כשנפתלי בנט, ציפי לבני ובוז'י הרצוג עלו על מטוס

בכירי הפוליטיקאים לקחו פסק זמן והמריאו אמש יחד לוושינגטון כדי להשתתף בפורום סבן. יו"ר הבית היהודי, יו"ר העבודה ויו"ר התנועה טסו יחדיו לחו"ל ושיתפו את הגולשים (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מטוס. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אתנחתא לפני הסערה: בעוד המערכת הפוליטית סוערת בארץ, בכירי הפוליטיקאים לקחו פסק זמן והמריאו אמש יחד לוושינגטון כדי להשתתף בפורום סבן.

כבר בטרקלי בנמל התעופה בן גוריון ניתן היה לראות את יחד את שלושת ראשי המפלגות, שר הכלכלה ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, יו"ר האופוזיציה והעבודה, חבר הכנסת יצחק הרצוג ויו"ר התנועה, חברת הכנסת ציפי לבני.

אלו ישבו זה לצד זה ונראו במצב רוח מרומם. לבני העלתה תמונה משותפת לכל השלושה וכתבה לצד זה "מפגש בשדה התעופה". ואילו הרצוג בחר לעלות תמונה משותפת עם לבני ובלי בנט וכתב "בדרך לפורום סבן בוושינגטון".

שר החוץ אביגדור ליברמן הודיע ברגע האחרון כי לא ישתתף בפורום עקב פטירת אמו אתמול. ראש הממשלה בנימין נתניהו לא ייקח חלק בפורום אך שלח נאום מוקלט.

הפורום המתקיים מידי שנה על ידי איש העסקים חיים סבן, תחת הכותרת "מסגרת שנתית לדיונים בין מנהיגים אמריקאים וישראלים", שבו משתתפים מקשת רחבה של דעות פוליטיות. הפעם ישתתפו גם, סגן הנשיא ג'ו ביידן ומזכירת המדינה לשעבר הילארי קלינטון, אשר ייצגו את ארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר