סקר חדש: איחוד לבני והרצוג - המפלגה הגדולה בישראל

סקר רפי סמית מעלה כי אם מפלגות 'העבודה' ו'התנועה' מתאחדות, הרי שהן הופכות לרשימה הגדולה בכנסת עם 24 מנדטים. יהדות התורה שומרת על כוח, ש"ס ומרצ נחלשות (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

בחירות 2015: סקר חדש של מכון הסקרים רפי סמית עבור גלובס מעלה כי אם מפלגת העבודה בראשות יצחק בוזי הרצוג ומפלגת 'התנועה' בראשות ציפי לבני ירוצו ברשימה משותפת - הם יהפכו יחד למנהיגי המפלגה הגדולה בישראל.

על פי הסקר, אם 'העבודה' ו'התנועה' מתאחדות, הרי שהן יזכו ל-24 מנדטים. הליכוד בראשות בנימין נתניהו יורדת במצב כזה למקום השני עם 22 מנדטים בלבד.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט ממשיכה לזנק בסקרים וזוכה ל-16 מנדטים, 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם עשרה מנדטים, 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד צונחת לשבעה מנדטים בלבד. ש"ס בראשות אריה דרעי נחלשת לתשעה מנדטים, כך גם מפלגה בראשות משה כחלון עם תשעה מנדטים.

יהדות התורה שומרת על כוחה עם שבעה מנדטים ומר"צ נחלשת לחמישה מנדטים. המפלגות הערביות זוכות ל-11 מנדטים וקדימה לא עוברת את אחוז החסימה.

במידה ו'העבודה' ו'התנועה' ירצו בנפרד הרי שהליכוד נמצאת בראש הרשימה עם 23 מנדטים, אחריה 'הבית היהודי' עם 16 מנדטים ו'העבודה' עם 15 מנדטים. 'ישראל ביתנו', 'יש עתיד' ומשה כחלון יזכו לעשרה מנדטים.

ש"ס נחלשת לגם במצב כזה לתשעה מנדטים ויהדות התורה שומרת על כוחה עם שבעה מנדטים. מר"צ מקבלת שבעה מנדטים, המפלגות הערביות 11 מנדטים ו'התנועה' לא עוברת את אחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר