בדרך לבית החולים: הנוסעת החרדית ילדה במונית

נהג מונית שקיבל קריאה לנסיעה שגרתית לא ידע שהוא עומד לחוות את אחת הנסיעות הדרמטיות בחייו: "לקחתי זוג חרדי לביה"ח אבל בדרך נאלצתי לעצור והאישה ילדה" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מרגש: לרגע הזה לא פילל נהג מונית דתי ממרכז הארץ, לפנות בוקר (ראשון) הוא הוזמן לנסיעה שגרתית אלא שמהר מאוד היא הפכה לדרמטית במיוחד. האישה כרעה ללדת במכוניתו. מנהג הוא הפך למיילד ובתושייתו ובקור הרוח הוא הציל את הילד מסכנה.

שמעון צברי, שעזב את תחום המסגרייה לפני ארבעה חודשים ו"ערק" לתחום המוניות בחברת "השבת", סיפר ל"כיכר השבת" על שהתרחש: "בסביבות השעה 04:30 קיבלתי בקשה לנסיעה משכונת הדר גנים בפתח תקווה וכשהגעתי התברר כי מדובר בזוג חרדי שרצה לנסוע בדחיפות לבית החולים לניאדו בנתניה".

"לפתע האישה חשה צירים בתדירות גבוהה ", הוא ממשיך לשחזר את הרגעים הדרמטיים שעבר, "לא הספקנו להגיע לבית החולים ובעלה אמר לי לעצור בצד הדרך וכך עשיתי. הדלקתי מזגן על חימום, פתחתי חלונות. הרגעתי את בעלה וביקשתי ממנו לצלצל למד"א".

הבעל לא הספיק עוד לצלצל להזעיק עזרה ואשתו כבר ילדה. "אמרתי לה לנשום עמוק ולפתע פתאום היא ילדה את התינוק. בינתיים מד"א קיבלו ממני עדכון על הנעשה. התינוק בכה והכול היה בסדר".

"אני פשוט הייתי בכמה לידות של בנותיי ולכן לא התרגשתי כל כך אז אבל הפעם שזה היה ברכב התרגשתי", מספר הנהג על תחושותיו ברגע שאחרי. "לא הייתי רגיל לסיטואציה כזאת. הייתה הרגשה לא מוכרת. חוויה לא רגילה. העיקר שעזרתי להם".

"הבעל התקשר אלי אחר כך והודה לי על אורך הרוח שלי והמשכתי להרגיע אותו. הוא הגיע אלי אחר כך ושילם לי על הנסיעה משום שבהתחלה לא רציתי לקחת כסף". הוסיף הנהג לספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר