הולכים לבחירות

ליצמן: "ממשלה חלופית? זו ספינולוגיה, לא נצטרף"

המערכת הפוליטית גועשת בשל הדיווחים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל להקמת ממשלה חלופית עם המפלגות החרדיות ולדחיית הבחירות • ח"כ יעקב ליצמן מגדיר את הדיווחים בשיחה עם 'כיכר השבת' כ"ספינולוגיה מיותרת" ומצהיר: "לא קיבלנו הצעה כזו ולא ניכנס להציל את הממשלה הרעה הזו" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אהרן ברוך ליבוביץ)

הולכים לבחירות: המערכת הפוליטית גועשת ורועשת בצל הדיווחים כי פניו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לדחיית הבחירות ולהקמת קואליציה חילופית יחד עם המפלגות החרדיות.

לפי הדיווחים בכלי התקשורת, נתניהו בדק את האפשרות לדחות את הבחירות ולהקים ממשלה עם ישראל ביתנו והמפלגות החרדיות, אך כנראה נתקל בהתנגדות.

מקורבי ליברמן מצוטטים בידיעות אחרונות כמי שמחזיקים עדיין בווטו נגד ישיבה עם החרדים ואומרים: "א הקואליציה הקיימת או בחירות".

הבוקר (ראשון) אומר חבר-הכנסת יעקב ליצמן (יהדות התורה) ל"כיכר השבת" כי הוא דוחה את הדיבורים על אפשרות להקמת ממשלה צרה עם המפלגות החרדיות במהלך עוקף בחירות.

"אין צורך להיסחף לספינולוגיה המיותרת הזו ואפילו לא פנו אלינו על זה רשמית", אומר ליצמן ומוסיף: "מדינת ישראל הולכת לבחירות מוקדמות בגלל כשלונה הקולוסאלי בכל התחומים ובראשה קריסה טוטאלית של תוכניתו הכלכלית של לפיד, חוסר מעוף בתחומי הדיור, יוקר המחיה ופגיעה מתמשכת במעמד הביניים".

ליצמן אומר עוד כי "נתניהו נכשל בניהול המדינה ואנו עדים לאי היכולת של ראשי המפלגות לקיים קואליציה משותפת, בשל הדם הרע ביניהם והיריבויות השוטפות שהביאו את הכנסת ה-19 לקיצה".

בנוגע להצעה להקמת קואליציה חילופית מדגיש ליצמן: "לא קיבלנו הצעה כזו וגם לא ניכנס לממשלה הרעה הזו ולא נציל אותה. הגיע הזמן להחליף אותה ואת זה עושים בבחירות".

יצוין כי בדברים שנשא אמש השר נפתלי בנט יו''ר הבית היהודי בפני משתתפי ועידת פורום סבן דחה אף הוא את האפשרות להקמת קואליציה חילופית ואמר כי יש ללכת לבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר