ספר אנטישמי ביפן: "היהודים גרמו לצונאמי"

עיתון יפני נאלץ להתנצל על מודעה לספר חדש הטוען כי היהודים הם אלו שגרמו לצונאמי ורעש האדמה האדיר שפקדו את יפן ב-2011. מחבר הספר טען גם כי "השואה היא פיקציה" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)

עיתון יפני פרסם מודעות לסדרת ספרים של סופא הטוען כי היהודים הם האחראים לרעש האדמה ולצונאמי ביפן לפני כשלוש שנים - ונאלץ להתנצל על כך. הסופר האנטישמי, ריצ'רד קושימיזו, טוען גם כי ישראל עומדת מאחורי מתקפת הטרור ב-11 לספטמבר 2001 בארצות הברית.

הפרסומת לספרו החדש - לפיו ארצות הברית היא מדינת דיקטטורה יהודית שהפעילה פצצת אטום מתחת למים בכדי ליצור רעש אדמה אדיר וצונאמי שישתק את הכלכלה היפנית ויגן על הדולר מהתרסקות - הופיעה בעמוד הפרסומות של העיתון "סנקיי שימבון".

ספר נוסף של קושימיזו שהופיע באותה פרסומת טוען כי השואה היא פיקציה שנועדה לאפשר ליהודים להקים את מדינת ישראל.

נזקי הצונאמי ביפן (צילום: שאטרסטוק)

טקמיצו קומסקה, נשיא עיתון "סנקיי" מסר בהודעת ההתנצלות שלו שפורסמה במהלך סוף השבוע כי: "מצער מאוד שמודעה עם התוכן הזה פורסמה בעיתון שלנו, ואנחנו שולחים התנצלות כנה לקוראים שלנו ולקהילה היהודית". לדבריו: "ברור שהיה תקלה בבחינת הפרסומות על-ידינו".

כזכור, בעקסות רעש האדמה האדיר שפקד את יפן בשנת 2011 ונמדד ב-9 בסולם ריכטר, נהרגו ונעדרו כ-18 אלף בני אדם וכן אירע אסון גרעיני בכור בפושקימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר