מוטי זיסר ימכור את יצירות האומנות

לאחר שכונס הנכסים הודיע על ביטול אירוע המכירות הפומבי שכלל מאות פריטים, איש העסקים החרדי מוטי זיסר, ימכור רק יצירות אומנות ששוויים נאמד במיליוני שקלים (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מוטי זיסר (צילום: ישראל ברדוגו - ynet)

לאחר שכונס הנכסים של בנק הפועלים הודיע על ביטול אירוע המכירות הפומבי שכלל מאות פריטים, איש העסקים החרדי מוטי זיסר, ימכור רק את יצירות האומנות ששוויים נאמד במיליוני שקלים.

המכירה הפומבית תתקיים בשבוע הבא בבית המכירות מצארט בתל אביב. מדובר באוסף אומנות של אלביט הדמיה הכולל עשרות יצירות בשווי המוערך בשמונה מיליון שקלים.

בין אותם חמישים ושלוש יצירות אומנות ניתן יהיה למצוא את היצירה היקרה ביותר שנעשתה בעבודת יד על ידי נחום גוטמן. המוכרים בבית המכירות יציעו אותה במכיר התחלתי של 105 אלף דולרים.

היצירה הזו ורבות אחרות היו תלויות במשרדים של חברת אלביט שהייתה בבעלותו של זיסר וכעת בעקבות חובות הנאמדים במיליוני שקלים לבנקים השונים נאלץ זיסר למכור גם אותן.

בחודש שעבר דווח ב"כיכר השבת" כי כונס הכנסים של בנק הפועלים, עו"ד גיורא ארדינסט, גילה על המכירה הפומבית של מאות החפצים רק לאחר פרסומה. בשל כך פנה הכונס לזיסר וביקש ממנו לבטל את ימי המכירות וזה נענה לבקשתו.

תצוגת המכירה הייתה אמורה להתקיים החודש בבית משפחת זיסר ברחוב יד הבנים בפתח תקווה אך טרם ברור אם היא בכלל תתקיים בעתיד.

באתר החברה שניהלה את המכירה "קלאודיוס", היה ניתן למצוא מאתיים ושמונים פריטים הנמצאים בביתו של זיסר ויוצאו למכירה לכל המרבה במחיר. כך ניתן היה למצוא אולם קולנוע ובו שלושים ושישה כיסאות נפתחים, נברשת הקריסטלים מתוצרת איטליה הנמצאת בסלון ביתו ומערכת ישיבה עם ריפוד קטיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר