בחירות 2015

ישראל ביתנו טוענים: הבית היהודי החרימו את החרדים

במפלגת "ישראל ביתנו" דוחים את הטענות כי הולכים לבחירות בשל הוטו שהטיל אביגדור ליברמן, על צירוף החרדים לממשלה ומאשימים כי "מי שמנע את צירוף המפלגות החרדיות לקואליציה היתה מפלגת 'הבית היהודי'". בסיעה מסבירים את ההתנגדות להקמת ממשלה חלופית ואומרים כי זה "דחיית הקץ" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יו,ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן (צילום: נועם מושקוביץ - ynet)

במפלגת "ישראל ביתנו" דוחים את הטענות כי הולכים לבחירות בשל הוטו שהטיל אביגדור ליברמן, יו"ר המפלגה, על צירוף החרדים לממשלה וטוענים כי ההאשמה היא על הבית היהודי.

בהודעה שהוציאה המפלגה בצהריים (ראשון) נאמר: "למה אנחנו מתנגדים להקמת ממשלה חלופית בכנסת הזו? כי מהלך כזה הוא דחיית הקץ ולא יותר".

בסיעה טוענים כי "הקמת ממשלה חלופית עכשיו, שתהיה ממשלת 61 שבה כל חבר כנסת בודד יכול לאיים ולסחוט, משמעותה המשך חוסר היציבות השלטונית לעוד כשנה - ואז נלך לבחירות אחרי שבוזבזו מיליארדים נוספים בכדי לתחזק קואליציה רעועה".

במפלגה מזכירים את הניסיון הלא מוצלח שנעשה בעבר עם מפלגת 'קדימה' בראשות שאול מופז. "ניסיון דומה שנעשה לפני הבחירות הקודמות, כשהכניסו את קדימה בראשות שאול מופז - נגמר לאחר 3 חודשים בכשלון מהדהד".

באשר לטענה כי ב"ישראל ביתנו" מונעים את צירוף החרדים לממשלה, נאמר בהודעת הסיעה כי "אנו סבורים שאין מקום לפסילות בחברה הישראלית. השיקול היחיד צריך להיות האינטרס הלאומי".

"גם לאחר הבחירות האחרונות 'ישראל ביתנו' לא פסלה אף מפלגה ומי שמנע את צירוף המפלגות החרדיות לקואליציה היתה מפלגת 'הבית היהודי'", מאשימים במפלגה של ליברמן.

בסיעה מדגישים כי "על אף שאנו סברנו שאין זה הזמן הנכון מבחינת המדינה ללכת לבחירות, האופציה של הקמת ממשלה אחרת עכשיו היא גרועה אפילו יותר. אם הפור נפל והולכים לבחירות, צריך לעשות את זה בצורה ראוייה - בלי שטיקים ובלי טריקים ובלי 'תרגילים מסריחים'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר