גוגל מציגה: אלו האפליקציות הטובות ביותר לשנת 2014

ענקית האינטרנט גוגל פתחה את סיכום השנה האזרחית ברשימת האפליקציות הטובות ביותר על ידי החברה לשנת 2014. כמה אפליקציות ישראליות נכנסו לדירוג היוקרתי? (אפליקציות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(רשימת האפליקציות )

סיומה המתקרב של השנה האזרחית 2014 גורם לענקית האינטרנט גוגל להתחיל בסיכומי השנה המסורתיים של החברה. רשימת האפליקציות המומלצות ביותר של גוגל למערכת ההפעלה שלה אנדרואיד, היא הרשימה המסכמת הראשונה ששוחררה לסיכום שנת 2014.

במקום הראשון ניתן למצוא את אפליקציית ניהול המשימות הפופולרית "Wunderlist" שמאפשרת לכם לנהל את כל המשימות שלכם, החל משטיפת כלים בבית ועד ניהול פרויקטים מסובכים בעבודה, דרך מכשיר האנדרואיד. האפליקציה נחשבת לאחת הפופולריות בתחום, כשהיא משמשת מיליוני גולשים.

במקומות הראשונים ניתן למצוא כמה מהאפליקציות הפופולריות ביותר בחנות האפליקציות של גוגל. כמו אפליקציית שאזאם, שמאפשרת למשתמשים לזהות שירים על ידי שמיעה בלבד. המקלדת הפופולרית סוויפטקי זוכה במקום השלישי בדרוג.

בתחום החשדות זוכה המתחרה הגדולה של גוגל, יאהו, לדירוג אפליקציית החדשות שלה במקום גבוה, גם אפליקציית החדשות של רשת CNN הצליחה לחדור לרשימה.

אפליקציות של חברת גוגל התברגו גם הן ברשימה היוקרתית. שירות הבריאות החדש של החברה, Google Fit, נכנס לרשימה, אך לא הוצב במקומות הראשונים. גם שירות הזמנת המוניות אובר, המתחרה של גט טקסי הישראלית, שחברת גוגל מושקעת בה, זכתה להיכנס לרשימה, למרות הביקורות הרבות שמוטחות לעבר החברה בחודשים האחרונים ולטענות על הפרה משמעותית ובוטה של פרטיות המשתמשים.

לרשימה הצליחו להשתחל גם שלוש אפליקציות ישראליות. הראשונה היא אפליקציית סמבה שמאפשרת שיתוף תמונות וסרטונים וצפייה בתגובות החברים המקבלים בזמן אמת, השנייה היא Facetune שמאפשרת עריכת תמונות באופן קל וידידותי, והאחרונה היא אפליקציית Money Tracker שמנטרת את הפעילות שלכם בבנקים ובחברות האשראי ומדווחת על ניסיונות גנבה מהחשבונות כמו גם מציגה טיפים לבעל החשבון.

לרשימת האפליקציות המלאה לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר