בחירות 2015

סקרי עומק בליכוד: פייגלין לוקח קולות מיהדות התורה

סקרי עומק שנערכו במפלגת הליכוד ופורסמו ב"הארץ" מעלים כי לו ח"כ משה פייגלין יעמוד בראשות המפלגה, הליכוד יזכה ב-18 מנדטים. לפי הסקר, פייגלין שואב מצביעים גם מיהדות התורה, מהבית היהודי ומישראל ביתנו. גורם ביהדות התורה: "זה מצב תיאורטי שלא עומד במבחן המציאות. אין לנו מה לחשוש" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה פייגלין (צילום: גיל יוחנן - ynet)

בחירות 2015: בעוד סקרי דעת קהל שנערכו בערוצי התקשורת השונים מעלים כי באם הבחירות היו נערכות כעת היתה זוכה מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו ב-22 מנדטים, מתברר כי מסקרי עומק הנערכים בתוך המפלגה הימנית עולה כי באם הליכוד ירוץ ובראשותו ח"כ משה פייגלין או ח"כ דני דנון הרי שהתוצאה לא תהיה רחוקה בהרבה ותעמוד על 18 או 17 מנדטים בהתאמה.

מהסקר עולה כי פייגלין אף עלול להגדיל את מאגר הקולות של המפלגה על חשבונה של המפלגה החרדית האשכנזית יהדות התורה.

מהסקר שנעשה על-ידי מכון מאגר מוחות ופורסם הבוקר בעיתון "הארץ" עולה כי תחת הנהגתו של פייגלין, מצביעי הליכוד המסורתיים עוברים למפלגות אחרות ומצביעי הליכוד החדשים הינם ימנים יותר ודתיים יותר.

על פי הסקר פייגלין כאמור לוקח מצביעים מהבית היהודי, יהדות התורה וישראל ביתנו ומנגד מאבד מנדטים לטובת יש עתיד ומפלגתו החדשה של משה כחלון.

אחד מפעילי הליכוד אומר ל"הארץ" כי הליכודניקים מבינים היום שכל חמור יכול להביא את המנדטים שביבי מביא למפלגה.

פייגלין עצמו מגיב ואומר כי תוצאות הסקר לא מפתיעות "אבל בהחלט מחדדות את השאלה הכי חשובה בבחירות האלה - מי יכול להביא את הקולות שנדדו לבית היהודי ולישראל ביתנו. אני משוכנע שהציבור הלאומי שעזב למפלגות ימין אחרות ישוב ובגדול לליכוד תחת מנהיגותי והדרך אותה אני מייצג".

גורם ב"יהדות התורה" אומר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "מדובר במצב תיאורטי שלא עומד במבחן המציאות".

"אין לנו מה לחשוש מזה, זה לא יקרה", טוען הגורם, "פייגלין לא הולך לעמוד בראשות הליכוד ויתירה מזאת אני מפקפק עד כמה הוא באמת 'גונב' מקהל התומכים של המפלגה החרדית".

לדבריו: "מדובר במשהו שולי שלא עשוי להשפיע על התוצאה הסופית של המפלגה בבחירות".

גורם נוסף ב"יהדות התורה" אוחמר כי "אני לא רואה יהודים חרדים מצביעים למפלגת הליכוד שנתנה יד לכל הגזירות נגד הציבור החרדי ולא משנה מי יעמוד בראשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר