פתח תקווה: איציק ברוורמן חילל שבת והתנצל

ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן, החליט שלא לפרסם הודעות בשבת "מתוך כבוד לתושבי העיר שומרי השבת", אך בשבתה אחרונה חרג ממנהגו וטרח להתנצל (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
איציק ברוורמן (צילום: דף הפייסבוק של ברוורמן)

שכר שיחה נאה: מאז נכנס לתפקידו, ראש עיריית פתח תקווה, איציק ברוורמן, נהג שלא לפרסם הודעות ברשתות החברתיות במהלך השבת אולם בשבת האחרונה הוא חרג ממנהגו ופרסם הודעה לתושבים.

ההודעה התייחסה לשריפה שפרצה במצבור סוללות ליתיום, במתחם בסיס סירקין. השריפה לוותה בפיצוצים ובחומר רעיל שנפרק מהסוללות, ולכן ניתנה הוראה לתושבים להיות בבתים ולסגור חלונות.

"לבקשת הצבא וכיבוי האש, עיריית פתח-תקוה נרתמה לסייע, ונתתי הוראה לפתוח את מחסני החירום של העירייה. בנוסף אישרתי הפעלת כלים כבדים, לרבות טרקטור שופל בתוך המתחם הצבאי, שכיסה את הסוללות עד שלבסוף האש כובתה", בישר ראש העיר לתושביו.

בסוף ההודעה התייחס ראש העיר מרצונו להפרת הסטטוס קוו האישי וכתב במעין התנצלות: "אינני נוהג להוציא הודעות בשבת, אך הפעם חרגתי ממנהגי לצורך הרגעת התושבים".

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר ראש העיר איציק ברוורמן כי הסיבה לכך שחרג ממנהגו הייתה משום שלאור פניות רבות הוא היה מחויב לעדכן את התושבים ולתדרך אותם. "הלחץ והבהילות של אנשים שפנו בגלל מה שקרה בבסיס סירקין גרמו לי לפרסם את ההודעה", הסביר.

באשר לסיבה בגינה הוא מסרב בכל תוקף לפרסם הודעות בשבת, אמר ברוורמן כי הוא עושה זאת "מתוך כבוד לתושבי העיר שומרי השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר