עורכת דין חרדית מונתה לרל"שית ראש העיר קריית מלאכי

הודיה לוגסי, עורכת דין חרדית צעירה, מונתה לראש לשכתו של ראש עיריית קרית מלאכי זוהר ללו. "היא יודעת לנהל, התחילה לעסוק בעריכת דין כבר בגיל צעיר" סיפר גורם בעירייה (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זוהר ללו (צילום: שלומי אבוטבול, מתוך "סרוגים")

החל מהשבוע הבא, תהפוך הודיה לוגסי (24) עורכת דין חרדית מקרית מלאכי לתפקיד ראש המטה של ראש עיריית קרית מלאכי זוהר ללו. מינוייה של לוגסי אושר היום (חמישי) במליאת מועצת העיר וזכה לתמיכה כל חברי המועצה.

לוגסי נכנסת לתפקיד בתקופה בה ראש העיר מתכנן להוציא לפועל שורה של שינויים ורפורמות בעיר, הבאים לידי ביטוי בין היתר בבנייה מאסיבית של דירות חדשות לאוכלוסייה החרדית והכללית.

תפקידה של לוגסי יהיה להוציא את מדיניות ראש העיר לפועל, והיא תעבוד בין היתר גם מול הנהלת העירייה כזרוע הביצועית של ראש העיר.

זה לא התפקיד הראשון של לוגסי במסדרונות העירייה, לפני כשנתיים היא התמחתה בלשכת היועצת המשפטית של העירייה בזמן שלמדה לתואר משפטים.

למרות המחלקות בתוך העירייה בין חברי המועצה וראש העיר שהחריפו בשבועות האחרונים, סביב מינויה של לוגסי שררה תמימות דעים. "היא יודעת לנהל ובגיל צעיר היא הצליחה להתחיל לעסוק בעריכת דין, ולכן אין ספק כי עם כישוריה אלה היא תצליח בתפקידה" אומר גורם בעירייה.

היחסים בין הנציגים החרדים בעיר לבין ראש העיר הנוכחי היו יחסית טובים, אולם בעת האחרונה נפגעו מעט. לדברי הגורם, "לוגסי תהיה מעין החוט המקשר בין הנציגים החרדים לבין ראש העיר ובתפקידה תנסה להעצים את היחסים הללו לכדי מעשים בשטח לטובת הציבור החרדי".

סגן ראש העיר חיים שטיינר אמר ל"כיכר השבת" כי "אחרי שנה ראש העיר מינה ראש לשכה חרדית, היא למדה בבית ספר חרדי ובעזרת השם אני מקווה שהוא תעזור לכולם לרבות החרדים ושתשרת את התושבים נאמנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר