דיווח

גדעון סער שוקל להתמודד לראשות הליכוד מול נתניהו

לאחר פניות שקיבל מחברי ליכוד, השר לשעבר גדעון סער בודק את האפשרות להתמודד מול בנימין נתניהו על ראשות התנועה. "התחושה היא שאם נתניהו יוביל את הליכוד בבחירות כמו ב-1999 וב-2006, הליכוד יאבד את השלטון" אמר פעיל ליכוד בכיר. לדבריו: "גדעון הקשיב לנו ולא שלל את זה על הסף" (חדשות,בחירות)

גדעון סער (צילום ארכיון: מאיר אלפסי )

שר הפנים לשעבר גדעון סער שוקל להתמודד לראשות הליכוד מול ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו. כך דווח הערב (חמישי) בכמה כלי תקשורת. לפי אחד הדיווחים, סער אף נפגש במהלך השבוע האחרון עם הפרסומאי ראובן אדלר בכדי לבחון את האפשרות, סער הכחיש את קיומה של הפגישה.

ביממה האחרונה, מאז החל ראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול בכדי לפזר את הכנסת, קיבל השר לשעבר גדעון סער פניות מחברי ליכוד רבים שהציעו לו להתמודד על הנהגת המפלגה בכדי להציל אותה מאיבוד השלטון, כדבריהם.

פעיל בכיר בליכוד אמר ל-ynet כי "הפנייה לגדעון נבעה מכך שהתחושה היא שאם נתניהו יוביל את הליכוד בבחירות כמו ב-1999 וב-2006, הליכוד יאבד את השלטון. במצב הזה, עדיף למנוע את זה מראש. גדעון הקשיב לנו ולא שלל את זה על הסף. מדבריו התרשמנו שהוא יחליט בשבוע הבא".

בחודש אלול האחרון הודיע סער באירוע הרמת כוסית של פעיליו כי החליט לקחת פסק זמן מהפוליטיקה: "לאחר ששקלתי, חשבתי, התייעצתי רבות וחשבתי היטב, החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים. אני מבקש עתה לחיות חיים אחרים מהחיים הציבוריים, להתמודד עם אתגרים אחרים ושונים, ולהנות ממשפחתי".

סער, בן 47 מתגורר בתל-אביב, נשוי למגישת הטלוויזיה גאולה אבן ואב לשלושה. לפני שמונה על-ידי נתניהו ולאחר מכן על-ידי אריאל שרון להיות מזכיר הממשלה, שימש כעוזר ליועץ המשפטי לממשלה ועוזר לפרקליט המדינה. ב-2003 נבחר לראשונה לכנסת ברשימת הליכוד. הוא כיהן כיו"ר סיעת הליכוד בכנסת ה-16 וה-17 - אז היה גם סגן יו"ר הכנסת.

בפריימריז הליכוד לכנסת ה-18 הוא נבחר למקום הראשון והוצב במקום השני ברשימה אחרי נתניהו. בממשלה הקודמת הוא שימש כשר החינוך ועד לפרישתו לפני מספר חודשים שימש כשר הפנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר