בני ברק: אמבולנס דרס ילדה

בליל שבת נפצעה ילדה בת 3 בתאונת דרכים בבני ברק, לאחר שאמבולנס של "עזר מציון" שחלף במקום, פגע בה. האב מאשים את נהג האמבולנס אך ב"עזר מציון" מתגוננים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ארכיון כיכר השבת)

בליל שבת נפצעה ילדה בת 3 בתאונת דרכים בפינת הרחובות רבי עקיבא-הרב שך בבני ברק, לאחר שאמבולנס של "עזר מציון" שחלף במקום, פגע בה. הילדה נפצע באורח קל ובמוצאי שבת שוחררה מבית החולים.

אב הילדה, יוסף יצחק, סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" על שאירע: "אני ואשתי הלכנו בשבת בלילה בכביש, הבת שלנו ראתה רכב ונבהלה ומכיוון שהיא לא ראתה את המדרכה מאחוריה, היא ברחה לנו מהידיים ורצה למדרכה ממול ורצה לתוך הרכב".

"היא עפה לגובה שני מטרים ולמרחק של עשרה מטרים", הוא משחזר. "היא איבדה הכרה לכמה שניות ואחרי דקה היא התחילה לבכות ובמקום היה מתנדב "הצלה גוש דן" שהתחיל לטפל בה וצר לה את הדם בראש באמצעות תחבושת שהיתה באמבולנס הדורס. בבית החולים גילו כי היא נפצעה רק בראשה".

"אני מאשים את הנהג שנסע כמו מטורף ללא סירנה, וזאת בעיר דתית שאם בכל זאת צריך לנסוע אז לפחות שייסע עם סירנות", מאשים האב.

מארגון "עזר מציון" נמסר בתגובה לכלי התקשורת כי "בליל שבת בסביבות השעה 23:00, הגיעה שיחה למוקד הרפואי של "עזר מציון" המטפל בחולים ובהעברת יולדות לבית החולים בשבתות ובחגים ע"י כאלה שאינם יהודים. בעקבות השיחה נשלח נהג אמבולנס העובד במוקד הרפואי של "עזר מציון" במסירות כבר 22 שנה, להעביר יולדת מבני ברק לביה"ח".

לדבריהם, "היולדת ביקשה כי הרכב שיגיע לא יפעיל סירנות כדי לשמור על פרטיותה ככל האפשר. בדרכו אליה, תוך שהוא נוהג במהירות המותרת, פגע הנהג בשוגג בילדה כבת 9. הנהג הזעיק מיידית את מד"א והודיע למשטרה על התאונה".

בארגון טוענים כי "בעת שהוא ממתין במקום למד"א חשדו שני אנשים כי מדובר בפגיעה בזדון והחלו לכלות בו את זעמם. שאר האנשים במקום הגנו עליו והציעו לו לעזוב את המקום. הנהג התקשר מיידית למשטרה והודיע כי הוא עוזב את המקום ועובר למוקד של "עזר מציון". לאחר שעה קלה, הנהג והרופא במוקד "עזר מציון" ביקרו אותה בביה"ח "שניידר" ווידאו כי מצבה טוב. נאמר להם כי היא נשארת להשגחה בלבד. הילדה עומדת להשתחרר הערב מבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר