריך "להכינם לעבודה ומציאת מקומות לעבודה ולכן יש כאן הרבה עבודה וברגע שיקבעו סופית את מועד הבחירות נתחיל לעבוד, כעת אנחנו לא עובדים".

גורם אחר אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "העבודה הפעם קשה יותר משאר הפעמים. יש לנו עבודה אינטנסיבית ואני יכול לומר בזהירות שאנחנו נמצאים בפיגור קטן באשר לעבודה שלנו אך אני מקווה שזה לא ישפיע עלינו".

בשעות הבוקר עזבו את לשכותיהם השרים המפוטרים, שר האוצר יאיר לפיד, שרת המשפטים ציפי לבני, וכמו כן השרים מאיר כהן, שי פירון, יעקב פרי ויעל גרמן. כמו סגן שר האוצר מיקי לוי וסגן שר החינוך אבי וורצמן ממפלגת הבית היהודי שצפוי לשוב לעבודתו בשבוע הבא עם אישור הממשלה.

במהלך שעות הערב אתמול אישרה מליאת הכנסת את הצעת החוק לפיזור הכנסת. בקריאה ראשונה תמכו 22 חברי כנסת ובקריאה טרומית תמכו 84 חברי כנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר