צפו: יהודה גליק משחזר את ניסיון ההתנקשות בחייו

שבועות אחדים אחרי שנפצע בניסיון התנקשות, ממנו ניצל בנס, פעיל הימין יהודה גליק, שב לזירת הירי ומשחזר בפני מצלמות "עובדה" את הרגעים הדרמטיים בחייו • צפו בוידאו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות התוכנית "עובדה")

שבועות אחדים אחרי שנפצע באורח אנוש בניסיון התנקשות, פעיל הימין הפועל למען עלייה יהודית להר הבית, יהודה גליק, שב לזירת ההתנקשות ומשחזר את הרגעים הדרמטיים בחייו.

גליק הגיע לזירה כשהוא מלווה באילנה דיין וצוות התוכנית "עובדה" המשודרת בערוץ 2 ושחזר את הירי בו, כשהוא שוהה בתוך המכונית ומלווה בשוטרים המאבטחים את חייו.

"אני רואה את עצמי עוד פעם מדבר עם החברים, עם שי ועם מוריה", הוא משחזר, "ככה, ככה אני יוצא החוצה, מלא ציוד, ואני פותח את הדלת האחורית של האוטו והוא עומד ליד הדלת האחורית של האוטו. ראיתי את הפנים שלו, ראיתי את הקסדה שלו. הפנים שלו האירו, בלטו".

"הוא מסתכל עלי", ממשיך גליק, "הוא היה נראה לי מישהו מהסביבה אולי איזה בחור צעיר שגמר איזה בילוי. ואז הוא פונה אלי ואומר לי 'אני נורא מצטער, אני חייב לעשות את זה כי אתה אויב של אל-אקצא', בום, בום, בום".

ברגע של גילוי לב אומר גליק כי הוא לא באמת חשב שאי פעם יפגעו בו. "כששאלו אותי: 'יכול להיות שיפגעו בך?', תמיד עניתי: 'כן, יכול להיות', אבל באמת באמת לא האמנתי שזה יתממש".

הראיון המלא עם יהודה גליק ישודר הערב "בעובדה" ב-21:00 בקשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר