תיעוד: בקבוקי תבערה על ביתו של אריה קינג בירושלים

נערים ערבים רעולי פנים השליכו בקבוקי תבערה לעבר ביתו של חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג השוהה בימים אלו בטורונטו שבקנדה, וגרמו לנזק לביתו. תיעוד (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק של אריה קינג)

נערים ערבים רעולי פנים השליכו הבוקר (ראשון) בקבוקי תבערה לעבר ביתו של חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג השוהה בימים אלו בטורונטו שבקנדה, וגרמו לנזק לביתו ובחסדי השם לא היו פצועים בנפש.

זו אינה הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שבה ביתו של קינג מהווה יעד עבור אותם נערים ערבים תושבי האזור. בשבוע שעבר אחד מאותם נערים שהשליכו בקבוק תבערה, ביצע היום מעשה דומה.

קודם לכן כמה נערים ערבים יידו אבנים לעבר ביתו של קינג, אך לא נגרם נזק. לפני כחודשיים ירו לעבר ביתו מאקדח. לטענת קינג: "הכול קרה מאותה נקודה שמתועדת במצלמות האבטחה".

רגע אחרי התרחשות המקרה קינג תקף את המשטרה: "אז הביאו 1,000 שוטרים. תגברו את העיר ביחידות מיוחדות. הודיעו לי שאני 'מאוים'".

"מה כל זה מועיל אם תפיסת השיטור והאבטחה לא השתנתה, מדוע לא נפתחה נקודת משטרה אחת, תחנת משטרה אחת, באף שכונה ערבית במזרח ירושלים? מדוע לא אוכפים את חוקי התכנון והבניה במזרח העיר? מדוע לא אוכפים את חוקי החניה בשכונות הערביות. מדוע לא מסירים את עשרות אלפי השלטים הלא חוקיים ש'מקשטים' את מזרח העיר?", תהה קינג.

קינג הוסיף ואמר כי "עד שאהרונוביץ לא יעוף הביתה, נראה שנגזר עלינו, תושבי ירושלים להתמגן ולהתבטן בעוד ועוד קוביות בטון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר