נהג 'אגד' התלונן: חמישה יהודים תקפו אותי

נהג ערבי בחברת "אגד" טוען כי חמישה יהודים תקפו אותו השבוע במהלך נסיעתו בריכוזים החרדיים בירושלים וזאת לאחר שנשאל על ידם האם הוא אוהב יהודים וסירב להשיב (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הנהג עוואד גנין (צילום: באדיבות המצלם)

נהג ערבי בחברת "אגד" טוען כי חמישה יהודים תקפו אותו השבוע במהלך נסיעתו בריכוזים החרדיים בירושלים וזאת לאחר שנשאל על ידם האם הוא אוהב יהודים ומשסירב להשיב הם תקפו אותו באלימות פיזית ומילולית.

בשיחה עם "כיכר השבת" סיפר הנהג עוואד גנין על שאירע: "הייתי מוזמן לעבודה בלילה, באתי לאזור הר המנוחות, יצאתי משם לכיוון רמת שלמה ותך כדי הנסיעה עלו חמישה נערים וישבו מאחור כל זאת למרות שהם לא שילמו על הנסיעה".

"באותו רגע עלו נוסעים נוספים טהם החלו לצעוק לעברי אך לא התייחסתי. כשעצרתי בתחנה אחת אחרי צומת כיכר השבת, שניים מהנערים הגיעו לעברי, כאשר אחד מהם שאל אותי בערבית מהיכן אני, השבתי לו. הנער הנוסף שאל 'אתה אוהב יהודים?', סירבתי להשיב 'זה לא אמור לעניין אותך'".

תשובתו הכעיסה את הנערים ואלו יחד עם שלושה נוספים תקפו אותו. "אחד מהם זרק עלי גרעינים, השני בעט בי בחזה והשלישי פתח את דלת הנהג ובעט בי וגרם לנזקים באוטובוס. שאר הנערים הורידו אותי מהאוטובוס ותקפו אותי".

הנהג סיפר כי "אחד הנוסעים החרדים היה עד למתרחש והופיע במשטרה לתת עדות". המשטרה עצרה חשוד אחד במעשה ובכוונתה לעצור את ארבעת החשודים הנוספים.

"יש חוסר בטיחות לנהגי אגד בכלל. זה קורה כל יום לכל נהג ולא משנה האם הוא יהודי או ערבי", הוא קובל ומוסיף כי "נהג אגד הנוסע באוטובוס ירוק הופך ליעד לתקיפה. זה מה שאני יודע בתקופה האחרונה. העיקר לתקוף ולהגיד תקפתי אוטובוס".

באחרונה עשרות נהגים של החברה פתחו בשביתה בעקבות מותו של עמיתם לעבודה, ולטענתם הוא נרצח על ידי יהודים בעוד שבדיקה במכון אבו כביר העלתה ממצאים כי הוא שם קץ לחייו.

נהג האוטובוס בביתו (צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר